РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (12 квітня 2013) 

  • Громадські інспектори підтверджують ВЛАСНУ високу репутацію

    Нещодавно під час традиційного семінару-наради підбито підсумки роботи громадських інспекторів Південно-Західної магістралі. На переконання першого заступника головного ревізора столичної магістралі Олексія СТЕПАНЕНКА, у стремлінні досягти безаварійної роботи, що повинна стати стандартом, роль громадських інспекторів неоціненна. Серед недоліків, які ними виявляються, є порушення регламенту переговорів локомотивних бригад та диспетчерського персоналу, допущення до експлуатації локомотивів із несправностями, що тривалий час не усуваються. А ще активістів турбують випадки порушення режиму праці та відпочинку машиністів та їхніх помічників. Серед нагальних питань - несвоєчасне усунення несправностей в рухомому складі та залізничних пристроях, виявлених при комісійних місячних оглядах, порушення правил та норм закріплення рухомого складу на станціях тощо.


    Голова ради громадських інспекторів локомотивного депо ст. Гречани,
    заступник начальника депо з експлуатації Валерій КРИВИЦЬКИЙ -
    «На годиннику, подарованому начальником Південно-Західної залізниці - точний час.
    Час суттєвих перетворень у справі гарантування безпеки руху поїздів та автотранспорту».

    «ЦІНУЄМО ЇХНІЙ ВНЕСОК»

    Те, що останнім часом відчувається активізація уповноважених з охорони праці та громадських інспекторів - факт достатньо вагомий. І ті, й інші роблять велику роботу. Їхні представники - наші кращі люди, передовики, патріоти своїх підприємств. Ми високо цінуємо їхній внесок. Спільні зусилля керівників і профспілки спрямовані для залучення цієї категорії персоналу до активного виробничого життя. У результаті, протягом 2-3 років досягнуто стійкого зниження й виробничого травматизму, і кількості випадків порушень у сфері безпеки руху. Велику організаційну роль тут зіграла технічна й правова інспекції праці теркомів галузевої профспілки та Дорпрофсожу.

    БЕЗАВАРІЙНА РОБОТА - БАЖАНИЙ СТАНДАРТ

    Озвучимо й ще ряд показових цифр. За період з 1 січня по 31 грудня 2012 р. на Південно-Західній залізниці сталося 145 транспортних подій, серед яких 6 серйозних інцидентів та 139 інцидентів у поїзній та маневровій роботі. Протягом 2011 р. було зафіксовано 152 транспортні події, з них 6 серйозних інцидентів та 146 інцидентів.

    У зменшенні кількості транспортних подій на сім випадків на залізниці свою роль відіграли і громадські інспектори з безпеки руху.

    Звичайно, в організації роботи громадських інспекторів ще багато проблем. І шляхи вирішення деяких з них були запропоновані на цьому семінарі, що проходив у режимі обміну думок безпосередньо у конференц-залі столичного вокзалу. Головне, що є розуміння важливості у сфері цієї діяльності.

    - Безаварійна робота має стати стандартом, - заявив Олексій Степаненко. - І тут без зусиль з боку громадських активістів обійтися неможливо. Спасибі всім вам!

    Потрібно наполегливо й планомірно прищеплювати працівникам повагу до самих себе. Зокрема, через неухильне виконання нормативів з охорони праці Це дуже важливо, адже людський фактор - основна причина для виникнення можливих травм. Друге завдання - усунення порушень у забезпеченні працівників спецодягом і взуттям, засобами індивідуального захисту, справним інструментом. Слід не забувати і ось про що - поряд з організацією нормальних санітарно-побутових умов на виробництві варто не нехтувати створенням можливостей для повноцінного відпочинку. Варто поставити заслін шкідливим звичкам - не за наказами «згори», а за власним бажанням. Адже це наше життя. Громадські інспектори - це перші помічники ревізорів з безпеки руху в справі забезпечення надійності перевезень пасажирів і вантажів, їхня права рука.

    Потрібні докази? Автор уважно вивчив текст Звернення учасників дорожної наради громадських інспекторів до всіх залізничників Південно-Західної залізниці

    Стан та ефективність роботи залізниці, її структурних підрозділів значною мірою залежить від результатів роботи із забезпечення безпеки руху поїздів та автотранспорту у підрозділах столичної магістралі, від рівня організації профілактичної роботи, направленої на попередження випадків транспортних подій.

