РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (22 лютого 2013) 

  • Кожна хвилина - на вагу золота

    - Дозволяється поїзду 5101/5102 відправитися до місця робіт до 31-го кілометра пікет 7 з роботою на перегоні. Повернення на станцію Бердичів - 17 годин 50 хвилин. Маршрут відправлення готовий. Чергова - Волкова. Виконую - Тучак.


    Керівники робіт - мостовий майстер Іван ДАНИЛЮК та бригадир Ігор ГАЙДУЧЕНКО впевнені у тому,
    що на залізниці час має реальну вартість - кожна хвилина - на вагу золота.

    Продублювавши «добро» черговій по станції на відправлення і отримавши необхідні сигнали локомотивної та колійної сигналізації на початок руху, машиніст автомотриси віддає останні розпорядження своєму помічникові, і ми відправляємося у рейс. Наш кінцевий маршрут - 31-й кілометр залізничної магістралі на дільниці Козятин - Шепетівка. Саме там мостова бригада ремонтників штучних споруд Козятинської дистанції колії ось вже протягом декількох останніх тижнів проводить ремонтні роботи залізничного моста через р. Гнилоп’ять.

    - Із цією бригадою ми працюємо з перших робочих днів нового року, - розповідає машиніст автомотриси Микола ТУЧАК. - Сьогодні для нас вже чотирнадцяте «вікно». Основне завдання - вивезення до місця роботи необхідних матеріалів та механізмів: шпал, металевих конструкцій, інструменту, газозварювальних апаратів тощо. Також завантажуємо та вивозимо відпрацьовані та замінені деталі, матеріали. Інколи підвозимо до місця роботи й людей. Це вже по ситуації.


    Ремонтники штучних споруд Сергій СТАРУШОК та Олександр ФІЛОН
    проводять монтаж листа посилення нового кутника повздовжньої балки.

    Коли ми під’їхали до залізничного мосту, там колійники завершували підготовчі роботи перед тим, як за справу візьметься вже безпосередньо мостова бригада. Часу не гаяв ніхто, бо ж робота у «вікно», коли час обмежений, вимагає злагодженості та оперативності. Тут враховується мало не кожна хвилина.

    - Сьогодні наші ремонтники будуть продовжувати заміну дефектних кутників повздовжніх балок проїзної частини прогонової споруди мосту, - пояснює виробниче завдання керівник робіт, мостовий майстер Іван ДАНИЛЮК. - Працює тут бригада із восьми чоловік. Цього цілком достатньо. Кожен наш ремонтник, як той солдат, що добре знає тонкощі маневру, працює за вже відпрацьованою схемою.


    Газозварник Василь ПОЛІЩУК - «Гарантую кожен металевий шов зробити якісно».

    Цей залізничний міст було впроваджено в експлуатацію ще в далекому 1928-му р. За більш як восьмидесятирічний період експлуатації його капітально ремонтували лише одного разу - 55 років тому. Та з часом корозія та механічні дії від проходження через міст поїздів призвели до появи дефектів у деяких конструкціях, зокрема в кутниках повздовжніх балок проїзної частини прогонової споруди. Тож і виникла потреба в їхній заміні.

    Міст розташовано на головному ходу залізничної магістралі у напрямку Козятин - Шепетівка - Здолбунів. Інтенсивність проходження поїздів тут велика, що і зумовило певні особливості у проведенні ремонту. «Вікна» на виконання робіт були обмеженими, при цьому потрібно було враховувати ще й невелику тривалість дня взимку. Особливо це відчувалося у перші дні роботи, що випали на першу половину січня.

    - Нам тоді доводилося враховувати не лише раннє настання сутінок, а й погодні умови, - розповідає Іван Данилюк. - В один із таких днів довелося працювати в сильний снігопад. Тож під кінець робіт болти, підкладки, шайби та інші накладні деталі доводилося шукати під снігом ледве не навпомацки, бо хуртовина все замітала.

    Цього разу погода не завадила роботі, а легкий морозець лише підбадьорював. Заміну кутників передостанньої чотирнадцятої секції залізничного моста бригада ремонтників завершила вчасно. Крім того замінили і декілька деформованих мостових брусів.

    Надалі їх чекала підготовка до наступного «вікна».

    - Плануємо, що воно буде для нас завершальним, - зазначив мостовий майстер. - Щоправда, це стосується лише заміни кутників. Вже навесні, з настанням тепла роботи з капітального ремонту цього мосту продовжаться. Адже згідно з проектом капремонту тут планується ще посилення опорних частин споруди. Замінюватимемо дерев’яний мостовий брус на більш сучасний вид мостового полотна - залізобетонні плити для безбаластного мостового полотна (інакше - БМП) з укладанням на підходах до моста спеціальних шпал. Замінимо дефектні тротуарні плити. Але це буде вже згодом.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05