РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (8 лютого 2013) 

  • Енергія розуму та душі

    Творче сумління молодого спеціаліста. У чому воно виявляється у наш час?! У намаганні виконувати свою виробничу та соціальну функції, що постійно ускладнюються, якомога краще, успішніше. Ось, що допомагає охарактеризувати моїх сьогоднішніх співрозмовників - заступника начальника виробничого відділу із впровадження та експлуатації автоматичних систем управління вантажними перевезеннями Інформаційно-обчислювального центру (ІОЦ) Південно-Західної магістралі Андрія ФЕДОРОВА (А.Ф.) та його колеги - інженера-технолога Ірини ГОРБАЧОВОЇ (І.Г).

    Ми - у просторому кабінеті на третьому поверсі багатоповерхівки ІОЦ. Розмова йде поступово, намагаюсь подумки проникнути у секрети професії інженерів з комп’ютерних технологій. Ці молоді люди можуть розповідати про новації, свідками яких вони є, годинами. Відчувається: автоматизовані системи керування вантажними перевезеннями, що діють у реальному часі, і відстежують основні показники діяльності залізниці, А. Федоров та І. Горбачова знають якнайкраще. В сучасному та розвинутому суспільстві вже не можливо уявити існування без застосування комп’ютерних технологій. Їх поширення набрало всесвітніх масштабів, вони використовуються у таких сферах, як енергетична, транспортна та водна інфраструктури, а також у повсякденному житті кожної людини.

    - У процесі впровадження та експлуатації АСУ (автоматизованих систем управління) вантажних перевезень важливим є захист інформації від сторонніх осіб, які не пов’язані з роботою залізничного транспорту. Дані, з якими ми працюємо, - наголошують мої співрозмовники, - становлять комерційну таємницю та є конфіденційними.

    Новітні вдосконалені комп’ютерні технології приходять на заміну старих систем, які вже не відповідають сучасним вимогам програмного забезпечення. Це створює додаткові перешкоди для захисту та збереження даних. Адже поширення специфічної інформації загрожуватиме життю людей та безпеці руху і може призвести до значних фінансових втрат.

    Тому для захисту та збереження відомостей створено низку служб і організацій, завдяки чому можливе функціонування та процвітання залізничного транспорту, - ось про що довелося поспілкуватися із молодими інженерами на початку нашого знайомства.

    Удосконалення процесів в інформаційному всесвіті, виконання виробничих завдань заради соціально-економічного розвитку транспортного комплексу. Для Андрія Валентиновича та Ірини Сергіївни, на переконання начальника ІОЦ - заступника головного інженера столичної магістралі Анатолія ГРУШКА - це не марнославство.

    А мене цікавить АСК ВП УЗЄ - таку назву має нова система. Що ховається за цією абревіатурою? Автоматична система вантажних перевезень Укрзалізниці Єдина. Основний позитив від впровадження нової розробки, що якісно відрізняється від попередніх (діяли на кожній з українських залізниць - авт.), - у широкому охопленні всіх аспектів вантажних перевезень та роботи підрозділів - намагаються тримати кореспондента у курсі справ Андрій Валентинович та Ірина Сергіївна. - Тепер під невсипним оком наших фахівців - всі операції - від оформлення вантажів для перевезення до організації і контролю за рухом поїздів, бракування вагонів та інші процеси. І звичайно, звітність, що охоплює всі етапи перевезень.

    А. Федоров, І. Горбачова, які були свідками впровадження АСК ВП УЗЄ, наголошують на тому, що тепер система є єдиною, а для її налагодження було задіяно інженерів-технологів та адміністраторів інформаційно-обчислювальних центрів усіх залізниць України.

    Як стало відомо, ця автоматизована система і сьогодні перебуває у стадії розвитку. Вона має вагонну та локомотивну складові, за її використання безперешкодно ведеться оформлення перевізних документів. Тобто для цілодобового контролю за даними повністю охоплено технологічний процес перевезень.

