РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 15 (12 квітня 2013) 

  • Довіряй, але ПЕРЕВІРЯЙ

    МІСЯЧНИК З ПІДВИЩЕННЯ ДОХОДНОСТІ від перевезення пасажирів у приміському сполученні триває.

    За словами начальника галузевої служби приміських перевезень Олександра ПІДКОПАЛОВА, наполеглива робота, яку проводять на Південно-Західній залізниці, дає свій результат.

    Адже головна мета місячника - привернення уваги пасажирів до проблем на залізниці. Важливо, щоб всі ці дії допомогли багатьом пасажирам усвідомити, що без квитка їздити в електропоїзді не можна. Окрім цього завдання галузевої служби - не просто фіксація недоліків, а й мобілізація обласних адміністрацій на спільне вирішення проблем. Адже при тому рівні компенсації за перевезення пасажирів пільгових категорій, який є сьогодні, приміським перевезенням існувати дуже складно. Як і в минулому році, ситуація з відшкодуванням коштів з місцевих бюджетів залишається незадовільною - лише 28% від суми, яку необхідно компенсувати.

    Сьогодні можна констатувати, що у дирекціях залізничних перевезень план порівняно з аналогічним періодом минулого року виконано. Прикладом тому, як можна правильно організувати роботу, може слугувати досвід Жмеринської дирекції залізничних перевезень. У той же час існує чимало станцій, де робота проводиться недостатньо. Це ст. Бобровиця - Київська дирекція залізничних перевезень, ст. Ольшаниця та Чорнорудка - Козятинська, ст. Юрківка - Жмеринська, ст. Новоград-Волинський - Коростенська, ст. Макошине та ст. Щорс - Конотопська. Є для цього і об’єктивні причини. Одна із них - відсутністю компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів.

    - Завдання таких місячників зі збільшення доходності від перевезень пасажирів у приміському сполученні - максимально навести в даній сфері порядок. Попри це боротьба з безквитковим проїздом серед пасажирів триває щодня, - наголосив Олександр Підкопалов. - Наразі результати таких заходів показують: те, що було задовільним, припустимим учора, нині стає неможливим. Ми не лише хочемо знизити збитки, заподіяні неплатниками, але і вплинути на менталітет населення. На відміну від минулого місячника, коли було затримано з недійсними квитками та абонементами - 7824 особи, цього разу відібрано недійсних квитків - 2348. Натомість існує ймовірність, що під час проведення наступного місячника їх буде ще менше. Та все ж увагу до цієї теми не можна послабляти ніколи. Тому залізничники на місцях мають тримати це питання під особливим контролем.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05