РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (8 лютого 2013) 

  • Як підняти імідж компанії?

    Здається, лише лінивий репортер не писав впродовж грудневих та січневих днів про курсування експресів «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» . Відеосюжети на тему «Запізнення чергового «Хюндая»», які регулярно демонстрували зокрема українські телеканали, нагадували безкінечний телесеріал. Інтернет «тріщить» від повідомлень про затримки того чи іншого швидкого залізничного красеня, який або спинився на підходах до якогось обласного центру або, запросивши допоміжний локомотив, «докотився» із значним запізненням до пункту призначення.


    Подивитися на прекрасну продукцію від компанії Hyundai Rotem, як її називали на початку «корейської ери в Україні» (кінець травня 2012 р.) деякі експерти, ми мали змогу впродовж презентаційних рейсів, що проходили напередодні Євро-2012. А от спробувати зрозуміти, чому тепер український пасажир називає ці експреси «нещасними» ми мали нагоду на минулому тижні.

    Чи є популярними сьогодні рейси, що здійснюються на «корейцях»? Як переконував журналістів директор державного підприємства «Українська залізнична швидкісна компанія» (УЗШК) Леонід ЛОБОЙКО, на даний час салони експресів заповнюються у середньому на 52%. І це не межа. Шістнадцять рейсів, які щодоби здійснюють 10 електропоїздів Hyundai Rotem та два - виробництва Skoda Vagonka - то вже будні компанії. Серед рентабельних напрямків Л. Лобойко назвав Київ - Харків та Київ - Дніпропетровськ. Директор компанії сподівається, що всі інші напрямки, а саме - у бік Донецька і Львова незабаром також стануть рентабельними. Адже, як свідчить прес-реліз від УЗШК, «користуючись поїздами категорій «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» пасажир отримує: швидкість під час подорожі, економію часу, високий рівень особистого комфорту».

    Прекрасно розумію турботи керівництва та інженерного складу УЗШК, які намагаються підвищити реноме компанії. Через «зупинки у полі», які неодноразово відбувалися через інженерні прорахунки корейських електровагонобудівників й призвели до появи в експресах вже на українських коліях технічних дефектів у гальмівному устаткуванні, у компресорному обладнанні та системах кондиціонування. Як наслідок - попит на проїзні квитки є незадовільним. До того ж 800 тисяч гривень, які УЗШК, за словами її директора, сплатила пасажирам, як компенсацію за затримки у дорозі, - сума надто велика. Якщо взяти до уваги, що на день прес-туру, як повідомив Л. Лобойко, компанія перевезла один мільйон двісті тисяч подорожніх, то прості арифметичні розрахунки можуть свідчити про те, що про прибутки УЗШК мова поки що не йде.

    Що робити, щоб не допустити зриву виконання графіків курсування поїздів у майбутньому? Корейська фірма відрядила до України додатково 40 фахівців. Зрозуміло, що саме вони разом із попереднім інженерним «десантом» мають модернізувати власне «диво» таким чином, щоб витрачені кошти на закупівлю поїздів все ж таки працювали на кінцевий результат. Тим паче, як сказав Л. Лобойко, інфраструктура українських залізниць була добре підготовленою до курсування швидких корейських експресів.

    День відкритих дверей, який влаштували столичним журналістам керівництво та інженери Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК), можна вважати як вдалий. Екскурсія територією технічної пасажирської станції (ТПС) Дарниця розпочалась від головних воріт компанії. На власні очі ваші кореспонденти побачили весь процес технічного огляду складної корейської техніки у мийному та ремонтно-екіпірувальному цехах: від миття вагонних корпусів (займає не більше ніж 15 хв) до технічної підготовки експресів у рейс. Проект діє. Всі задумки, розроблені вченими Науково-дослідного і проектно-вишукувального інституту транспортного будівництва «Київдіпро-транс», впроваджено фахівцями та робітниками із багатьох підрозділів Південно-Західної залізниці. Інновацій, яких годі побачити у звичайних моторвагонних або локомотивних депо, - безліч. Як там не є, все ж завдяки одночасному проведенню технічного огляду, санітарної обробки салонів, екіпіруванню екіпажної частини експресів процес підготовки поїздів у рейс займає небагато технологічного часу. Величезний цех технічного обслуговування (ТО) розділений на три технологічних рівні. Саме через це всі процеси ТО проводяться одночасно, без збоїв у технології.

