РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (29 березня 2013) 

  • Реформування. Не забуваємо і про поточні справи

    Інформація про реформування залізничної галузі України серед її працівників нині найпопулярніша. Бо реформа - це не тільки майбутнє залізниць України, вона торкається інтересів кожного. При цьому всі розуміють, що це робиться заради головного - підвищення ефективності діяльності залізничного транспорту. Адже критичне спрацювання основних фондів (пасажирських вагонів - понад 80%, рухомого складу - 92%), необхідність розв’язання проблем технологічного порядку, високий рівень експлуатаційних витрат, які не відповідають належному виконанню обсягів перевезень, не задовольняють сьогодні ні залізничників, ні пасажирів.

    Шляхи подальшого розвитку залізничної галузі відображені в Державній цільовій програмі реформування залізничного транспорту на 2010 - 2019 рр. При цьому необхідно наголосити, що за будь-яких змін, що відбуваються і відбуватимуться, буде збережено єдиний технологічний комплекс і примножено багатий досвід. Та найголовніше із завдань - збереження кадрового потенціалу. Це питання сьогодні найбільше цікавить залізничників, що підтверджує кількість дзвінків до редакції газети «Рабочее слово». Тож сьогодні із запитанням про зміни, які очікуються у зв’язку з реформуванням залізниці, ми звертаємося до начальника галузевої пасажирської служби Олександра БОЛДОВА.

    - У зв’язку з реформуванням залізниць, чи залишиться тією ж чисельність працівників, зокрема вагонних дільниць?

    - Зміни, які відбуваються на залізниці, безумовно, стосуються і пасажирського господарства столичної магістралі. Адже життя не стоїть на місці. Удосконалюється і переглядається технологія роботи, виникають нові правила, які відповідають дійсному стану речей. Усі ці нововведення дозволяють раціонально використовувати працю фахівців у пасажирському господарстві. Сьогодні певна частина спеціалістів звільняється з тих чи інших причин, ідуть на заслужений відпочинок. Крім того, є люди, які знаходять іншу роботу, що цілком закономірно. Ми ведемо статистику звільнення працівників. Було встановлено, що основними причинами плинності кадрів, приміром, у вагонних дільницях, є незадоволеність співробітників рівнем заробітної плати, преміальною системою, складністю роботи. Ці фактори вимагають першочергової уваги і корегування. Відзначу, що за останні чотири місяці у нас не було звільнення працівників за скороченням. Для прикладу, штат провідників вагонної дільниці ст. Київ-Пасажирський зменшився на 334 провідники, порівняно з 2012 р., тоді працюючих було 3345. Тож можна констатувати, що зменшення кількості працівників відбувається природним шляхом, незалежно від реформування.

    - Спеціалістів яких професій потребують підрозділи пасажирського господарства?

    - Зважаючи на специфіку роботи, що пов’язана з безпекою руху поїздів та обслуговуванням пасажирів, ми ставимо особливі вимоги до персоналу. Основні критерії - це освіта, дисципліна і відповідальність. Ми справді потребуємо кваліфікованих працівників. Сьогодні є проблеми з оглядачами вагонів, працівниками робітничих професій, які зайняті ремонтом вагонів, автоматниками. При змінах у виробництві та вивільненні при цьому фахівців будуть вжиті заходи щодо перекваліфікації, перенавчання, укомплектовування тих вакансій, за якими з певних причин не можемо набрати нові кадри. Наприклад, за останній час при звільненні працівників ВЧ-1 їм було запропоновано та за їх згодою направлено на перенавчання на квиткових касирів. Це робиться для того, щоб залізничники одержали другу професію і змогли у нас працювати.

    - Олександре Миколайовичу, розкажіть, будь ласка, про сьогодення пасажирської служби?

    - Південно-Західна залізниця від дня свого заснування була і залишається такою, що виконує основну частину пасажирських перевезень. Тож на часі - графік руху, що нині проходить завершальну стадію розробки. Запроваджується він звичайним порядком у ніч на 30 травня. В принципі там є й зміни, що стосуються часу відправлення і прибуття поїздів, часу перебування в пунктах формування, їх обороту. Розклад руху поїздів столичної магістралі залишається практично на рівні минулого року. Співвідношення денних і нічних поїздів змінилось, але без зменшення кількості нічних. Для забезпечення літніх перевезень буде задіяно 980 вагонів.

    Хочу наголосити, що уже в цьому графіку збільшилась кількість денних поїздів, за рахунок передачі двох составів з Придніпровської залізниці. Ми їх задіяли на напрямку Кам’янець-Подільський - Хмельницький. А за рахунок наших денних составів, що там курсували, назначили дві пари поїздів на Шостку і одну пару поїздів на Хмельницький. При цьому вивільнили електропоїзди підвищеної комфортності. Істотного збільшення плати за проїзд не було, але комфорту додалось. До того ж ми зменшили кількість часу перебування составів у дорозі.

    - Тобто всі поїзди, які були минулого року під час літніх перевезень, залишаться? Особливо пасажирів цікавить Кримський напрямок?

    - Так. Усі поїзди залишаються - і кількість, і їх періодичність. Хоча передбачено проведення незначних змін. Адже залізниця і далі реалізовуватиме програму розвитку пасажирського комплексу, спрямовану на підвищення рівня якості послуг, збільшення доходів, зниження збитковості. Головне завдання, яке ми собі поставили і, безумовно, вирішимо, - забезпечити перевезення на такому високому рівні, щоб пасажир відчув тільки благотворний вплив від реформування залізничного транспорту.

    - Як буде використано парк вагонів, адже не секрет, що тут є проблеми? Чи планує залізниця закуповувати нові?

    - Якщо говорити про раціональне використання рухомого складу, то, звичайно, резерви ще є. Вони закладені, по-перше, у швидкості руху. Тут поле для діяльності необмежене, бо при збільшенні швидкості можна істотно зменшити час обороту вагона. За рахунок цього його ефективніше використовувати. Тобто менше стояти - більше їздити. Що стосується придбання вагонів, то залізниця не планує їх закуповувати цього року. Ми розраховуємо тільки на власні сили, а саме - на ремонт вагонів у своїх депо. В перспективі, при реформуванні транспортної галузі, Укрзалізниця візьме під свою опіку ремонт пасажирського рухомого складу, плануючи створити дочірню компанію з ремонту. При цьому ремонт сконцентрується на спеціалізованих підприємствах, де серед інших підрозділів буде вагонне депо Бахмач. Сьогодні фахівці столичної магістралі збирають інформацію, аналізують і подають свої пропозиції відносно цього в Укрзалізницю.

    - І на останок, підбиваючи підсумок нашої розмови, якою б хотілось бачити роботу пасажирської служби Вам як керівнику?

    - Звичайно, щоб у рейс вагони були підготовлені з відповідним рівнем комфорту, а дії провідника, який є візитною карткою столичної магістралі, відзначались якісним обслуговуванням. Ми задоволені тим, що на хорошому рівні розпочали новий 2013 рік - впоралися зі святковими перевезеннями пасажирів. А далі постає завдання - не тільки належним чином підготуватися до літніх перевезень, але й на відмінно їх провести.


    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05