РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (1 лютого 2013) 

  • ПІД лежачий КАМІНЬ...

    Минулого року від отримання пільг на оподаткування земельних ділянок, що відведені структурним підрозділам залізничників і за які залізниця щорічно сплачує податки, у Козятинській дирекції залізничних перевезень було зекономлено декілька сот тисяч гривень. Можливо, що це не такі й вже великі гроші, якщо брати до уваги ті надходження, що має отримувати залізниця за перевезення пільгових категорій пасажирів. Однак та робота, яку проводить керівництво дирекції та відповідні фахівці, що працюють саме у вирішенні питань економії безпосередньо при визначені суми земельного податку, безумовно, заслуговують на увагу.

    Про це й розмова нашого кореспондента з начальником сектору майнових та земельних ресурсів Козятинської дирекції залізничних перевезень Олександром СОРОЧИНСЬКИМ.

    - Олександре Олександровичу, за рахунок чого вдалося заощадити ці гроші при сплаті земельного податку?

    - Передусім завдяки наданню нам пільг на сплату податку на землю органами місцевого самоврядування деяких міст, на території яких розташовано наші залізничні підрозділи. Поки що таких міст небагато, але ми працюємо у цьому напрямку і вже цьогоріч плануємо значно покращити ситуацію.

    - Ці пільги суттєві?

    - Вони різні. Наприклад, смт. Погребище надало нам 50% пільгу. Рідний Козятин узгодив значно вигідніші умови і встановив, якщо можна так сказати, мало не символічний податок на землю для наших підрозділів. Все залежить від того, як нам вдається домовитися. Звичайно, все робимо у межах чинного законодавства.

    - Домовлятися доводиться зі всіма місцевими адміністраціями? Але ж це досить клопітка робота, якщо брати до уваги, що залізничні підрозділи Козятинської дирекції знаходяться на території шести областей України, то ж скільки потрібно витратити часу на те, щоб об’їхати, зустрітися, поговорити?

    - Звичайно, що всі міські, сільські та селищні ради ми не можемо задіяти. Працюємо передусім з владою тих міст, де ми займаємо велику площу землі для наших підрозділів, та де встановлено велику суму податку на користування цією землею. Так, на території нашої дирекції немає обласних центрів, проте є чимало райцентрів та великих населених пунктів обласного підпорядкування. Біла Церква, Козятин, Фастів, Шепетівка, Бердичів, Миронівка, Погребище, деякі інші райцентри - ось далеко не повний перелік міських рад, з якими ми плідно співпрацюємо.

    - Чи охоче на таку співпрацю йде місцева влада?

    - Хотів би зазначити, що всі, без винятку, державні адміністрації нашого регіону не заперечують проти такої співпраці залізничників з місцевими органами влади. До того ж пільги на користування земельними ділянками сільські та міські ради надають самостійно, бо мають на це право. Тут все залежить від того, як ми зможемо домовитися із депутатами сільських та міських рад та їхніми керівниками. Можу сказати, що люди нас розуміють, йдуть на діалог, допомагають вирішити ці питання. Адже і для них залізниця та її структурні підрозділи мають велике значення. Це й зайнятість людей роботою, і розвиток інфраструктури населених пунктів, і надходження до місцевого бюджету від податків, які сплачують місцеві під-розділи залізниці тощо.

    - На які показники економії від отримання пільг на користування землею плануєте вийти цього року?

    - Говорити про якісь конкретні цифри поки що зарано, бо й досі не завершено питання грошової оцінки земель. Однак робота проводиться. І тут ми маємо велику підтримку від керівництва дирекції. Начальник, його заступники зустрічаються з керівниками міст та сіл, домовляються, вирішують всі спірні питання. На другу половину січня в нас вже погоджено такі угоди із більш як 10 міськрадами найбільших міст нашого регіону, через які проходить залізнична магістраль. На черзі - робота з органами місцевої влади інших населених пунктів. Головне те, що є діалог. Ми ж, у свою чергу, намагаємося залучити до такої співпраці якомога більше місцевих громад. Так, це копітка робота, що потребує багато часу та зусиль. Не все вирішується з першого разу. Потрібні і терпіння, і аргументація, і свого роду дипломатія. Та ж відомо, що під лежачий камінь вода не тече.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05