РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 11 (15 березня 2013) 

  • БІЗНЕС на колесах, або Скільки існувати торгівлі У ПРИМІСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ?

    Роз'їзним квитковим касирам часто-густо видається «приборкувати» у електропоїздах «драконів», пробуджувати «ведмедів», виводити на чисту воду «екстрасенсів» та інших любителів їздити безплатно. Хоча чомусь «універсальні продавці» - категорія недоторкана.



    Відомо, що журналісти транспортних видань також користуються приміськими електропоїздами. Службове відрядження, поїздка додому і на роботу. Мимоволі спостерігаємо за роботою роз’їзних касирів, іноді спілкуємося з багатьма колегами.

    Із розмов дізнаємося чимало цікавих фактів з життя безквиткової публіки. Як стало відомо, є серед них «ведмеді». Це ті подорожні, які вже після посадки у вагон прикидаються сплячими. Часом, пробудитися до їхньої свідомості буває важко. В роль «косолапих» вони входять на «відмінно». До речі, таких багато серед інтелігентних людей. Влітку віднайти «ведмедя» важче. А взимку їх можна визначити таким чином, якщо при доторкуванні до верхнього одягу відчувається холод, значить, «сплячий» товариш щойно зайшов до вагона.

    Зустріч із «драконами» також невипадкова. Пасажири «під градусом» зустрічаються в зонах великих міст. Полюбляють «на шару проїхати» одну-дві зупинки. На зауваження часто-густо не реагують. Якщо поруч із роз’їзними квитковими касирами буде представник транспортної міліції або з відомчої охорони, лише тоді «дракони» перетворюються в слухняних пасажирів і купують квитки.

    Неодноразово спостерігав й іншу картину. Якщо із «ведмедями» і «драконами» квиткові касири навчилися боротися, то «коробейників», які пропонують пасажирам все - від голки до предметів особистої гігієни, від півфабрикатів до готової їжі, як кажуть, затято не помічають. Певен, якби кожний із стихійних торговців мав абонементний квиток, то роз’їзний касир мав би перевіряти строк його використання, а також маршрут, за яким дозволено курсувати універсальним продавцям. Але цього не відбувається. Як не відбувається і того, що представники транспортної міліції, які мають патрулювати у приміських електро- та дизель-поїздах, ніколи на моїх очах не перешкоджали торгівлі продуктами харчування, що не відповідають вимогам безпеки. Справа кожної людини, яка купляє невідомої якості пиріжки або невідомо із якими інгредієнтами поєднану розчинну каву, - хворіти на кишково-шлункові розлади чи ні. Проте чому до адміністративних правопорушень не притягуються усілякі «польові кухарі і буфетники», які пропонують домашню ковбасу, біляші тощо? Відомі і прибутки цієї торгової публіки. На харчах щомісячно, як стверджують експерти з Інтернету, у столичному регіоні можна заробити три - чотири тисячі гривень. Щодо промислових товарів, періодичної преси тощо, то тут зиск трошки менший. Конкуренція існує і на колесах. Проте сьогодні не про це. Чому так вільно дихають безквиткові коробейники в електричках? Невже на відсотку від продажу «сидять» правоохоронці і заодно і роз’їзні касири, які «не помічають», який бізнес розгорнуто на напрямках між Києвом, Фастовом, Броварями, Тетеревом тощо? Питання, питання. А поки відповідні служби шукають відповіді на поставлені у матеріалі запитання, збираємося в чергову подорож столичною магістраллю.


    Фото Віталія НОСАЧА

    Іван СОТНИКОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05