РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (14 грудня 2012) 

  • ЩО ГРЯДУЩІ ЗМІНИ НАМ ГОТУЮТЬ?

    Виїзне засідання штабу реформ відбулося днями у Коростені. До участі в його роботі було запрошено керівників Коростенської дирекції залізничних перевезень та структурних підрозділів залізниці Коростенського залізничного вузла, фахівців галузі, представників профспілкових комітетів трудових колективів. Начальник відділу з реформування Південно-Західної залізниці Георгій ЕЙТУТІС у своїй доповіді проінформував присутніх про суть та мету реформ, а також про причини, що спонукали до проведення реформування на залізничному транспорті.

    «Однією з важливих задач реформування є залучення інвестицій. На сьогодні для усіх є очевидним стан наших основних фондів, рухомого складу. Наявні джерела фінансування не дозволяють нам поновлювати фонди бажаними темпами», - зазначив Георгій Ейтутіс.

    Він детально роз’яснив усім присутнім необхідність та очікувані результати від реформування вітчизняної залізничної галузі. В результаті реалізації усіх етапів реформування залізничного транспорту і в подальшому буде забезпечено потреби економіки держави у перевезеннях й покращуватиметься рівень послуг для пасажирів та вантажовідправників. За рахунок покращення ефективності роботи рухомого складу майже на 25% зростуть обсяги перевезень, а на 60% очікується зростання продуктивності праці та рівень заробітної плати залізничників. Нині для забезпечення зростаючого вантажообігу необхідне придбання понад двох тисяч локомотивів, що потребує майже 68 млрд. грн. інвестицій, у пасажирський рухомий склад необхідно інвестувати 37,5 млрд. грн.

    Після детальної розповіді про реформування залізниці, присутні ставили свої запитання, відбулося обговорення почутого. В діалозі взяли участь начальник фінансового управління дирекції Людмила КУШНІР, голова теркому Олександр ЛОЗКО, начальник дистанції сигналізації та зв’язку Василь АБРАМОВИЧ, головний інженер локомотивного депо Анатолій ХАВІН, начальник станції Коростень Олександр МАЗУР.

    Переважна більшість питань, які ставилися присутніми на зустрічі, торкалися теми забезпечення соціальних гарантій. Георгій Ейтутіс підкреслив, що зі створенням внаслідок реформування публічного акціонерного товариства (далі - ПАТ) залізничного транспорту соціальні гарантії залізничників будуть збережені. Всі положення Галузевої угоди між Державною адміністрацією залізничного транспорту України і профспілками Товариство як правонаступник підприємств залізничного транспорту буде виконувати в повному обсязі. Ці зобов’язання діють до укладення відповідної угоди або колективного договору. Також збережуться галузеве медичне, санаторно-курортне, спортивно-оздоровче обслуговування працівників і пенсіонерів галузі.

    Цікавило коростенців і те, коли почнеться утворення ПАТ. Як тільки буде прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Про утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування «Українська залізниця», - сказав Григорій Ейтутіс. - А це передбачається найближчим часом. Цією постановою передбачено формування Комісії з утворення Товариства, а також заходи, необхідні для формування статутного капіталу Товариства, утворення комісій з реорганізації підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування та інші моменти.

    Запитували присутні і про те, яка доля чекає служби залізниці. Відповідь була наступною: нинішні служби залізниць залишаться в структурах регіональних філій АТ «Укрзалізниця» для виконання своїх функцій. Серед питань було й наступне, чи будуть в інфраструктурних підрозділах власні розрахункові рахунки? Будуть. Діяльність здійснюватиметься на основі порядку економічних взаємовідносин між підрозділами ПАТ «Укрзалізниця».

    Оскільки у своїх матеріалах часто звертаємо увагу на проблеми приміського транспорту, тож поцікавились у Георгія Ейтутіса, яка подальша перспектива пасажирських і приміських перевезень?

    - Будуть створені окремі підприємства, яким делегують всі повноваження і права з управління перевезеннями, - пояснив Георгій Ейтутіс. - Так пасажирські перевезення далекого прямування будуть виведені в окреме (хоча і залежне від майбутньої материнської компанії - ПАТ «Укрзалізниця») господарське товариство зі своїм, як наголошувалось, окремим балансом і комерційними відносинами з іншими структурами. Таке господарське товариство стане національним перевізником, який буде відповідати за всі види перевезень (швидкісні, у вагонах купе, СВ, загальних, плацкартних). Однак у ньому відбудеться розподіл послуг на сегменти: комерційний (купе, СВ, швидкісні) та соціальний (загальний, плацкартний). Ціна за проїзд у соціальному сегменті буде регулюватися державою, яка також буде компенсувати залізниці недоотримані доходи до рівня економічно обґрунтованих. Таким чином вдасться забезпечити операційну і фінансову ефективність (у тому числі за рахунок прозорості витрат), а також досягти підвищення рівня якості послуг, зберігши при цьому доступність пасажирських перевезень для широких верств населення.

    Приміські перевезення також будуть функціонувати як окреме залежне господарське товариство. Надалі воно буде виступати засновником регіональних компаній приміських перевезень спільно з органами місцевої влади.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05