РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (1 лютого 2013) 

  • Докір службі довідковій

    Доволі часто мені випадає користуватися послугами залізничного транспорту, а вже надто Південно-3ахідної залізниці. Зазвичай, починаються мої мандрівки або завершуються на вокзалах станцій Козятин, Вінниця, Бердичів, Жмеринка... Тому-то є що проаналізувати, є на чому зосередити увагу, а чи не найбільше на якості обслуговування пасажирів. І хай би там скільки не співали «осанну» бездоганності службі, та все ж вряди-годи, а кортить узятися за перо і викласти дещицю спостереженого на згаданих вокзалах.

    От і тепера хотілося б висловити зауваження щодо якісно-належної роботи служби довідкової. Ну от, скажімо, майже бездоганно оновився вокзальний термінал Козятина, значно поліпшено роботу квиткових кас, зручності явні. І все ж хочеться закинути докір трансляційній службі, котра явно нервово збуджує пасажирів, а вже надто тих, у кого бодай найменші вади слуху або ж людей далеко поважного віку. Мова ось про що. У вельми просторій залі для чекання, де й розташовано квиткові каси та довідкова служба, надто кепсько вловити тексти оголошень дикторів, а довідковий електронний монітор тут, либонь, вміщений так, для годиться... Не діє! Голос диктора розсівається в об’ємі зали настільки, що лише можна здогадуватися, про що йдеться в тому чи іншому оголошенні. Пасажири змушені перепитувати одне одного, дехто в хвилюванні квапиться до віконечка довідкового бюро, за яким не завжди теж можна дочекатися оперативної відповіді на твоє запитання або ж взагалі може бути відсутній працівник.

    Інколи пасажиру «кидають» відповідь відчепно, а вже надто надокучливому, а це здебільшого отим уже поважного віку людям. Якраз отака байдужість з боку довідкової служби на вокзалі станції Вінниця й призвела 9 листопада 2012-го р. до прикрого випадку з літнім пасажиром Феліксом Грабовецьким, який і повідав мені про це. А сталося наступне. Ця поважного віку людина того дня мала намір дістатися до Стрия швидким потягом №15/16 сполученням Москва - Будапешт чи то Москва - Ужгород. Нещодавно Фелікс Грабовецький був прооперований у очній клініці, та все ж зір його підводить. І побачити інформацію про прибуття потрібного поїзда (до якої платформи і колії) йому було заважко, тому-то він і звернувся безпосередньо до служби довідкового бюро з відповідним запитанням. І у відповідь почув, що його потяг буде прийнято на першу колію другої платформи. Вийшовши заздалегідь із важкою валізою на дану платформу, здолавши підземний перехід, він терпеливо очікував на прибуття свого поїзда. І яким же було здивування, замішане на закономірній тривозі, коли хтось із пасажирів йому підказав, що поїзд Москва - Ужгород он уже відходить з першої колії перонної платформи! А чоловікові вже допинаються літа до восьмого десятка! Приголомшений, звернувшись знову до довідкової служби, нічого втішного не почув, хіба що докір, аби краще слухати оголошення. В такий спосіб скромний пенсіонер не тільки втратив сотню гривень, повернули йому незначний мізер за квиток. Замість очікуваного комфортного прибуття до станції призначення змушений був, згідно з роз’ясненням довідковою службою вокзалу (хоч, нарешті, удостоїли належної уваги тепер літню людину!) добиратися до сусідньої Жмеринки, а звідтіля ще іншим поїздом до Стрия, знервувавшись і геть стомившись отаким недолугим обслуговуванням на деяких наших вокзалах. Бо ж довелося чоловікові, який того разу добувався на лікування до Моршина, коротати мало не всю ніч у прохолодній залі очікування і все із-за чиєїсь байдужості.

    На превеликий жаль, подібні ситуації все-таки ще трапляються на згаданих вокзальних терміналах, де домінує неповага, черствість, отаке крижане ставлення до всякого пересічного пасажира. Скажімо, часто випадає бути свідком, як оператори довідкових служб і в Козятині, й у тій же Вінниці замість миттєвого реагування на запитання пасажира, який підійшов до віконечка служби, розвільно балакають по «мобільнику», або ж із кимось знайомих, що зайшов до приміщення довідкової служби... Як тільки бодай натякнеш на зневагу по відношенню до себе - відразу ж почуєш роздратування з потойбіч віконечка. Тому-то й складається враження, що дехто з таких працівників вважають себе не як на державній службі, а щось на зразок приватного місця роботи. А звідси й закономірна пляма падає загалом на службу обслуговування пасажирів, що не з кращого боку характеризує роботу магістралі. Щоб не казати, а все-таки варто уважніше реагувати на голос пасажира...

    Едуард ПОДІЛЬСЬКИЙ, Спеціально для газети «Рабочее слово»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05