РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (12 квітня 2013) 

  • ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ, ДАРНИЦЕ!

    Рішення глобальних завдань, що стоять перед Південно-Західною магістраллю, і успішне реформування залізничної галузі в значній мірі залежить від того, наскільки активно, цілеспрямовано й ефективно ми будемо використовувати досягнення науково-технічного прогресу у всіх господарствах столичної магістралі. На цьому наголошує начальник Південно-Західної залізниці Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН.


    «Фабрика залізничних маршрутів» працює, як годинник.


    Ранок монтерів п’ятого околодку Дарницької дистанції колії видався щасливим
    від зустрічі з фотокореспондентом газети залізничників.


    «Спеціальний гайковий ключ для регулювання пристроїв уповільнювачів вагонів - інструмент, можливо, і не дуже складний.
    Проте незамінний», - вважають електромонтери дистанції сигналізації та зв’язку ст. Дарниця Костянтин БАРИЛЮК та Микола ШИТИЙ.


    Олександр ПАНЮТА. Не лише складач поїздів. Є діло і до справності рухомого складу, і до технологічного процесу на парній гірці.


    Оператор виносного поста на парній гірці Роман ТРОФІМОВ -
    «Упродовж 15 років роботи на станції зрозумів - без оперативної роботи жити не цікаво.
    Мені поталанило із співробітниками, які допомагають у всьому,
    що стосується налагодження виробничого процесу».


    Чергова по станції Тетяна ТИЛИГУЗ творчо підходить до налагодження оперативної роботи станції,
    їй по силах правильно вирішувати складні задачі при організації технологічного процесу.

    І це певною мірою стосується колективу станції Дарниця. Звернувшись до його керівництва з метою ознайомлення із роботою основних дільниць, отримали «добро» на фотозйомку за темою «Один день із життя станції-трудівниці».

    Попри березневу негоду бригада колійників п’ятого околодку Дарницької дистанції колії - на лінії ще вдосвіта. Бригадир монтерів колії Володимир КИСІЛЬ, монтери Павло ВЛАСЕНКО, Юрій ДМИТРЕНКО, Василь ЦІЛІНСЬКИЙ збираються працювати над регулюванням ширини колії. Мета - скоріше, на один із стрілочних переводів станції. Березневий день довгим не назвеш, а роботи з регулювання - хоч греблю гати.

    Дорогою до виносного поста парної гірки знайомимось із електромонтерами Дарницької дистанції сигналізації та зв’язку Костянтином БАРИЛЮКОМ, Миколою ШИТИМ та Володимиром ТОПИХОЮ. Саме вранці згідно із галузевою інструкцією вони перевіряють пристрої уповільнювачів вагонів. Техніка, скажу вам, доволі примхлива. А у великі морози місцева пневмосистема може і «сюрприз» влаштувати. Тому прискіпливо оглядають електромонтери всі вузли та деталі, щоб під час розпускання вагонів із сортувальної гірки чітко спрацьовували на гальмівних позиціях сповільнювачі відповідно до обраного ступеня гальмування.

    Як і раніше, актуальна проблема виявлення бандажів колісних пар вагонів, забруднених мазутом, пилом із борошномельних комбінатів, розчинами солей та інших матеріалів, що знижують коефіцієнт тертя й гальмівний ефект при застосуванні сповільнювачів. Поки небезпечне забруднення бандажів здатний виявляти оглядач вагонів у парку прибуття. На жаль, «людський фактор» не може гарантувати повну безпеку. Проте, як нам розповів станційний диспетчер Дмитро КУТРОВСЬКИЙ, складач поїздів шостого розряду Олександр ПАНЮТА не лише із власними посадовими обов’язками справляється. Колишньому маневровому диспетчеру є діло і до справності рухомого складу, і до технологічного процесу на гірці.

    - Немає поки що засобів автоматичного розчіплювання вагонів на вищій точці гірки. Тільки з їхньою появою ми зможемо вважати наші системи сортувальних процесів повністю автоматизованими, - вважає оператор виносного поста парної гірки Роман ТРОФІМОВ. - Поки цю функцію реалізовує людина, яка працює у безпрецедентно небезпечній зоні, - вказав на впевнені рухи складача поїздів Олександра Панюти. - Його роботі також допомагають посипані піском технологічні доріжки. Тут ожеледиця не царюватиме.

    Як вивести працівників, зокрема регулювальників швидкості руху, з небезпечної зони? Російські транспортні вчені на даний час створюють енергонезалежний гідравлічний вагонний сповільнювач, що використовуватиме кінетичну енергію відчеплення, при скачуванні рухомого складу з гірки, повідомила російська газета «Гудок». Його також, як і інші російські та українські транспортні видання, читають на ст. Дарниця. І мріють про прогресивні зміни у галузі. Коли зарплата підвищуватиметься, а умови праці покращуватимуться.

    Чергова по станції Дарниця, яка працює на залізниці понад 27 років, Тетяна ТИЛИГУЗ - жінка небагатослівна. Віриться, що їй часу на розмови із кореспондентами не вистачає.

    - Вантаж іде, - так лаконічно завершує коротку розмову з нами Тетяна Андріївна.

    Зізнаюся, бажав у цьому матеріалі розповісти про основні показники роботи станції-трудівниці. Ні, не «голу статистику» просили ми надати у керівництва підрозділу столичної магістралі. Адже цікавились тим, чи існують, так звані, кутові потоки й повторне сортування вагонів, які істотно знижують пропускну спроможність станції. Однак, на жаль, керівництво станції не змогло зустрітися із кореспондентами «Рабочего слова». Очевидно, через об’єктивні обставини. Отже, до нових зустрічей, станціє-трудівнице!

    Іван СОТНИКОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05