РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (8 лютого 2013) 

  • Як КОРОСТЕНЦІ в Малині «ПОЛЮВАЛИ»

    Завітала днями у пасажирський сектор Коростенської дирекції залізничних перевезень, аби довідатися про результати від проведення місячника з підвищення доходності у приміському русі, про те, які нові чи забуті старі способи приборкання «зайців» застосовують коростенці. Та дізналася, що чоловіча половина сектору і деяких інших відділів відправилася ще зранку на «полювання» до Малина.

    Вже на місці подій запитую у начальника пасажирського сектору Олексія ДрагІцина мету виїзду. Пояснює, що виїзна група складається з працівників дирекції, усього 12 осіб. Створено її для посилення роботи посадочних бригад на вокзалах.

    Того морозного дня прибули вони в Малин близько шостої години, щоб контролювати, аби всі пасажири йшли на електропоїзд, що відправляється о 6.22, не минаючи кас вокзалу. Власне, працювала виїзна група й працівники вокзалу і з пасажирами, які прямували й на інші електропоїзди, що курсують через Малин.

    Запитаєте про ефект? Звісно, він є. І це не тільки збільшення надходження коштів до каси вокзалу. Сподіваються учасники виїзної групи, що таке посилення контролю - це і роз’яснювальна та виховна робота з пасажирами. Хоча виховати в деяких подорожан звичку платити за проїзд в електричці чи дизель-поїзді доволі непросто. Декому краще вигадувати різні способи обману. Однак вони лишаються врешті розчарованими, бо які нові способи не вигадували б, про них все одно знають контролери. Приміром, деякі хитруни в останню хвилину перед відправленням електропоїзда можуть пробігти повз перевіряючого, який стоїть біля дверей вокзалу, махнувши перед ним рівненьким, майже новеньким квиточком. Правда, він лишився ще з минулої поїздки. Тільки таким чином щастить скористатися вчорашнім квитком не завжди. Бо в електропоїзді під час перевірок на дату все-таки звернуть увагу. В ході проведення місячника, приміром, у приміському транспорті, що курсує Коростенською дирекцією, вилучали по 40 - 50 недійсних квитків за добу. І їхні власники усе-таки змушені були платити за проїзд.

    І ця робота не припиняється ні влітку, ні взимку. Відтак «зайцям» не переливки. Найскладніше ж - переконати певну категорію пасажирів, що платити за проїзд у приміському транспорті потрібно. Так, як за куплені продукти в магазині, за телефон чи інше. Сьогодні приміські перевезення здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів та спеціалізованого рухомого складу. Значно ускладнює становище невчасне і не в повному обсязі повернення компенсацій за проїзд пільговиків. Однак залізничники роблять все для того, щоб поступово розв’язати цей «гордіїв вузол» проблем і поліпшувати якість перевезень.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05