РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 13 (29 березня 2013) 

  • «… Вважаю, що потрібно повернути технологію придбання квитків за паспортом»

    Днями, гортаючи свіжий номер газети «Сільські вісті» №34 (від 22.03.2013 р.), мені на очі потрапив матеріал Дмитра Дєнкова «Квитки за паспортом», який навів мене на роздуми... Чому для автора запровадження іменних квитків стало, так би мовити, черговим «сюрпризом»?!


    Переконана: іменні квитки - дієвий метод в боротьбі зі спекулянтами і повсякденною корупцією. Особливо це є дуже гарним заходом для профілактики з метою унеможливлення спекуляцій при придбанні квитків через інтернет. Оскільки пересічна людина за сорок п’ять діб не буде знати ім’я та прізвище тієї особи, хто зможе в неї придбати квиток за тиждень або за день до виїзду.

    ОТЖЕ ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІМЕННИХ КВИТКІВ ВИРІШИЛА ЗАПИТАТИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО У САМИХ ПАСАЖИРІВ.

    - Для боротьби із дрібною спекуляцією, напевно, це буде ефективно, - говорить Іван із Києва. - Таке вже в практиці було. Але це, звичайно, ускладнить роботу залізничного персоналу, тому що доведеться перевіряти документи, а залізничники не завжди знають, той чи інший документ є дійсним. А можливо, квиток придбаний «на руках», є результатом сумнівного походження?!

    Натомість студентка Марія вважає: «Вже два місяці я користуюся послугами з придбання квитків через інтернет. В принципі, зручна «штука». Єдине, що слід забрати квиток у касі мінімум за півтори години перед відправкою поїзда. І ще одне. Процедура повернення грошей за невикористаний квиток, яка «в’яжеться» з довгою процедурою заповнення папірців для повернення грошей на банківську карточку, якою було проплачено вартість за проїзний документ, вимагає певного часу. Як там не є, а все ж таки зручно. Оновлюю час від часу сторінку в інтернеті, а раптом з’явиться нове повідомлення... Таким чином мені вдавалося кілька разів брати квиток взагалі у «пропащі» дні, на кшталт свят».

    До нашої бесіди долучається Макар із м. Борисполя.

    - Я підтримую це нововведення від Укрзалізниці. Бо як згадаю відпустку... Під час літнього відпочинку їздимо з родиною на море. Отже, місце куди їхати вибрали, та туди ще треба дістатися за будь-яких обставин. Літак нам не по кишені, залишається поїзд. І от замість того, щоб думати про відпочинок, буває, міркуєш про те, як дістати квитки. Бо одразу ж починаються спекуляції. Минулого року брав квитки у перший день їх продажу, а людей зранку біля вокзальних кас попереднього продажу було ну дуже багато. І почув - «квитків немає». Прямо так взяли і розкупили?! А чому так? Все просто, квитки за пред’явленням паспорта відмінили і спекулянти масово їх скуповують, а згодом перепродують за вищою ціною. ТОЖ, Я ВВАЖАЮ, ЩО ПОТРІБНО ПОВЕРНУТИ ТЕХНОЛОГІЮ ПРИДБАННЯ КВИТКІВ ЗА ПАСПОРТОМ, ТАК УСІМ БУДЕ І ПРОСТІШЕ, І СПОКІЙНІШЕ.

    Поспілкувавшись ще з кількома пасажирами, роблю висновки, що для одних - це цілком прийнятне і зрозуміле рішення, для інших - незручність. Є частка правди і в одному, і в іншому. Тут проблема і в паспортах. Наші люди не завжди тримають у кишені офіційні документи про громадянство, тому й виникають питання. Але подібні складнощі не дуже вплинуть на життя і добробут наших громадян. Наголосимо, якщо все ж таки їх вчасно пред’являти під час придбання проїзного документа. Тому саме я ставлюся до цього спокійно.

    Тетяна ШЕМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05