РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (14 грудня 2012) 

  • Кому потрібна дірка від владного бублика?

    Переглянувши днями новини Житомирського телебачення й обласних інтернет-сайтів, більш уважно прислухалась до інформації про роботу сесії Житомирської облради. Серед низки питань, що на ній розглядалися, був розподіл коштів з обласного бюджету, 300 тисяч з яких направлено Овручу на вирішення проблем з опаленням міста (на цю тему ми писали в матеріалі «Тривога… за тепло» (№36 за 2012 р.)). Та це ще не найцікавіше.

    Розподіляли депутати й субвенцію з державного бюджету на перевезення пільгових категорій населення. П’ять мільйонів гривень виділено для цього державою. І ось рішення сесії: усі 5 млн. віддати Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінню (ЖТТУ), адже їм потрібні кошти на виплату заробітної плати і погашення боргів по ній за минулі місяці.

    Це добра новина для ЖТТУ. Водночас інші перевізники пільговиків, серед них і залізниця, отримали з цього траншу субвенції… дірку від бублика. А борги перед залізницею за перевезення пільгових категорій пасажирів немалі. Так Коростенській дирекції винні районні й міські адміністрації понад 2,5 мільйона гривень. Із виставлених цьогоріч рахунків на 5 млн. 773 тис. гривень повернуто 3 млн. 88 тис. українських грошових коштів. Звісно, залізничники про це не мовчать, а роблять все необхідне, щоб захистити свої інтереси, в тому числі й через судові інстанції. Про них на тій же сесії облради говорила начальник головного управління ОДА Ганна Ємченко, наголошуючи наскільки складна ситуація із пільговими перевезеннями, але державної субвенції не вистачає. Вона зачитала депутатам звернення від підрозділів залізниці, де йшлося про необхідність повернення владних боргів, бо в іншому випадку буде йти мова про судові розгляди. Головний фінансист запевнила, що проблему будуть вирішувати найближчим часом, бо не можна допустити критичної ситуації.

    Проблема не нова, як і ситуація із нерівномірним розподілом «бюджетного пирога», коли діють за принципом «своя сорочка до тіла ближче». Але ж мешканців області соціальноуразливих категорій безкоштовно перевозить не лише ЖТТУ, їх тисячі стають пасажирами приміських поїздів. І компенсацію за їх перевезення залізничники мають отримувати у повному обсязі. Проблем у галузі достатньо, найперше з тим же оновленням рухомого складу, щоб пасажири могли їздити в кращих умовах.

    Є різні думки щодо того, як розв’язати цей «гордіїв вузол». Над вирішенням проблеми думають і транспортники, і державні мужі.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Як повідомила російська транспортна газета «Звезда», у межах Північно-Кавказької залізниці налагоджується система формування вартості проїзду пасажирів і перевезення вантажу. Після впровадження спеціальної галузевої програми, у фахівців з’явилася можливість у режимі реального часу аналізувати пасажиропотоки і реагувати на їхні зміни. Приміром, за низької наповненості вагонів, робити відчеплення, і, навпаки, у випадках збільшення їхньої кількості додавати вагони і навіть впроваджувати додаткові маршрути.

    Як засвідчує російська транспортна преса, у 2012 р. прийнято низку важливих державних документів, які регулюють відносини між владою і залізничними компаніями з приміських перевезень у рамках державного контракту. Конкретним рядкам в них прописано методику виплати коштів за перевезення пасажирів пільгових категорій.

    Отже, про збитковість приміських пасажирських перевезень в Україні мова буде йти до того часу, поки на владних олімпах хоч у Житомирі, хоч у Києві не зрозуміють істину: через фінансові труднощі у залізничників страждатиме населення того регіону, де працюють «слуги народу». За прикладом ходити далеко не треба: Житомирська облрада, як свідчить О. Климчук, своє слово мовила… Доля залізничників залежить від того, які рішення прийматимуть владоможці. Так, на жаль. А коли ж «слуги народу» повернуться до магістралі обличчям?

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05