    Добросовісно відпрацьовані заходи з метою підвищення рівня безпеки руху відповідно дозволять підвищити ефективність діяльності у кожному підрозділі залізниці. На практиці сприятимуть досягненню позитивних результатів у справі підвищення економічних показників. Врешті-решт від цього залежить успішна робота залізниці.

    З тексту згаданого звернення дізнаємося: на залізниці працюють 120 рад громадських інспекторів. У 2012 р. громадськими інспекторами проведено 12600 перевірок, з них - 4814 раптових, при цьому виявлено 19550 порушень та недоліків.

    ПЕРСПЕКТИВИ У СФЕРІ РОЗВИТКУ

    Громадськими інспекторами вживалася низка заборонних заходів, якими унеможливлювалося виконання маневрів, заборонявся рух поїздів по коліях і стрілочних переводах, обмежувалась швидкість руху, заборонялась експлуатація транспортної техніки, виявлялись вагони з технічними несправностями, направлялись на повторний ремонт пасажирський та вантажний рухомий склад, заборонялась експлуатація локомотивів через технічні несправності.

    За результатами роботи громадських інспекторів за порушення нормативних вимог з безпеки руху притягнуто до відповідальності 578 працівників, позбавлено премії та надбавок 1020 працівників, позбавлено талонів попередження 101 працівник.

    Це в певній мірі сприяло зменшенню кількості транспортних подій на залізниці у 2012 р.

    Слід відмітити, що дії громадських інспекторів нерідко відводили транспортні події, виникнення тяжких наслідків, або зовсім унеможливлювали їхню появу.

    Підбиття підсумків у сфері роботи громадських інспекторів - пів справи! Якими є перспективи у сфері розвитку цього громадського руху?

    Основним завданням громадських інспекторів слід вважати їхнє сприяння підвищенню дисципліни та якості роботи на кожному робочому місці з метою забезпечення безпеки руху поїздів у господарствах залізниці.

    Слід глибше вивчати та аналізувати стан справ на місцях, попереджувати факти недисциплінованості, необ’єктивного розслідування при порушенннях безпеки руху.

    На порядку денному - усунення виявлених недоліків у сфері забезпечення безаварійної роботи. Слід сприяти підвищенню рівня заходів для профілактики виникнення порушень. Не залишати жодної перевірки громадських інспекторів без належного розгляду,

    Приймати необхідні заходи з метою недопущення повторення порушень.

    Особливу увагу громадського контролю потрібно звернути на попередження порушень, які впливають на погіршення безлічі складових. А саме:

    - технологічної та трудової дисципліни всіх ланок;

    - рівня підготовки кадрів, якості технічних занять;

    - ремонту рухомого складу, якості модернізації колії, капітального та інших видів ремонту;

    - відношення до виконання особистих нормативів з контролю за станом безпеки у конкретному підрозділі залізниці;

    - ненадійності роботи роликового буксового вузла;

    - виконання позапланових обсягів при проведенні планово-попереджувального ремонту за умов контролю за якісним виконанням цього виду ремонту;

    - виконання графіку руху поїздів;

    - утримання рейкових кіл;

    - дотримання технологічних умов при навантаженні вагонів.

    Ось ще одна доречна постанова. Запропонувати начальникам дирекцій залізничних перевезень створити при дирекціях громадську Раду ветеранів - інспекторів з безпеки руху поїздів, залучивши до її роботи ветеранів залізничного транспорту.

    Про що хотілося б розповісти додатково? Серед тих, кого під час згаданої наради називали кращими громадськими інспекторами, ми почули імена старшого оглядача-ремонтника вагонів ВЧД-10 (ст. Конотоп) Олександра БІЛИКА, машиніста локомотивного депо ст. Конотоп Анатолія ЯРОШЕНКА, електромеханіка району електропостачання ст. Бахмач-Пасажирський В’ячеслава НАЗАРЕНКА, інженера з безпеки руху поїздів ст. Жмеринка Людмили ІЛЬНИЦЬКОЇ, начальника дільниці Вінницької дистанції колії Івана ОНІЩУКА, головного механіка цієї дистанції колії Володимира АНДРОЩУКА, оглядачів-ремонтників вагонів вагонної дільниці ст. Жмеринка Валерія ГЛАДКОГО, В’ячеслава БЕВЗА, голову ради громадських інспекторів локомотивного депо ст. Гречани, заступника начальника депо з експлуатації Валерія КРИВИЦЬКОГО, електромеханіка Жмеринської дистанції електропостачання Олександра ЗАВІРУХИ.

    Отже громадські інспектори підтверджують свою високу репутацію.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Сергія ГУКА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05