РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (11 березня 2013) 

  • ЦІЛІ ВИЗНАЧЕНО, ПЛАНИ Є ДОСТОЙНИМИ ВИКОНАННЯ

    - Колегію оновлено, - так наголосив голова Колегії - Міністр інфраструктури України Володимир КОЗАК. Є можливість у майбутньому працювати професійно та раціонально. - Тож пропоную обговорити питання фінансово-економічної діяльності у сферах транспорту, дорожнього господарства, поштового зв’язку, туризму та інфраструктури. А також на порядку денному - обговорення стану безпеки руху, польотів, судноплавства та низки заходів, що вжиті з метою покращення у цій сфері. Мова йшла, зрозуміло, про ситуацію у 2012 р. Серед пріоритетних питань, що обговорювались під час Колегії, - стан реформування сфери портової діяльності та розробка стратегії розвитку морських портів України відповідно до сучасного законодавства нашої держави. Лише на перший погляд питання, що обговорювались під час форуму, не є цікавими для читацької аудиторії газети залізничників.

    ВСТУПНЕ СЛОВО на першому у цьому році засіданні Колегії, куди було запрошено керівників підприємств, підпорядкованих Мінінфраструктури, профспілок тощо, було надано Віце-прем’єр-міністрові України Олександрові ВІЛКУЛУ.

    - Реалізація реформ в Україні триватиме, - наголосив О. Вілкул. - Транспортному комплексу треба йти цим шляхом. Реформи не проводяться впродовж одного року. Мета техніко-економічних перетворень - вивести на якісно новий рівень інвестиційну привабливість підприємств транспортного комплексу. Постійний рух вперед залежить від кожного працівника 500-тисячної транспортної, поштової, туристичної підгалузей, які об’єднує Міністерство інфраструктури України.

    Серед пріоритетів розвитку залізничної галузі у 2013 р. О. Вілкул назвав питання оновлення рухомого складу Укрзалізниці. Програмою економічної активізації на 2013 - 2014 рр., яку розроблено Урядом України на доручення Президента України, передбачено придбання у вітчизняних виробників кількох тисяч вантажних та пасажирських вагонів, електропоїздів, а також планується реалізація низки проектів із модернізації залізничної інфраструктури. Зокрема, за словами Олександра Вілкула, буде проведено електрифікацію залізничних напрямків Волноваха - Комиш-Зоря - Запоріжжя, Долинська - Миколаїв - Колосівка, а також побудовано новий двоколійний Бескидський тунель.

    «Розвиток залізничної інфраструктури підвищить логістичний, у тому числі транзитний потенціал держави, покращить комфорт перевезення пасажирів, збільшить швидкість руху», - наголосив Олександр Вілкул.

    ЩО Ж ВІДБУЛОСЬ У МИНУЛОМУ РОЦІ? Відповідно до Національного плану дій на 2012 р. щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 рр. «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» Укрзалізниця реалізує Програму електрифікації залізниць України. Зокрема, проведено проектно-вишукувальні роботи з електрифікації дільниць Волноваха - Комиш-Зоря - Запоріжжя, Колосівка - Миколаїв, Долинська - Миколаїв - Херсон - Джанкой та направлено на експертизу до ДП «Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи». Крім цього, розпочато роботи, спрямовані на збільшення пропускної спроможності залізничних колій у напрямку морських торговельних портів у містах Іллічівську, Одесі та Южному.

    Також Укрзалізниця здійснює комплекс заходів, спрямованих на розвиток транспортної інфраструктури. Зокрема, одним з найбільших та значущих проектів є спорудження нового двоколійного Бескидського залізничного тунелю. У 2012 р. розпочато проектні роботи: розроблено проектну документацію на будівництво тунелю, улаштовано земляне полотно та укладено під’їзні колії, улаштовано автомобільні під’їзні дороги до будівельного майданчику та розроблено виїмки біля східного порталу тунелю.

    МОДЕРНІЗАЦІЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ОБУМОВЛЮЄ необхідність впровадження нових форм господарювання та управління. І це при тому, що жодного фахівця не буде звільнено у процесі реформування. Віце-прем’єр-міністр та Міністр інфраструктури України неодноразово наголошували у власних промовах, що всі рішення і проекти мають розроблятися із залученням провідних міжнародних експертів, із урахуванням інтересів як роботодавців, так і працівників. Має відбуватися прозорий діалог між роботодавцями, інвесторами та профспілками. Прозорість у пошуку інновацій у справі реформування галузі (удосконалення процесу перевезень, збільшення вантажопотоків, можливість конкурувати із транспортниками країн-сусідів тощо) має бути пріоритетом заради підвищення соціальних стандартів і зарплат.

    - Передачі галузевих залізничних лікарень у підпорядкування місцевим органам влади не відбуватиметься! - наголосив Міністр інфраструктури України В. Козак. - Наша галузь має бути не лише локомотивом розвитку національної економіки, але й точкою зростання якості життя працівників та їхніх родин. Проте одночасно із соціальними питаннями варто вирішувати і виробничі. У першу чергу.

    ПОТОЧНИЙ РІК БУДЕ НЕ ПРОСТИМ. Як неодноразово наголошували Олександр Вілкул, Володимир Козак, перший заступник міністра Володимир КОРНІЄНКО, заступник міністра Дмитро ДЕМИДОВИЧ, голова Всеукраїнського об’єднання організацій роботодавців «Федерація роботодавців транспорту України» Орест КЛИМПУШ, у кожному окремому випадку, у кожній транспортній підгалузі слід створювати робочі групи, які мали б відгукнутися на вирішення нагальних техніко-економічних та соціальних питань.

    Галузева скарбниця значно зменшилася. Виклики світової економіки є такими, що транзитні потоки через українські транспортні коридори стали відчутно мілкішими. Звідси і значно зменшений прибуток від діяльності всіх без винятку підгалузей. Понад 330 млн. грн. недоотримала економіка транспортного комплексу у порівнянні з 2011 р. Нафта, метал, продукція гірничорудного комплексу, мінеральні добрива пішли повз українські морські порти. За якими маршрутами? Із розвитком портового господарства у російських Тамані та Новоросійську на повну потужність працюють термінали з перевалки цієї номенклатури вантажів. А це, як відомо, рентабельні перевезення. Є альтернатива послугам українських морських портів і у Прибалтиці. Що залишилося перевозити транспортними коридорами України? Із майже 639 млн. тонн вантажів, що перевезено минулого року, майже 458 млн. тонн - на «плечах» залізничного комплексу. Зернові каравани, що рухались сталевими рейками, дозволили тримати основні показники «на плаву». У той же час переробка вантажів в українських портах склала ледь менше 110 млн. тонн. Майже чотири мільярди пасажирів (3946,3 млн., як зазначив прес-центр Мінінфраструктури) - то також заслуга вітчизняних транспортників.

    - Це доказ професійності та ефективності керівників галузі та трудових колективів, вважає О. Вілкул. - Ми і надалі займатимемося створенням транспортного сервісу повного циклу. За інтермодальними (автор назвав би їх «всетранспортними» - В.З.) послугами - майбутнє. Для цього варто удосконалювати не лише залізничну інфраструктуру. Глибина навколо морських портів не дозволяє приймати під навантаження та розвантаження крупнотоннажні океанські судна. У той час, як порти Рені та Ізмаїл чекають «у моря погоди», румунська Констанца працює, як належить справжньому сильному конкуренту у гирлі Дунаю.

    ПЕРЕВОЗИТИ - ТО ЗАВДАННЯ З ГОЛОВНИХ. Гарантувати безпеку перевезень - проблема вічна. Як її вирішуватимуть фахівці саме у цьому році? Від галузевих програм із забезпечення судноплавства, з безпеки польотів повітряного флоту та на автотранспорті голова йде обертом. Чи допоможе купа паперів запобігти виникненню негативних ситуацій на землі, у піднебессі та на морі - покаже час. Залізничники ж продовжуватимуть роботу із закриття малодіяльних переїздів. І це ще не все. Удосконалення приладів та устаткування сигналізації переїздів із автобусним рухом.

    Цілі визначено, плани є достойними виконання!

    Насамкінець, Олександр Вілкул поздоровив від імені Уряду України всіх жінок із святом Весни! Що ж, вірно! Робота - роботою, а турботи про прекрасне ще ніхто не відміняв.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05