РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (22 лютого 2013) 

  • ЗАРАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ГАЛУЗІ

    Старт процесу акціонування Укрзалізниці буде надано із прийняттям Постанови Кабінету Міністрів України «Про створення АТ «Укрзалізниця». Підготовчі роботи, як уже повідомляло наше видання, на Південно-Західній залізниці йдуть за чітко розробленим планом.

    Чергове засідання штабу з реформування залізничної галузі у межах столичної магістралі проведено начальником відділу з реформування Георгієм ЕЙТУТІСОМ.

    - Акціонування залізничної галузі України ставить за мету підвищення ефективності роботи залізничного транспорту, - наголосив Георгій Дмитрович. - Існуюча структура управління залізничним транспортом, стан виробничо-технічної бази залізниці і технологічний рівень організації перевезень за багатьма параметрами не відповідають зростаючим потребам суспільства та європейським стандартам щодо якості надання транспортних послуг, перешкоджають підвищенню ефективності функціонування галузі та потребують реформування. Створення державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування як національного перевізника вантажів та пасажирів на ринку транспортних послуг, у володінні якого перебуватимуть об’єкти інфраструктури залізничного транспорту загального користування, здатне підвищити конкурентоспроможність залізничного транспорту України.

    За прикладом чіткої роботи окремого підрозділу варто відправлятися і за кордон. Г. Ейтутіс, який днями повернувся із службового відрядження до Гомельської дистанції колії (Республіка Білорусь), зазначив, що подальший розвиток і підвищення ефективності діяльності галузі саме українського залізничного транспорту має йти шляхом забезпечення функціонування та доступності послуг залізниці для всіх суб’єктів господарювання, удосконалення системи управління залізничним транспортом, зростання доходів від перевезень та створення сприятливих умов праці для залізничників.

    Під час останнього засідання Робочої комісії з реформування залізничного транспорту, що відбулося 30 січня п.р. в Укрзалізниці, було заслухано доповідь головного інженера - першого заступника начальника Південно-Західної залізниці Володимира ОСОВИКА. Останній, як зазначив Г. Ейтутіс, наголосив на тому, що фахівцями Південно-Західної магістралі сформовано чітке бачення щодо функціонування апарату управління залізниці - філії АТ «Укрзалізниця». Зроблено штатний розпис, розроблено ключові процеси взаємодії між структурними підрозділами. Опрацьовано також проекти приблизного положення про філію-залізницю та статуту АТ «Укрзалізниця», надано відповідні пропозиції.

    Отже, проект структури для функціонування філії-залізниці на першому етапі реформування розроблявся з урахуванням діючої організаційної структури та відповідно до завдань першого етапу реформування. Проекти організаційної структури лінійних підрозділів (колишніх галузевих служб) було сформовано з урахуванням концептуальних точок зору фахівців, які працюють у головних управліннях Укрзалізниці. Також до уваги брались пропозиції від спеціалістів столичної магістралі.

    Пропозиції щодо організаційної структури апарату управління філії-залізниці та його чисельності надано до відповідного главку Укрзалізниці службою організації праці, заробітної плати та структур управління. На даний час опрацьовується регламент взаємодії між підрозділами філії-залізниці.

    Які ж першочергові структурні зміни впроваджуватимуться у господарствах столичної магістралі після утворення АТ «Укрзалізниця»?

    Служба перевезень зазнає структурних змін, коли закінчиться об’єднання диспетчерського апарату в єдиний диспетчерський дорожній центр. У подальшому буде утворено Київський та Козятинський районні центри управління перевезеннями (РЦУП).

    Галузева служба комерційної роботи та маркетингу зазнає змін після виведення зі складу столичної магістралі Жмеринської дистанції навантажувально-розвантажувальних робіт. Останню приєднають до Центру розвитку вантажних терміналів «Укрвантажтранс».

    Галузева пасажирська служба має передати до «Укрпассервісу» вагонне депо ст. Бахмач.

    У галузевій службі приміських перевезень зміни очікуються у сфері подальшого створення регіональних компаній з обслуговування пасажирів. Першим, як відомо, був проект «Міська електричка». Дислокація відповідної інфраструктури та сервісне обслуговування електропоїздів відбуватиметься у Києві, Чернігові та Жмеринці.

    Низка заходів із реформування очікує на галузеву локомотивну службу за принципом експлуатаційного та ремонтного видів діяльності. Суто експлуатаційною роботою будуть займатися локомотивники із Шепетівки та Козятина. Ремонтувати тяговий рухомий склад належить відповідним фахівцям у Жмеринці та Козятині. Зате у Київ-Пасажирському, Гречанах, Коростені, Дарниці та Конотопі будуть вестися й експлуатаційні, й ремонтні види робіт. У той же час локомотивне депо ст. Щорс підпорядковується до цеху експлуатації депо Конотоп.

    Подібними до реформування локомотивного господарства очікуються зміни у галузевій вагонній службі. Суто експлуатаційною діяльністю займатимуться у Дарниці, Козятині, Коростені та Жмеринці, ремонтувати рухомий склад будуть у Козятині, Коростені, Жмеринці та Шепетівці. У той же час Конотопське вагонне депо буде об’єднувати у собі експлуатаційний та ремонтний підрозділи.

    У галузевій службі колії очікують на виведення Центру механізації колійних робіт та Житомирського колійно-ремонтного заводу із підпорядкування столичній магістралі. Ці підрозділи буде приєднано до Дирекції з ремонту та експлуатації колійних машин.

    Перший етап реформування галузевої служби сигналізації та зв’язку здійснено раніше: під час трансформації Дистанції сигналізації та зв’язку №9 у Центральну станцію зв’язку Укрзалізниці.

    Виведення зі складу столичної магістралі спеціального підрозділу «Енергозбут», будівельно-монтажного поїзда №392 та передавання їх відповідно до дирекції з енергозбуту «Трансенергозбут» та до департаменту з електропостачання - один з етапів реформування галузевої служби електропостачання.

    Галузева служба будівельно-монтажних робіт має найближчим часом закінчити процес передавання всіх об’єктів соціальної сфери до місцевих муніципалітетів. Відокремлення експлуатаційної та ремонтної діяльності - також на порядку денному. - На базі центру механізації будівельних робіт, будівельно-монтажного поїзда №649, енергопоїзда №647, Київського та Хмельницького заводів залізобетонних конструкцій із п’ятьма окремими виробничими дільницями у регіонах.

    Відповідно до поставлених завдань Укрзалізниці Південно-Західною магістраллю підготовлено пакети документів для проведення незалежної оцінки майна та встановлено систему автоматизованого обліку та управління майновими та земельними ресурсами залізничного транспорту. Завдяки проведеній роботі все майно, яке належить залізниці на праві господарського віддання, буде передано до АТ «Укрзалізниця».

    - Реформування галузі не створює негативних наслідків для працівників, оскільки гарантії їх прав, відповідно до Закону, залишаються незмінними. Як передбачено Державною цільовою програмою під час реформування особливого значення набуває підвищення рівня соціального захисту працівників залізниці та проведення ефективної соціальної політики, - наголосив Георгій Ейтутіс.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05