РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (22 лютого 2013) 

  • Дарниця. ФАКТОР СТАБІЛЬНОСТІ

    Двостороння сортувальна станція Дарниця - одна з найбільших на теренах українських залізниць. За підсумками роботи на початку поточного року її колектив продовжує стабільно працювати. Хоча, як і завжди, січень та лютий - ранок року - дещо впливає на рівень вагонопотоку, тим не менш робота тут йде повним залізничним ходом.

    Сьогодні - лише про декілька фрагментів із вранішнього життя станції-трудівниці. Парний парк прийому. Тут дарничани займаються переробкою поїздів, що прибувають зі Знам’янки, Жмеринки, Козятина, Коростеня та зі станцій Київського залізничного вузла.

    Восьма тридцять ранку. Скрупульозно звіряючись із сортувальним листом, складач поїздів шостого розряду Олександр ПАНЮТА розчіпляє вагон за вагоном. Слідкуємо за непростою роботою залізничника із майже 28-річним стажем. Состав, що поступово рухається на гірку, вимагає максимальної зосередженості від Олександра Миколайовича. Адже це зона ризику, підвищена небезпека у зимовий період через те, що ожеледиця може чатувати на будь-якому відрізку робочої зони. Проте доріжки посипані піском. - Значить льоду немає ходу, - жартує О. Панюта.


    «Добре, що моя залізнична кар’єра розпочинається саме тут», -
    поділився власними переконаннями черговий по гірці Ігор КІРСАНОВ.

    - Особлива увага та старання необхідні під час огляду вагонів, - підтримує розмову оператор сортувальної гірки Роман ТРОФІМОВ.

    Шукаємо далі ключі від успіху в роботі станції. Як виявиться, він - в ефективних взаємовідносинах між фахівцями із організації руху на ст. Дарниця та машиністами локомотивів. Дотримуватися схеми обробки вагонопотоків, а саме - чіткого і вчасного сортування составів - запорука позитивної поїзної обстановки й у суміжних транспортних регіонах, - вважає станційний диспетчер Дмитро КУТРОВСЬКИЙ.

    Нормальний ритм роботи «фабрики маршрутів» має відновитися у березні. А це, як відомо, фактор виробничої стабільності не лише цієї станції, а й усієї столичної магістралі.

    Про те, із якими цікавими особистостями довелося зустрітися на цій станції морозного лютневого ранку - у найближчих номерах газети залізничників.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05