РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (8 лютого 2013) 

  • ФУНДАМЕНТ БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ

    Нещодавно у розмові з машиністами-інструкторами одного з локомотивних депо почув цікаве порівняння. Обговорюючи проблеми безпеки руху поїздів, один із них сказав приблизно таке: у питанні безпеки руху для локомотивних бригад, котрі відправляються в рейс, знання вимог техніко-розпорядчих актів (ТРА) станцій на маршруті слідування та їхнє безумовне виконання можна сміливо порівняти з вимогами військового статуту служби варти. Останні, як відомо, є обов’язковими для виконання вартовими під час несення ними служби на посту.

    - І таке порівняння, безумовно, має право на існування, - зазначив мій співбесідник, інженер з безпеки руху поїздів локомотивного депо Козятин Федір ТІТОВ. - Той, хто служив у війську, це чудово розуміє. ТРА станцій - це дійсно фундамент безпечної роботи наших локомотивних бригад. І без прийняття відповідних заліків локомотивні бригади у рейс не допускаються.

    - Як часто проводяться такі навчання та перевірка знань?

    - Вивчення техніко-розпорядчих актів станцій фактично проводиться безперервно, бо цього вимагає специфіка нашої роботи. Життя не стоїть на місці. Станції та їхнє обладнання постійно розвиваються та оновлюються. Тому у ТРА, звісно, вносяться зміни, доповнення. І про все це повинні знати локомотивні бригади, які працюють на цих маршрутах.

    - І багато таких маршрутів та станцій?

    - Наші локомотивні бригади водять поїзди на головному ходу залізничної магістралі до станцій Здолбунів, Дарниця, ім. Шевченка. Є бригади, які працюють і на більш далеких «плечах» - до Конотопа та Ковеля. Є й інші менш напружені напрямки. Ну а кількість станцій на цих маршрутах може порахувати кожен, кому це цікаво.

    - Зрозуміло, що вивчення ТРА станцій проводиться планово на тому чи іншому напрямку чи залізничному вузлі. З кого розпочали цього року?

    - У січні маємо чимало змін по станціях Козятин та Козятин-2. Зараз це наші основні об’єкти вивчення. А ще - Сестренівка. Тут також лише нещодавно оновили систему сигналізації, тож маємо й певні зміни у ТРА станції. На черзі - станція ім. Шевченка. Ну а Дарниця - то, можна сказати, наша невичерпна сфера для вивчення, принаймні на найближчу перспективу. Роботи з модернізації та реконструкції станції тут у розпалі, тому змін у техніко-розпорядчих актах станції буде чимало.

    - Чи існують якісь зміни в організації навчального процесу у порівнянні з минулим роком?

    - Безумовно. Сьогодні ми маємо чудову комп’ютерну програму, так званий АРМ техніко-розпорядчих актів в електронному вигляді фактично по всіх станціях не лише Південно-Західної залізниці, а й інших сталевих магістралей також. Тож необхідні дані ми можемо отримати у будь-який час. Це і зручно, і доступно, і оперативно. Словом, маємо всі належні умови.

    - Коли виникає надзвичайна подія на залізничному транспорті, то як це явище впливає на підготовку локомотивних бригад до виходу в рейс?

    - На жаль, на залізниці, як і на інших видах транспорту, бувають і надзвичайні події, і аварії, і, навіть, катастрофи. Не приведи, Господи! Звичайно, кожен такий випадок уважно вивчається і аналізується. Жодна локомотивна бригада не виходить у рейс, доки до неї не доведуть причини цієї надзвичайної події, і з якою не буде проведено детальний інструктаж. При цьому детально вивчається ТРА станції, де трапилася така подія. Приймаються заліки на знання поїзної специфіки. Однак було б краще, щоб таких випадків на транспорті взагалі не траплялося. Одним із чинників цього, безумовно, повинні стати добрі знання техніко-розпорядчих актів станцій і безумовне виконання їхніх вимог нашими локомотивними бригадами, які виходять на маршрут.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05