РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 1-2 (2 січня 2013) 

  • У Новій Боровій - СТО ПЕРШЕ НОВОРІЧЧЯ

    Щедрий на сніг прихід зими тримав довго залізничників у напрузі, вірніше, у готовності до боротьби зі снігом. За щоденними клопотами непомітно й новорічне свято наблизилося. Аби довідатися, як рік новий зустрічатимуть, а старий проводжатимуть, відправляюся на одну із станції Коростенської дирекції у передноворічну поїздку.



    Отож, в дорогу. Замість саней діда Мороза, сідаю в електропоїзд Коростень - Житомир і їду до станції Нова Борова. Опинившись на платформі, оглядаю довколишні краєвиди. Сипле рясний сніг, тож поспішаю в приміщення, де працюють мої сьогоднішні візаві.

    Зустрічає мене начальник станції Віктор ТАЛЬКО. Працює деесом в Новій Боровій рік. Каже, колись тут починав стрілочником, черговим по станції. Потім багато літ віддав праці на ст. Горбаші, де працював начальником. Повернувся знову в Нову Борову. Має чимало планів щодо організації заходів для поліпшення благоустрою території станції. Перші кроки вже зроблені: свіжий, оновлений вигляд станційних будівель милує око.

    Стосовно діяльності станції, то тут робота стабільна. - Маємо кілька постійних вантажовідправників, - розповідає старший товарний касир Валентина Самойленко. - Серед них найпотужніший - Іршанський гірничо-збагачувальний комбінат. Зі станції підприємство відправляє ільменітовий концентрат. (Сировину потім використовують навіть для будівництва космічних кораблів). Крім того, відправляються зі станції вагони з будматеріалами, чорними металами, лісовими вантажами. В середньому - 610-630 вагонів щомісяця.

    Валентина Андріївна розповідає і про колектив вантажної каси. Добрим наставником для молодших колег є прийомоздавальники Ніна Павленко, Віктор Нагорний, які понад 30 літ працюють. Молодші колеги не відстають у роботі від старших. Антоніна Кузьменко прийшла на станцію в 2004 р., бухгалтер за освітою. Проте добре освоїла професію прийомоздавальника, товарного касира. З квітня 2012 р. її призначено комерційним агентом.

    Серед чергових по станції теж є когорта кваліфікованих професіоналів, які й молодшим передають свої знання. Майже 37 літ працює черговою Валентина Шемет. Її учениця Оксана Олександрович водночас є ще заступником начальника станції. Ще одна чергова по станції з молодшого покоління Олена Саржанська продовжує естафету, яку їй передала мати. А серед складачів поїздів найдосвідченішим на станції є Микола Білошицький, який теж вже не одного учня підготував.

    - Чи ж була цьогоріч подія в житті станції, яка найбільше запам’яталася? - запитую в новоборівчан. Усі зійшлися на думці, що цією подією було урочисте встановлення пам’ятної дошки на будівлі на честь 100-річчя з початку будівництва станції.

    Саме століття тому в поліській глибинці розпочалося будівництво залізниці та станції, яка розташувалася на відрізку між Коростенем і Житомиром. А вся справа в указі останнього російського царя Миколи ІІ від 24 серпня 1912 р., в якому передбачалося спорудження ширококолійної залізничної магістралі за маршрутом Бердичів - Житомир - Коростень. Восени 1912 р. почали підготовчі роботи. Про її спорудження стало відомо місцевому поміщику Миколі Муравйову. Маючи далекоглядні плани, передбачаючи, що залізниця дасть змогу ефективніше перевозити лісоматеріали, він запропонував проектному товариству безкоштовну смугу лісу для прокладення насипу для залізничного полотна. Перша назва залізничної станції - Турчинка, за назвою маєтку поміщика. Є дані про те, що першим начальником станції був військовий інженер Сергій Хом’яков. А рух потягів по лінії Житомир - Коростень відкрився 23 листопада 1914 р.

    Заслухавшись цікавими розповідями працівників станції, подумала, що тут і історію станції знають, і сучасний ритм життя добре відчувають. І найголовніше - добре знають свою залізничну справу і вболівають за її успіх. І все ж від роботи знову хочеться зробити крок до свята.

    - Де ж стоятиме ялинка на станції? - цікавлюся.

    Її встановлять у залі очікування, буде гарною, яскраво прикрашеною, запевняють. Додаватиме настрою пасажирам і працівникам, особливо тим, хто працюватиме у нічну зміну з 31 грудня на 1 січня. Новорічну тему продовжую у суто жіночому колі працівниць, цікавлячись, які ж особливі страви готують на свято? Тема виявилася благодатною, бо яких тільки рецептів смакоти не почула. І все ж виділила для себе ту, яку готують, напевне, тільки на Поліссі. Це холодна юшка з рибою і грибами (дарма, що називається юшка, а страва святкова, бо дуже смачна). А ще заливна щука з білими грибами, різні види фаршированої риби, запечених м’ясних виробів, різноманітні салати і ще багато іншого. Тож щедрого столу усім і гарного свята!


    На фото: прийомоздавальник Ніна ПАВЛЕНКО, старший товарний касир Валентина САМОЙЛЕНКО, начальник станції Віктор ТАЛЬКО, квитковий касир Таїса ХУДАСКО, товарний касир Ірина САМОЙЛЕНКО, комерційний агент Антоніна КУЗЬМЕНКО.

    Фото автора

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05