РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (25 січня 2013) 

  • ГОЛОВНЕ у позаштатній ситуації - НЕ ПАНІКУВАТИ!

    Південно-Західна залізниця піклується про безпеку пасажирів. За кожного подорожнього, який сів в електричку, пасажирський експрес тощо, відповідають залізничники. Тому профілактичні заходи й контроль за безпекою кожного маршруту займають особливе місце в діяльності Південно-Західної залізниці. Під час нещодавньої апаратної наради перший заступник начальника Південно-Західної магістралі Віталій Олександрович ЖУРАКІВСЬКИЙ наголосив на необхідності поновлення та збереження знаків залізничної безпеки на всіх об’єктах, що підпорядковані залізниці.


    Докладно проаналізувавши стан справ у цьому секторі діяльності транспортного комплексу, В. Жураківський звернув увагу командирів причетних служб на необхідність проведення моніторингу випадків, що призводять до надзвичайних ситуацій на станціях, пасажирських платформах, на колії, контактній мережі тощо.

    Як передбачити місце ризику виникнення надзвичайної ситуації? Як неодноразово наголошували експерти, необхідно володіти теорією. Що маємо знати «на зубок»? Методи виявлення несправностей устаткування, алгоритм дій під час виявлення дефектів у сфері залізничної інфраструктури або засобів сигналізації тощо.

    У розмові із багатьма черговими по переїздах ми «відпрацьовували» наступні ситуації. Перша - автомашина застрягла на колії за умов чітко працюючої загороджувальної сигналізації. Дії демонстрували чергові по переїздах, підпорядкованих Київській, Фастівській, Дарницькій, Козятинській та іншим дистанціям колії. Головне - задіяти світлову та звукову сигналізації, повідомити чергових на найближчих станціях про автівку, що застрягла на рейках. А якщо наближається поїзд? Тут має чітко діяти ДСП найближчої станції. У його компетенції - унеможливлення надзвичайної ситуації.

    Інший варіант дещо складніший. Машина, що застрягла на переїзді із несправною загороджувальною сигналізаційною системою, має шанс бути знищеною стрімким локомотивом. Тут одразу пригадуються подібні випадки, що сталися у минулі роки на Придніпровській, Південній тощо магістралях. Змоделюємо ситуацію, якщо на переїзді працює досвідчений черговий? Саме черговий по переїзду має виставити загороджувальні знаки, розкласти на рейках сигнальні петарди, які, за критичної ситуації, вибухнувши від наїзду колес локомотива, мають попередити машиніста поїзда, що наближається, про перешкоду. А потім бігти назустріч локомотиву вздовж колії, подаючи сигнали локомотивній бригаді про небезпеку. Головне у позаштатній ситуації - не панікувати!

    Формування культури безпеки і розвиток системи управління персоналом, оцінка поточного стану і моніторинг безпеки руху поїздів, здійснення системи контролю за реалізацією програми з підвищення безпеки, забезпечення ситуаційного контролю за оперативною роботою - ось про що йшла розмова під час однієї з останніх оперативних нарад, яку провів перший заступник начальника Південно-Західної залізниці Віталій Жураківський.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05