    Практичний досвід моїх сьогоднішніх співрозмовників важко переоцінити. Колеги по роботі наголошують на тому, що студентку Державного економіко-технологічного університету транспорту (ДЕТУТ), а у недавньому минулому випускницю Київського електромеханічного технікуму залізничного транспорту Ірину Горбачову та випускника ДЕТУТу Андрія Федорова, відрізняють працелюбність, здібності організовувати підлеглих на виконання виробничих завдань будь-якого ступеня складності.

    - На молодих фахівців дивляться із великою надією, говорячи зазвичай: «Вони - наше майбутнє». Проте є у цьому погляді все ж таки деяка недовіра: «Молоді - без досвіду». Як вам, Ірино, Андрію, вдалося адаптуватися до роботи у складному підрозділі Південно-Західної залізниці?

    А.Ф. - У перші дні працювати було непросто. Зрозуміло, що поступово вникав у цю роботу. «Мозок залізниці» - так часто називають наш ІОЦ - випадкових людей не визнає. Мені з технікумівською освітою гірничого електромеханіка довелося вивчати комп’ютерні технології заново. Вчився в університеті, здобувши фах «Залізничні споруди та колійне господарство», вирішив все ж таки продовжувати кар’єру інженера-технолога в інформаційно-обчислювальному центрі. Адже тут є неабияка перспектива для фахового зростання.

    І.Г. - Після закінчення на відмінно технікуму я влаштувалась працювати електромонтером до Київської дистанції сигналізації та зв’язку. До роботи відносилась серйозно, старанно, і через досить короткий термін отримала підвищення до посади електромеханіка. Одночасно із отриманням роботи, розуміючи необхідність вищої освіти, вступила до Державного економіко-технологічного університету транспорту на факультет економіки і менеджменту. Зараз навчаюсь на третьому курсі.

    Працювати у відділі ВП УЗ перший час було важко. Але колектив дуже приязно до мене поставився. Колеги допомагали в освоєнні на новому місці роботи. Пропрацювавши всього лише півтора роки, я самостійно справляюсь з такими обов’язками, як впровадження програмних розробок у дослідну та промислову експлуатацію. До того ж займаюсь перевіркою надійності роботи програмних засобів після внесення технологічних змін. Крім того, контролюю достовірність розрахунків, що ведуться за використання супроводжувальних програмних засобів у станційних автоматичних робочих місцях, тобто комп’ютерах. Між іншим, засвоюю ази педагогіки - проводжу технічне навчання з працівниками лінійних підрозділів. А ще займаюсь навчанням спеціалістів, які будуть задіяні у роботі згаданої системи АСК ВПУЗЄ. Багато часу приділяємо також роботі із клієнтами Укрзалізниці, аби підвищити попит на послуги залізничного транспорту. Зупинятись на досягнутому не збираюсь. Маю ще багато сил для пізнання й інших галузей.

    Виявилося, що у думках наших сьогоднішніх співрозмовників є багато спільного. І у першу чергу те, що у кожного з них - плани з удосконалення власного професійного фаху. Проте є і розбіжності. Це, на мою думку, вповні зрозуміло. Молоді й амбітні інженери мають енергію душі та розуму. Ясна річ, у кожного та напруга є індивідуальною. Але такою потрібною для транспортної галузі .

    А.Ф. - Успішні досягнення були не тільки у роботі, а й в особистому житті. У серпні 2011 року я одружився. (усміхається). Ім’я моєї дружини - Юлія .
    Вільний час проводжу зі своєю родиною, інколи - з друзями. Для підтримки себе у формі займаюсь спортом. Захоплююсь військовою технікою та люблю подорожувати. Із дружиною.

    І.Г. - Планую розпочати знайомство і з іншими країнами, їхніми звичаями, населенням не лише із глянцевих видань, щоденних газет та довідкових посібників. Бажаю подорожувати.

    На останок автор цих рядків побажав Ірині Горбачовій та Андрію Федорову здійснення їхніх життєвих планів, а ще - терпіння, наснаги та гарного самопочуття.

    Іван СОТНИКОВ, Фото Віталія НОСАЧА, Колаж Іллі НАУМОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05