    Приміром, для зменшення витрат часу на дільниці, де здійснюється технічне обслуговування поїзда, на цехових коліях функціонують установки для заміни колісних пар. Цей процес відбувається без відчеплення вагона зі складу поїзда. Подібним чином, але за використання спеціальних домкратів, можна замінити також вагонний візок.

    У планах директора УЗШК - облаштування діагностичного обладнання для автоматичного контролю вимірювань геометрії коліс експресів, як у русі, так і під час їхнього обточування у ремонтному цеху. Незабаром на території ТПС Дарниця розпочнеться будівництво корпусу для розміщення цеху із капітального ремонту швидкісних поїздів. Отже, перспективи райдужні. Звертаючись до журналістів, Леонід Лобойко висловив подяку зокрема колективу столичної магістралі, який очолює Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН за будівництво технічної станції Дарниця та підготовку залізничної інфраструктури всієї Південно-Західної залізниці до курсування поїздів УЗШК.

    Кореспондент «Рабочего слова» звернувся з проханням прокоментувати недавній транспортний інцидент, що стався 21 грудня 2012 р. на ст. Клавдієве із черговим «Хюндаєм», що квапився до Львова. Тоді через порив струмоприймачем експреса контактного дроту сталося потужне коротке замикання. Дріт потрапив на залізобетонний стовпчик, що виявився, зрозуміло, струмопровідним. А далі на шляху потоку електронів опинилися підземні кабелі, що вели у релейну СЦБ ст. Клавдієве. Результат? Пожежа. Вихід із ладу складної апаратури.

    Запитання до Л. Лобойка було лаконічним. Чи не вбачають інженери УЗШК власної провини? За словами директора компанії, особливої провини з боку фахівців компанії він не вбачає. «Потрібно унеможливлювати подібні випадки через налагодження устаткування, яке захищатиме обладнання від короткого замикання», - вважає Леонід Лобойко

    За коментарем ми звернулися до фахівців із галузевої служби сигналізації та зв’язку Південно-Західної залізниці. Спеціалістами було перевірено відповідність захисту пристроїв електричної централізації на ст. Клавдієве від випадків з виникнення перенапруги, що створюється при коротких замиканнях контактної мережі.

    Підтверджено, що будівництво електричної централізації ст. Клавдієве було здійснено у відповідності до проекту, розробленого спеціалізованим інститутом «Київдіпротранс». Захист пристроїв ЕЦ на момент події відповідає проекту та діючим на даний момент керівним вказівкам щодо захисту пристроїв СЦБ «Руководящие указания по защите от перенапряжений устройств СЦБ», затверженим 29.11.89 р. ЦШ МШС, якими передбачено захист пристроїв електричної централізації від перенапруг, що виникають внаслідок короткочасного короткого замикання в контактній мережі. Для цього було виконано заземлення металевих частин пристроїв ЕЦ та встановлено прилади захисту від перенапруги в рейкових колах.

    Безпосередньо захистом від попадання напруги контактної мережі в кабелі СЦБ через землю є заземлення всіх металевих пристроїв, які знаходяться на відстані менше 5 метрів від осі контактного дроту безпосередньо на рейкове коло. Що і було виконано в повному обсязі.

    Таким чином, констатуємо факт, що захист пристроїв електричної централізації від перенапруг був виконаний і спрацював правильно.

    Який урок із цієї історії мають винести інженери та робітники УЗШК? Більш прискіпливо проводити техогляд корейських машин, щоб через недолугість не страждала залізнична інфраструктура та пасажири.

    - Навесні ДП «УЗШК» запропонує пасажирам низку корисних, цікавих послуг, - запевнив журналістів директор компанії. Що ж, почекаємо. Головне, щоб у свідомості подорожніх думка про «нещасні хюндаї» змінилася на «комфортні експреси».

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05