РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 11 (15 березня 2013) 

  • Якщо нема «альтернативи»

    После «развода»…

    Константин Баранов, председатель профорганизации эксплуатационного депо Серов-Сортировочный (Свердловская железная дорога, Российская Федерация):

    «Все-таки организационные вопросы, возникающие после раздела предприятия на ремонт и эксплуатацию, надо было бы решать загодя, «на берегу». Спасибо, конечно, ремонтникам за приют - мы даже химчисткой их пользуемся, но ведь надо же и свой «угол» иметь. Любые могут возникнуть недоразумения. Скажем, при разборе случаев брака теперь дело доходит чуть ли не до войны - на кого «повесить». Раньше же, в едином коллективе, всё решали быстро и «без драки».

    Газета «Сигнал» (Роспрофжел)

    На цю оперативну нараду квапилися всі. Від сіро-синіх засмальцьованих спецівок у приміщенні місцевого складу в очах паморочилося. Очі швидко призвичаїлися, а ось про свідомість такого не скажеш. Якось із натугою сприймає робітничий мозок придибенції, що сипалися впродовж останнього кварталу «із гори».

    - Ну нарешті, депо розділили, - на вустах бувалого у бувальцях майстра електроапаратного цеху Протиставного засяяла посмішка. - Тепер ми їм покажемо кузькіну матір, - натякаючи таким чином на власні неприязні стосунки із начальником експлуатаційного депо Кузячкіним і повернувши руку у бік контори експлуатаційного депо, колишній машиніст, який зробив карколомну кар’єру після локомотивної практики, Захар Протиставний потряс кулаком. Цей жест підтримали оплесками всі ремонтники. А прибиральниця виробничих приміщень Полина Досуха навіть прозору сльозу зронила - квадратні метри підлоги, які вона тепер має терти, автоматично скоротилися. Як шагренева шкіра.

    - Тепер локомотивні бригади із експлуатаційного депо не посунуться ні у душову, ні у туалет, - вів далі колишній машиніст.

    - Браво! - загорлав сантехнік Михайло Послід. - Остогидло після локомотивників вичищати унітази.

    Ніхто тієї миті так і не второпав, чим відрізняється процедура вичищання сантехнічних систем «після машиністів» або «за слюсарями»: щоб забити унітазне гирло усіляким непотребом, докладали зусиль і ті, і інші. Проте все ж голос Посліда сприйняли як належне. Ніде правду діти, сантехнік з Михайла ніякий. Це про нього у депо ходила приказка - «перш ніж встановить стояк, усіх питав разів сто: «Як?» Ну то й що? Зате оповідач - класний. У пристанційному генделику, бува, таке розповість, що раптом і забудеш від сміху, заради чого туди і забіг під час обідньої перерви. Ось, приміром, із останнього: «Саме пливе у руки лише те, що не тоне». Що там казати - фахівець та ще й із гумором.

    - Правильно Михайло каже, - підбадьорив сантехніка колишній помічник машиніста, а тепер віртуоз з монтажу гальмівних колісних колодок Федір Кувіка. - Нема чого їм і руки після рейсу «у нас» мити! Хай отак з немитими «мордами» і «стаканодєржателями» додому і дибають.

    Всім було зрозуміло, звідки у Кувіки виник отой антагонізм до колишніх колег-машиністів. Це ж про нього у місцевій стіннівці правду про його кривду писали. Хто? Його величність - звільнений від усього і вся профорг Влас Плескун. В акурат після транспортного інциденту, в якому безпосередню участь взяв Федько через власне незнання техніко-розпорядчого акту станції Аваріївка, Плескун тиснув у стінну пресу незабутню замітку. «Машиніст тепловоза Федір Кувіка не вмітив червоного й виліз на хату з жінкою діжурного коло зеленого на автоматичному переводі. І діжурний сушить мізки: як виліз, чого там опинилася жінка й нашо зараз перевод без хати». Як там не є, а чи через ту «грамотну» замітку або через втручання у розбір «польотів» Кувіки, себто транспортного інциденту, з боку ревізорів із управління залізниці, Федька кинули-таки «на яму». У кабіну локомотива йому з тих пір - зась. Тепер його інструменти - молоток та ломик. Що ж, справлятися треба, бо немає вже тієї, як теє слово, що ллється з екранів телевізора, «альтернативи».

    ...Збори добігали кінця. Кожному, хто зібрався у той день у коморі для інструментів ремонтного депо (актова зала відійшла після службового «дерибану» експлуатаційникам), запам’ятав одну єдину фразу Захара Протиставного: «Війна машиністам!». Правда, потім тихенько, але все ж так, щоб почули біля дальніх стелажів інструментального складу: «Незабаром призначатимуть начальника ремонтного депо. По секрету скажу, краще, ніж наші доморощені кадри, не знайдуть». Багатозначно перевівши подих, що був перемішаний із часником та учорашнім перегаром після вживання домашньої оковитої, Захар усміхнувся й хитро зіщурив уїдливі очі. Всім стало зрозуміло, на кого натякав Протиставний... Тепер, здалося, можна і по домівках.

    - Консенсусу досягнуто, - шмигонувши хворобливим із відтінком стиглого буряка носом, підбив підсумки мітингу на інструментальному складі Михайло Послід і пішов до «білого» дому. Там вкотре забився унітаз. Якщо це через машиністів, то тепер він знав, що робити...

    Сиджу й думаю, а як миритимуться між собою керівники обох депо? Чи справді тепер між машиністами і ремонтниками розпочнеться війна через… унітази?!


    Віктор НОВОБІЛИЧ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05