РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (22 березня 2013) 

  • Збитки великі. Плюс загроза безпеці руху

    На тему «графіті» наше видання відгукувалось неодноразово. Залізничникам, як і нам, журналістам «Рабочего слова», болить за недоплачені квитки, пошкоджені вагони, розкурочені двері. Бо ми як господарі власної оселі (Південно-Західної - ред.) розуміємо, що треба берегти майно, слідкувати за порядком.

    Приємно зайти в чистий справний вагон, сісти у приємній компанії і доїхати до своєї господи або до роботи. З комфортом і без несподіванок. Таке бажання у кожного подорожнього, так робить все залежне від нього залізничник. Але…



    Фото з інтернету. Колаж Іллі НАУМОВА


    СПАСКУДИТИ ВАГОН ЗА 2,5 ХВИЛИНИ - перекреслити працю тих, хто складає вагони, встановлює вікна, підвести життя сотні пасажирів під загрозу, а машиніста «взяти у заручники». Змусити десятки людей мерзнути на платформі в очікуванні поїзда, що запізнюється. І за все це дякуємо «мистецтву». Не вкладається у рамки нормального? Так!

    Як повідомила начальник прес-центру управління внутрішніх справ на Південно-Західній залізниці Наталія МЕЛЬНИК, нещодавно на зупиночній платформі Загальці невідомі особи зірвали стоп-кран електропоїзда Тетерів - Святошин. У цей час, зі слів машиніста, з-під платформи вискочили 15 чоловік, які розмалювали останні вагони фарбами та втекли. Як назвати такий прояв «творчості», якщо він, окрім вимушеної зупинки та збою в русі електропоїзда, завдав залізниці реальних збитків, які, так званим, «художникам» доведеться відшкодувати?

    Незважаючи на те, що правоохоронцями Управління МВС України на Південно-Західній залізниці проводиться профілактична робота серед неповнолітніх, направлена на протидію дитячій злочинності, такі прояви продовжують мати місце.

    Наразі встановлено коло неповнолітніх осіб, які прямо або опосередковано причетні до даного правопорушення. За даним фактом розпочато кримінальне провадження за частиною 1 статті 194 КК України «Умисне знищення або пошкодження чужого майна». Такі діяння караються штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк від ста двадцяти до двохсот сорока годин, або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі терміном до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк.

    Ще одна точка зору. Кажуть, якщо повстання не можна зупинити, його потрібно очолити. Так вирішили залізничники Санкт-Петербурга і, втомившись воювати, уклали договір з тими, хто псував державне майно. Віддали електричку, назвавши її «Поезд государственности», художникам у стилі графіті. Останні мають можливість розмальовувати поїзд на тему історичних мотивів.

    Наші колеги-залізничники Придніпровської магістралі пропонують залучити «вільних художників» для розписування, наприклад, дитячих закладів. Чи краще витягнути з батьківських кишень (а більшість прихиль-ників «графіті» - школярі) до 2 тис. за одну літеру (розмір штрафу)? Ризик і творчість збуджує підлітків. А чи переймаються вони наслідками?

    Транспортна міліція викликала батьків телефоном, які відгукнулися швидко. На наш погляд, протоколи варто направити за місцем мешкан-ня підлітків, щоб відповідні органи перевірили умови проживання родин, а головне - запитали у батьків: чому підлітки перебувають без дорослих у місцях підвищеної небезпеки?

    Усім би було добре, якби Південно-Західна магістраль витрачала б більше коштів не на перефарбовування корпусів або салонів електропоїздів після втручання вандалів, а на те, щоб надавати своїм пасажирам кращі умови під час поїздки у чистих та справних вагонах.

    До речі, впродовж 2012 р. на столичній магістралі було «прикрашено» «графіті» 24 вагони. З початку поточного року ця цифра збільшилася ще на п’ять рухомих одиниць. А на перефарбування лише одного вагона необхідно майже три тисячі гривень. Суму збитків підрахувати неважко.

    Валентина КОЛЯДА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05