РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (9 травня 2008) 

  • Локомотивне господарство: Реалії буднів

    У локомотивному депо Київ-Пасажирський з початку квітня до середини травня проходить весняний комісійний огляд тягового рухомого складу. Цей захід плановий, відбувається він, згідно з розпорядженням Укрзалізниці й за наказом начальника Південно-Західної залізниці. Мета - перевірка технічного, протипожежного, санітарно-гігієнічного та культурного стану рухомого складу, його готовність до літніх перевезень.

    На основі цих керівних документів і вказівок начальник депо Дмитро НЕСТЕРЕНКО видав свій наказ, яким призначив комісію у складі досвідчених фахівців локомотивної справи чисельністю 11 осіб. Їм на допомогу «додано» усіх інженерно-технічних працівників підприємства, які в конкретні дні тижня долучаються до контролю за ходом комісійного огляду.

    Ми поцікавилися у начальника депо, на які питання звертається найбільша увага, і взагалі - попросили прокоментувати план огляду. Ось що він зазначив:

    - При прийманні електровозів на ремонти майстри цехів, приймальники і представники цеху експлуатації здійснюють огляд машин. Оцінюють технічний, санітарно-технічний і протипожежний стан.

    Організовано підготовку бригад з обслуговування локомотивів у літній період. Перевіряються знання і виконання бригадами правил безпеки руху поїздів та протипожежних заходів.

    На період комісійного огляду ТРС забезпечено явку локомотивних бригад для участі у заході, якісну обдувку і мийку електровозів, своєчасну постановку локомотивів на ремонтні позиції.

    Силами маневрових бригад депо замінено пісок у протипожежних відрах; подбали й про культурний стан кабін машиніста.

    Особливу увагу приділено технічному стану тих вузлів, через несправність яких допускалися браки в роботі.

    І це ще не все. Підготовлено обладнання і вузли електровозів для переходу на літній режим роботи, згідно з технологічними інструкціями заводу «Шкода» та іншими нормативними документами.

    В період комісійного огляду перевіряється кількість і стан захисних пристроїв і протипожежного інвентарю, всі локомотиви доукомплектовуються інвентарем і інструментом, що зберігається на інструментальному складі.

    Запаслися миючими засобами і матеріалами для витирання локомотивів, згідно з заявками майстрів. Забезпечили поставку в депо необхідної кількості запасних частин і матеріалів. До речі, й самим членам комісії роздано спец-одяг, згідно з наказом начальника залізниці від 12.03.08 р. Організовано облік результатів огляду. Це необхідно для щодекадної передачі інформації до служби локомотивного господарства.

    Під час «днів якості» проводимо аналіз і розбір зауважень, виявлених у процесі огляду локомотивів, вживаємо оперативних заходів з усунення недоліків. Хід комісійного огляду висвітлюється за допомогою інформаційного екрану.

    Після закінчення перевірки у п`ятиденний строк маємо, на основі аналізу результатів, розробити організаційно-технічні заходи із забезпечення надійної, безперебійної роботи локомотивного парку в літній період, покращення його культурного стану.

    Дмитро Вікторович, підсумовуючи усе сказане, підкреслив, що технічний, протипожежний, гігієнічний стан деповського тягового рухомого складу поліпшився у порівнянні з минулим роком.

    Начальник виробничо-технічного відділу локомотивного депо Олександр ПІГОЛЕНКО, котрий підтримав розмову, додав, що станом на 15 квітня вже було оглянуто 37% одиниць тягового рухомого складу - це електровози ЧС4, ЧС8 та ДС3.

    Я поцікавився у Олександра Антоновича проблематикою навколо машин нового покоління, якими у нас вважаються ДС3. Як вони себе «поводять»? Чи надійні, чи не примхливі?

    Однозначної відповіді я не почув. Досвідчений фахівець був обережний з оцінками, не поспішав з висновками. Адже дослідна партія нових машин, що перебуває на гарантійному обслуговуванні (у депо працює сервісна група від заводу-виробника), ще тільки «звикає» до умов експлуатації на вітчизняних магістралях. Про електроніку, яка, за чутками, начебто підводила, професіонал відгукнувся схвально: «Надійна річ. А ось екіпажна частина потребує значного доопрацювання. Адже це - гарантія безпеки руху, а з нею жартувати не слід».

    Проблемними питаннями щодо електровозів ДС3 є відсутність перехідних вузлів (колісних пар, тягових електродвигунів, інших електричних машин та комплекту електроніки).

    Коли вже мова зайшла про матеріально-технічне забезпечення, то, на жаль, потрібно сказати, що перебої з постачанням стали системою. Особливо бракує гальмівних колодок, технічних серветок, електроліту для акумуляторних батарей, вугільних вставок для струмоприймачів, електрощіток для електричних машин. У депо на сьогодні не вистачає електродвигунів для калориферів, у дефіциті - домкрати для підйому кузовів ДС3. Несправний скатопідйомник для поодинокого викочування колісних пар з-під локомотивів. Та деповчани сподіваються на краще і роблять усе від них залежне, аби безпека руху була на належному рівні.

    Володимир ЦАСЮК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05