РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (12 квітня 2013) 

  • Що сприяє авторитету товарної контори

    Звернувшись до начальника галузевої служби комерційної роботи та маркетингу Геннадія МАЙДАНИКА з питаннями щодо висвітлення теми організації вантажних перевезень, отримали конкретного, так би мовити, безпосереднього адресата - товарна контора ст. Київ-Петрівка. Обґрунтувавши свою пропозицію, Геннадій Володимирович запевнив, що розмова з начальником складеться: «Людина комунікабельна, відкрита і привітна». І згодом ми у цьому переконались.

    Олена ТАРАТОРІНА, начальник товарної контори, розпочала свою трудову діяльність на ст. Київ-Московський, після закінчення Київського залізничного училища №17. Батько 43 роки пропрацював у локомотивному депо Київ-Пасажирський. Саме з ним, ще будучи школяркою, перший раз проїхалася у кабіні машиніста. Враження, каже, й досі не забулися. Та на залізницю пішла шляхом своєї бабусі Марії Григорівни, яка 45 років пропрацювала товарним касиром ст. Київ-Московський. «Ще з першого класу бабуся возила мене на роботу, - згадує з теплою усмішкою Олена Миколаївна. - Пам’ятаєте, дерев’яні рахівниці? Ніколи помилки не зробиш. Я й досі не розучилась так рахувати».

    Далі наша розмова стосувалась виробничих питань.

    - Товарна контора є структурною ланкою станції Київ-Петрівка із закінченим циклом властивих їй технологічних операцій. Це джерело вихідної інформації щодо вантажних перевезень в системі автоматизованого управління роботою залізничного транспорту, - розповіла нам Олена Миколаївна. - Крім того, у нас великий перелік засобів для проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Це і склади, і рампа, і зручні під’їзди, і козлові крани. Тож працівники, відряджені із Жмеринської механізованої дистанції вантажно-розвантажувальних робіт, виконують свої обов’язки з повним набором інструментів - від А до Я.

    Ще однією перевагою даної товарної контори, як ми дізналися, є наявність зони митного контролю (є ще на ст. «Ліски» - авт.) екологічної, ветеринарної та карантинної служб. А ще тут постійні клієнти мають можливість для оформлення відправки вантажів з будь-якої станції України за допомогою автоматизованих систем. Забезпечується передача даних із паперового перевізного документа в електронному вигляді: від вантажовласника перевізнику з накладанням електронного цифрового підпису. При цьому спрощується порядок застосування механізму здійснення цієї передачі, а точніше сказати - механізм створення перевізного документа та передачі його даних в інформаційні системи залізничного транспорту.

    Аналіз показав, що раніше вручну товарний касир витрачав на один документ 8 - 10 хв., то зараз, отримавши, його варто лише переглянути. На це витрачається приблизно до 1 - 2 хв. Скоротився час на оформлення документів, тож і вагон буде їздити швидше, і клієнти свій час на дорогу не витрачають. Ні, їм таки потрібно зробити щось: укласти договір, скласти іспит на правильність розміщення вантажу, врешті-решт, й отримати сертифікат на право електронного підпису. Далі в автоматизованій системі перевізні документи проходять логічний і форматний контроль. Тож, якщо є неточність, комп’ютер підкаже.

    Все це разом і сприяє тому, що товарна контора має чималу кількість клієнтів (247), різноманітність вантажів (починаючи від цінних і закінчуючи солодкими) і прекрасний колектив.

    - Що очікуєте від реформування? - запитали у начальника товарної контори.

    - Роботи, - впевнено відповіла Олена Миколаївна. - Вже в березні на станції Київ-Петрівка створено пункт концентрації перевізних документів.

    Працівниками товарної контори станції буде здійснюватись облік документів з метою контролю виконання планів (договорів) перевезення вантажів, оформлення перевізних документів при прийомі та видачі вантажів, стягнення провізної плати, зборів за додаткові послуги, штрафів за порушення договорів та умов перевезення продукції. І це ще не все: займатимуться розрахунками, пов’язаними з перевезенням і додатковими послугами, які виконуються на станції Київ-Дніпровський. Тобто станція Київ-Петрівка буде працювати як опорна станція на проведення розрахунків для стягнення належних залізниці платежів, а також зборів за вантажні операції.

    Валентина КОЛЯДА, Фото Сергія ГУКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05