РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (1 лютого 2013) 

  • Славутич: суто для пасажирів

    У цьому місті немає видатних пам'яток, які вабили б всюдисущих туристів. Воно саме по собі - унікальна історична пам'ятка. Особливість його в тому, що на карті колишнього Союзу воно з'явилося останнім, а на мапі незалежної України фігурує, як наймолодше. З вікна маршрутки роздивляємося міські пейзажі. Архітектура кожного житлового кварталу неповторна. Кожен відтворює інтернаціональний колорит якоїсь однієї із багатьох братських радянських республік, представниками яких будувалося місто. Чверть століття тому дружба народів могутньої держави проявилася тут найяскравішим чином. І не в ідеологічному сенсі, а самому реальному.

    Місто Славутич побудоване у 1987 р., як цитадель ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС. Воно розташоване у Київській області, на лівому березі Дніпра. Зручне економіко-географічне положення міста зумовлене його розміщенням на перетині залізничних і автомобільних шляхів. Саме вони і пов’язують Славутич з Києвом, Черніговом, іншими містами України і сусідніми державами - Білорусією та Росією (відстань до кордону з Білорусією - 12 км, з Росією - 100 км).

    Особливість Славутича - не лише в юному віці, але ще й в тому, що основним підприємством, заради якого, в принципі, й побудували місто Славутич, є і буде Чорнобильська атомна електростанція. І це на сотні років. Нині у місті проживає майже 23 тис. жителів.

    Більшість пасажирів ст. Славутич - мешканці цього міста. На станції, яка має третій клас, відсутня вантажна робота. Тож спеціалізується вона винятково на роботі із пасажирськими перевезеннями. Колектив із 15 чоловік працює лише для пасажирів. Про роботу підрозділу розповідає начальник ст. Славутич Володимир КРИМСЬКИЙ (на фото):

    - Наша станція з’явилася одночасно із містом. Славутич було побудовано винятково для працівників ЧАЕС. Тому це підприємство завжди буде головним і для цього в місті забезпечується нормальне функціонування транспорту. Тут розвинутий і автомобільний, я маю на увазі маршрутні таксі, і залізничний. Саме проїзд електропоїздами користується великим попитом. У нас курсує шість пар електропоїздів щодоби. Ще з 2009 р. задля покращення обслуговування пасажирів Південно-Західна подовжила маршрут прямування електропоїзда підвищеної комфортності Чернігів - Славутич - Чернігів, саме для працівників станції. Адже працюючих на ЧАЕС майже 10 000. Це і є наші пасажири. Більшість мешканців міста мають право на пільговий проїзд і їм це забезпечує залізниця. До честі адміністрації Славутича, по нашій станції проведено повну компенсацію коштів за пільгові перевезення, - зазначає Володимир Григорович.


    Вокзал зберіг архітектурну будову кінця ХХ ст. Відтоді, як побудували його, минуло чимало часу. Та й сьогодні працівники станції пам’ятають, як це відбувалося. Тут все для пасажирів. Достатньо простора і світла зала, зручні сидіння, розклад руху, три каси для продажу квитків і головне - професійне обслуговування.

    - Потрібно сказати, що завдання нашої станції - це безпека і вчасне обслуговування пасажирів, - продовжує Володимир Кримський. - Наш колектив відповідає всім цим вимогам. Бо більшість залізничників пройшли всі рівні професійного розвитку. Головне, що потрібно для успішної роботи, - це любов до професії. Тоді й буденна робота буде виконуватися з великим ентузіазмом. Ось вам приклад. Усім відомо, дуже багато бажаючих проїхати «зайцем» на ранкових електричках. Тому весь персонал протидіє цьому. Ми в часи пік ставимо заслони, перевіряємо квитки у пасажирів. Зазвичай такі дії сприяють підвищенню доходів.

    Зазначу, що професійний шлях більшості колективу схожий. Працювати вони прийшли приблизно в один час - наприкінці 1988-го р. Тут навчалися секретам майстерності. Відтак кожний працівник вважає станцію другою домівкою. Такої думки і квиткові касири Алла ЧУМАК, Катерина ЧОРНОБАЙ, Лідія ЛИТВИНА (на фото), які, як і їхні колеги, вболівають за свою справу, і кожний на своєму робочому місці знає, що саме від нього залежить робота всієї залізничної галузі.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05