РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (14 грудня 2012) 

  • Валерій СУХОМЛИНОВ, начальник галузевої служби електропостачання: «Щоб завжди були світло та тепло!»

    Наближається професійне свято енергетиків, а саме чисельної армії працівників галузевої служби електропостачання. Символічно, що відзначається воно в один із самих коротких світлових днів року - 22 грудня, коли людям найбільш необхідні світло та тепло. У цей день у далекому 1920 р. було прийнято план ГОЕЛРО (план електрифікації колишнього СРСР).


    Електромонтер В’ячеслав ТОЛСТОГУЗОВ та електромеханік Роман КОЛОМІЄЦЬ
    з Київської дистанції електропостачання обслуговують контактну мережу.

    У 1953 р. на Південно-Західній залізниці було створено службу електропостачання. Ще рік, і нам виповниться 60 років. Крок за кроком ми, як мала дитина, зростали. З початку - один цех. І поступово - до масштабної організації. Сьогодні це 7 дистанцій електропостачання, будівельно-монтажний поїзд та структурний підрозділ «Енергозбут». До складу цих підрозділів належить 46 районів контактної мережі, 23 райони електропостачання, 36 тягових підстанцій, які обслуговують 2291,6 км експлуатаційної та 6032,3 км розгорнутої довжини контактної мережі. На теренах підгалузі електропостачання працює майже 3200 висококваліфікованих спеціалістів.

    За усталеною традицією, напередодні свята є сенс проаналізувати, з якими результатами ми підійшли до нього. Основним завданням для залізниці стала підготовка транспортної інфраструктури до чемпіонату Європи з футболу, який вперше в своїй історії приймала Україна. Не стала винятком і наша служба. За мінімальні строки було проведено величезну роботу.

    Як відомо, для комфортного перевезення громадян нашої держави та закордонних гостей зі столиці України в міста, які приймали ЄВРО-2012, було придбано 10 швидкісних висококомфортних поїздів Hyundai Rotem. Для обслуговування такої суперсучасної техніки першочерговою потребою стало будівництво спеціалізованого депо, що і було зроблено в короткі терміни на території ст. Дарниця. Вся контактна мережа на цьому об’єкті побудована нашими спеціалістами з БМП-392 та за участю працівників усіх дистанцій електропостачання. Я хочу відзначити Олексія КЛОПОТУНА, Віталія КЛИКАЦЮКА з БМП-392, Івана ШПИГА, Петра БАРАНЕНКА з Дарницького району контактної мережі, які доклали великих зусиль у виконанні цієї роботи. Фахівці служби Сергій ЮЩЕНКО, Олександр МУМРЕНКО, Валерій КАРАСЕНКО розробили технічні умови на підключення електромережі технічної пасажирської станції від тягової підстанції Дарниця.

    Нова техніка висунула вимоги щодо нових підходів з обслуговування контактної мережі, тягових підстанцій, пристроїв електропостачання. Нашими працівниками за короткий термін було модернізовано, перебудовано під нові швидкісні поїзди 15 нейтральних вставок. Ми можемо пишатись такими працівниками служби, як головний інженер БМП-392 Олександр ГЕРАСИМЕНКО. Саме під його керівництвом були розроблені проекти з модернізації та подовження нейтральних вставок.

    Важливими об’єктами стали дільниці Київ - Здолбунів та Київ - Гребінка. Саме тут працівниками нашої служби було відпрацьовано понад 6,5 тисяч годин. Вони забезпечували роботу колійників на майже 900 кілометрах, виконували й свою роботу по заміні несучих тросів-струн контактного проводу.

    Однією з найнапруженіших дільниць стала залізнична інфраструктура між Шепетівкою - Здолбуновим. Тут було задіяно максимальну кількість техніки та людей. Лише за два тижні було модернізовано контактну мережу на всіх станціях.

    Великий обсяг робіт виконали працівники Козятинської дистанції електропостачання, якою керує Валерій НЕЧИПОРУК на перегоні Майдан Вила - пост Жлобинський. На цій дільниці довжиною 17 км збудовано нову контактну мережу за новими стандартами та вимогами з роздільною компенсацією та новою нейтральною вставкою, де замість повітряних проміжків ми використали новітні семиметрові секційні ізолятори типу 2А-200-25. Даний тип пристроїв дозволяє рухатись поїздам зі швидкістю до 200 км/год. І тепер ми маємо власний швидкісний полігон. При виконанні цих робіт хочу відзначити Олега ЦАРЕКА з Шепетівського району контактної мережі, Анатолія ЄЛИСЄЄВА з БМП-392, Володимира САВИЦЬКОГО з Новоград-Волинського району контактної мережі.

    За участю фахівців нашої служби на дільницях швидкісного руху було переобладнано 26 переїздів. При виконанні цих робіт значних зусиль доклали працівники районів електропостачання. Хочу подякувати Володимиру ТРОЯНУ з Шепетівського району електропостачання, Миколі ЖУРАВЛЕВИЧУ з Київського району електропостачання, Віталію НАГОРНОМУ з Коростенської виробничої дільниці.

    А ще слід відзначити, так би мовити, бійців невидимого фронту - фахівців вагону лабораторії контактної мережі (ДЛКМ), яка вдень і вночі обслуговує електрифіковані дільниці столичної магістралі та виявляє всі негаразди, які можуть виникати під час експлуатації. Це Ігор СОЛОМИЧ та Андрій БАГНО.

    Напередодні Дня енергетика, за доброю багаторічною традицією, вам, дорогі колеги, як кращим представникам енергетичної галузі, зі всіх святкових побажань хочу сказати головне та актуальне на сьогодні: Дорогі друзі! Постарайтесь, щоб у кожному домі, в кожній сім’ї завжди були світло та тепло!

    Підготував до друку Сергій ГУК, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05