РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (11 березня 2013) 

  • ЯК ЗБЕРІГАЄМО ТЕ, ЩО МАЄМО

    Нещодавно в Управлінні столичної магістралі відбулося засідання комісії з профілактики правопорушень та злочинності за підсумками 2012 р. та січня 2013 р. Комісія під головуванням першого заступника начальника залізниці Віталія ЖУРАКІВСЬКОГО заслухала звіти начальників служб та підрозділів.


    ЧАС РІШУЧИХ ДІЙ

    Як наголошувалося, ситуація виявилася складною. Службові злочини, крадіжки, підробка документів - це далеко не повний перелік правопорушень. «Пальму першості» тримають підрозділи служб локомотивного, колійного та пасажирського господарств. Зупинимося на найбільш вражаючих і за розмахом, і за мірою.

    До прямих обов’язків екіпірувальників бази палива локомотивного депо Дарниця це не відноситься, та, мабуть, «мали за честь» вкрасти пального не більш - не менш, а 600 літрів! Після цього екіпірувальник К. та машиніст піскоподавальної установки депо М. намагалися вивезти його з території за допомогою автомобіля «Вольво 760», що належить громадянину Л. Сподіваємося, що вжиті заходи, а це звільнення із роботи правопорушників, контроль в’їзду та виїзду на територію депо особистого транспорту і зміна керівництва паливного складу зупинять крадіїв. Чи будуть нові рекорди?!

    Як ви гадаєте? Чи здатен слюсар за «власні гріхи» розплатитись хабарем? Відповідь на це питання 31.10.12 р. шукали заступник начальника стрілецької команди Київського загону відомчої воєнізованої охорони на ст. Конотоп О. спільно зі стрільцями даного підрозділу В. та О. Вони вимагали хабаря у слюсаря з ремонту рухомого складу вагонного депо Конотоп, якого затримали за підозрою у вчиненні крадіжки чотирьох латунних сепараторів, за що й будуть відповідати перед Законом. Честь свого мундиру вони оцінили в 8 тис. грн. Профілактичну роботу проведено, правопорушників звільнено, даний випадок доведено до причетних. Тож час рішучих дій настав!

    Схожу «пляму», та вже на білому халаті, виявили у лікаря-терапевта відділкової лікарні ст. Конотоп Д., який вимагав від громадянина М. 3 тис. грн. за видачу листків непрацездатності. Йде слідство. А медична служба працює у пошуках «вакцини» від хабарництва. Сподіваємося, щеплення подіє.

    ДИПЛОМ ДРУКУВАВСЯ «ЗА РОГОМ»

    Також на засіданні комісії з профілактики злочинів та правопорушень підіймались питання, що потребували подальшої роз’яснювальної роботи з боку причетних служб та підрозділів залізниці. Це стосується правильності оформлення табелів обліку робочого часу, і, як не дивно, перевірки дипломів спеціалістів. До цього спонукає прикрий випадок, що стався в одному з підрозділів Козятинської дирекції залізничних перевезень. У 2010 р. інженер з під’їзних колій 2 категорії ст. Полонне Г. надала до відділу кадрів підроблений диплом про здобуття вищої освіти у Національному університеті «Львівська політехніка». Виклики на сесії теж, мабуть, друкувались «за рогом». На жаль, залізничний карбованець так не друкується. Він заробляється важко, тож і зберігати його не легко. Тож за вказівкою В.О. Жураківського з метою уникнення випадків надання працівниками до відділів кадрів підроблених документів зобов’язано здійснювати перевірки щодо їх справжності на сайті (http://www.osvita.net) Міністерства освіти і науки України.

    КРУТІЯМ - ЗЕЛЕНУ ВУЛИЦЮ?!

    Склалася цікава ситуація у сфері обслуговування пасажирів. Налагоджена схема «звільнення-поновлення» провідників викликає подив. Помилилися, безпідставно звільнили? Ні. Місцезнаходження шпаринки тут доволі відоме - неправильне оформлення документів, які засвідчують правопорушення. Допоки крутиться така добре змащена хабарями машина, залізниця втрачає сотні тисяч гривень на виплати компенсацій поновленим на роботі працівникам, які допустили порушення митних правил, брали участь у перевезенні безквиткових пасажирів та багажу без оплати. Наприклад, по вагонній дільниці ст. Київ-Пасажирський у 2012 р. поновлено 38 працівників, у січні цього року знову ж таки поновлено 2 працівники. Отже, крутіям - «зелену» вулицю?!

    ЗВІДКИ ФОРД ЗНАВ ПРО ЗЛОЧИНИ?

    З року в рік повторюються випадки крадіжок та пошкоджень майна залізниці.

    Протягом 2012 р. сторонніми особами скоєно 333 крадіжки та пошкодження рухомого складу, елементів верхньої будови колії, засобів енергопостачання, сигналізації та зв’язку, чим завдано збитків на суму 1500,2 тис. грн., з урахуванням фактичних збитків на відновлення. У порівнянні з 2011 р., кількість крадіжок та пошкоджень зменшилася на 76 випадків. Також зменшилася сума завданих збитків на 455,9 тис. грн. Із завданих збитків за звітний період відшкодовано лише 88,3 тис. грн., що становить 6 відсотків.

    Збитки від крадіжок та пошкоджень майна залізниці, з урахуванням фактичних збитків на відновлення, розподіляються у наступному порядку: галузева служба колії - 755,6 тис. грн.; галузева служба приміських пасажирських перевезень - 352,1 тис. грн.; галузева служба сигналізації та зв’язку - 242,9 тис. грн.; галузева служба електропостачання - 85,8 тис. грн.; галузева служба вагонного господарства - 63,8 тис. грн.

    Як наголосив Віталій Олександрович Жураківський, на сьогодні є колії, які потрібно демонтувати фахівцями залізничної справи, згідно зі встановленим порядком, як такі, що не використовуються. Чи сподіватися «на допомогу» крадіїв легше?

    Низку питань викликають розкрадання у господарстві приміських пасажирських перевезень. Начальнику служби воєнізованої охорони доручено в місячний термін провести перевірки моторвагонних депо ст. Фастів та ст. Чернігів щодо забезпечення збереження майна залізниці.

    Звіти заслухано, завдання отримані, підсумки підбиватимуться у квітні.

    «Ви можете забрати всі мої заводи, гроші, інструмент, але залиште мені моїх людей, і ми швидко все відродимо», - так говорив відомий підприємець, володар автомобільного концерну Генрі Форд. Чи можуть так про свої колективи сказати керівники середньої ланки причетних до злочинів та правопорушень підрозділів? Тож висновки, як кажуть, під носом.

    Безперечно: приємний факт - крадійство йде на спад.


    Валентина КОЛЯДА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05