РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (1 лютого 2013) 

  • ЧОМУ НЕ ВІДКРИВАЛИСЯ ДВЕРІ?

    Під час рейду з перевірки якості обслуговування, збільшення дохідних надходжень у приміському сполученні на Південно-Західній залізниці виявилося, що претензії пасажирів є не безпідставними. Але чи мають право самі подорожні скидати з себе відповідальність за недоліки, які відбуваються з їхньої вини?

    Південно-Західна залізниця оголосила з 10 січня проведення місячника з підвищення дохідності від перевезення пасажирів у приміському сполученні. І вже наступного дня журналісти «Рабочего слова» разом із заступником начальника пасажирського відділу відокремленого підрозділу Київська дирекція залізничних перевезень Русланом Козяром, квитковими роз’їзними касирами Ольгою Фещенко та Іриною Лепель вирушили з перевіркою у напрямку Яготинської дільниці.

    Насправді такі перевірки проходять щодня. Залізничники виїжджають на лінію для того, щоб мати об’єктивну картину та побачити недоліки у роботі сектору приміських перевезень. Крім того, перевіряють наявність проїзних документів у пасажирів.

    Електропоїзд №6806, який обрано для контролю, відправлявся зі станції Дарниця о 9.19. Цей напрямок характеризується великим пасажиропотоком, адже його станції зовсім поруч зі столицею, тому бажаючих здійснити поїздку на платформі було достатньо.

    Практично з першої хвилини роз’їзні касири включились у роботу. Перевірили усі сім вагонів електрички. Заповнена вона була майже на 85 відсотків. Тому всі займали сидячі місця. Однак, помітивши перевірку, кілька пасажирів у кожному вагоні при наближенні контролерів мовчки вставали з насиджених місць і йшли у тамбур. Хоча це їм не допомогло, і жоден «заєць» не прослизнув повз контроль Ольги Фещенко та Ірини Лепель.

    У вагонах було тепло, відносно чисто, не було виявлено ніяких правопорушень. Поза тим деякі двері у салонах вагонів без допомоги пасажирів не відкривались. І це попри те, що у рейс електропоїзди відправлялись справними. Хто «допоміг» цим дверям працювати з перебоями? Чи не пасажири, яким якомога швидше хотілося вийти з вагона? Інша характерна деталь, яку виявили під час даної перевірки, - наявність великої кількості пільговиків. А тим пасажирам, які не мали квитків, було запропоновано придбати їх у роз’їзних касирів.

    На зворотному напрямку ми повертались електропоїздом №6811 Гребінка - Київ. Ось тут уже було шість вагонів, і це позначилось на настрої пасажирів. Бо не всі подорожуючі мали змогу сидіти у салонах електропоїзда, хоча це були не години-пік. Санітарно-технічний стан вагонів особливо нічим не відрізнявся від тієї електрички, якою ми їхали годину тому. Все ті ж проблеми: погано прилягають двері в вагонах, у деяких - брудно, в туалеті не зачиняються двері.

    За час нашої поїздки нам і контролерам було висловлено з боку окремих пасажирів низку претензій відносно організації і стану пасажирських перевезень у приміському сполученні. Говорили про недостатню, на їх думку, кількість вагонів в електропоїздах, про те, що більшість з них перебуває у неналежному технічному стані, про не завжди зручний розклад руху тощо. Але загалом чимала кількість пасажирів не вдавалися до скарг. Мабуть, вже звикли до такого становища. А можливо, були раді тому, що мають змогу дістатися місця призначення хоча б у такий спосіб. Цілком можливо, пасажири розуміли й те, що не без участі безвідповідальних із їх числа відбувається псування майна рухомого складу.

    …До Києва ми приїхали швидко, без затримок. У касу залізниці контролери за продані квитки привезли майже п’ятсот гривень. Слід врахувати те, що пасажирів-пільговиків та студентів, а також пасажирів із проїзними документами в цих електропоїздах було 70 відсотків.

    Проблема безквиткового проїзду є актуальною для галузі. Тому залізничники регулярно проводять перонний контроль, у рейдах по припиненню безквиткового проїзду беруть участь співробітники всіх причетних служб. Мета цих заходів - не тільки знизити збитки, заподіяні неплатниками, але і вплинути на менталітет населення. Бо залізничникам нерідко закидають, що вони зменшили кількість вагонів, що запровадили у рух електрички підвищеної комфортності…. Однак залізничники вимушені рахувати кожну копійку. Адже при тому рівні компенсації з місцевих бюджетів, який є сьогодні, приміським перевезенням існувати дуже складно. Хоча попри все, як і в минулі роки, на Південно-Західній залізниці робиться все, аби подорожні мали можливість скористатися послугами залізничного транспорту. І вкотре сподіваються на те, що пасажири у відповідь будуть виконувати свої елементарні обов’язки: купувати квитки, дбайливо ставитися до рухомого складу.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05