РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (22 лютого 2013) 

  • ДОПОМОЖУТЬ У БУДЬ-ЯКИЙ ЧАС

    Як відомо, Кабінет Міністрів України своєю постановою у серпні 2012 р. затвердив Державну цільову програму «Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів». Так і хочеться з іронією зауважити: «Нарешті…»

    Тут доречно згадати, що в залізничній галузі людям з обмеженими можливостями й до цього приділялася неабияка увага. Раніше ми повідомляли про спеціалізовані зали очікування для інвалідів на вокзалах, спеціалізовані вагони та ліфти для підйому «колясочників» на високі платформи тощо.

    Проте все це більш стосується великих вокзальних комплексів, таких як Київ-Пасажирський, Вінниця, Хмельницький тощо. А які справи в цьому питанні на невеликих станціях?

    Перебуваючи у відрядженні на ст. Васильків-1, користуюсь нагодою, цікавлюсь про це у її начальника Василя ГЕЛЕВЕРИ.

    - Чогось особливого в нас немає, - відповідає Василь Олексійович, - Все як звичайно - для заїзду «колясочників» до касової зали вокзалу є пандус, пішохідний міст через колії обладнано спеціальними апарелями.

    Далі В. Гелевера розповів, що за весь час його роботи на цій станції третього класу був лише один випадок, коли пасажиру з обмеженими можливостями була потрібна допомога. Тоді попереднього замовлення не було. Працівник станції випадково побачив «особливого» пасажира на привокзальній площі й миттєво повідомив про це начальника. І вони разом допомогли інваліду придбати квиток, перевезли його на платформу й посадили в електропоїзд до Києва. Після цього черговий станції призначення був проінформований про пасажира, якому потрібна допомога.

    Таким чином ми бачимо, що на будь-якій станції столичної магістралі люди з особливими потребами не залишаться без уваги.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05