РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 3 (18 січня 2013) 

  • Неможливо забезпечити якість пасажирських перевезень, не отримавши плати за них

    Протягом останніх декількох років приміський залізничний комплекс залишається у зоні гострої критики. У такій ситуації фахівцям із забезпечення курсування електро- та дизель-поїздів налагодити процес роботи складного транспортного господарства вдається непросто. Адже необхідно зменшувати рівень збитковості у цьому секторі перевезень, підтримувати достойну якість сервісу та інвестувати чималі кошти у справу ремонту морально, а головне - фізично спрацьованого рухомого складу (РС).

    Формування зручного графіка руху поїздів, створення комфортних умов, чистота та безпека у салонах, подальший розвиток сервісних послуг неможливі, якщо темпи значного випередження старіння (як наслідок - списання) приміського пасажирського РС є результатом недостатнього його оновлення. Такий стан справ склався внаслідок хронічного дефіциту коштів на оновлення парку РС, у тому числі й за умов ненадходження коштів з боку місцевих бюджетів, через хронічну заборгованість у сфері відшкодувань за вже здійснені перевезення пільгових категорій населення та через відсутність державних дотацій за соціальні тарифи.

    На даний час залізниці України купують незначну кількість нового рухомого складу для обслуговування приміських маршрутів. І це за умов, що ці питання мають вирішуватися спільно із місцевими органами влади. Іншими словами, міські та облдержадміністрації, що зацікавлені у налагодженні чіткого пасажирського обслуговування в окремо взятому регіоні, мають відшкодовувати певні суми коштів за перевезення зокрема пільгових категорій пасажирів. Та де там?! Згідно із оперативними даними, які мені було надано у галузевій службі приміських перевезень Південно-Західної залізниці, протягом минулого року з бюджету Київської мерії надійшло лише 13 відсотків (!) від необхідної суми, що залишається у столичній скарбниці. Стовідсоткову «компенсаційну стрічку» здолала вчасно лише Черкаська облдержадміністрація. Обласні бюджети Чернівецької, Хмельницької, Сумської губерній розрахувалися із столичною магістраллю не у повному обсязі (відповідно 94; 75 та 71 відсотки). Компенсаційні грошові потоки з Житомирщини, Вінничини та Чернігівщини ледь здолали 50-відсоткову «планку».

    У той же час Південно-Західна залізниця має вповні розраховуватися за експлуатацію державного земельного фонду. Де вихід? Ініціативу керівництва Південно-Західної магістралі щодо зменшення податку на землю за рахунок компенсації за пільгове перевезення пасажирів у минулому році не підтримали Житомирська, Рівненська, Сумська облдержадміністрації. Від взаємовигідного співробітництва із залізничниками не відмовились лише Київська, Вінницька, Хмельницька та Чернігівська облдержадміністрації.

    Залізничників Південно-Західної магістралі не влаштовує ситуація із компенсацією збитків. Тому перевізник змушений скорочувати обсяги перевезень. Чим викликаний цей захід? Через невиконання норм вітчизняного законодавства про залізничний транспорт та за фінансових умов, в яких опинився зокрема приміський пасажирський комплекс знову ж таки через, як кажуть дипломати, непорозуміння важливості моменту з боку органів влади, організатори залізничного руху планують подальшу оптимізацію процесу перевезень. Адже пасажиропотік коливається від сезону до сезону. Якщо влітку люди квапляться на дачі - будуть додаватися поїзди або кількість вагонів у них. Взимку ж ситуація змінюється. Отже недоцільно використовувати ту ж кількість поїздів.

    Від 10 січня поточного року на столичній магістралі впроваджено місячник з метою підвищення доходності від перевезення пасажирів у приміському сполученні. Отже, боротьба із «зайцями» у холодну пору року розпочалась. Згідно із наказом начальника Південно-Західної залізниці Олексія Мефодійовича КРИВОПІШИНА розроблено низку заходів, які дозволяють «боротися» із забудькуватістю безквиткових пасажирів. Один з ефективних методів - перонний контроль. Проїзні квитки перевіряються безпосередньо перед посадкою до вагона: на станціях масової посадки пасажирів біля дверей кожного вагона перебувають контролери-касири. Згодом вони відправляються за маршрутом. Посилено перевірку роботи турнікетних систем на «зарежимлених» станціях та пасажирських платформах. Маєте прострочений квиток? Будь ласка, до каси за поновленим проїзним документом! - закликають фахівці із галузевої служби приміських перевезень столичної магістралі. Жодних невдоволених за агресивну політику, що впроваджується на залізниці, серед пасажирів бути не повинно.

    - «Зайцям» маємо донести основну думку, - вважає перший заступник начальника галузевої служби приміських перевезень Південно-Західної залізниці Юлій ВАСЬКОВСЬКИЙ, - неможливо забезпечити якість пасажирських перевезень, не отримавши плати за них.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото з архіву «Рабочего слова»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05