РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (14 грудня 2012) 

  • ФОРМУЛА трудового УСПІХУ Олега БАЛАКОВА

    Людина, про яку добре відгукуються безпосередні керівники, викликає журналістську зацікавленість. Людина, яка вважає за доцільне замовчувати про власні заслуги, інтригує. Перше, що кидається у вічі, коли спостерігаєш за роботою оператора токарного верстата із числовим програмним управлінням Олега Балакова, - чіткі та виважені дії під час обточування колісних пар потужних електровозів.

    Майже 23 роки, як засвоїв випускник Київського електромеханічного технікуму залізничного транспорта ім. М. Островського непросту справу з одночасного обточування обох коліс локомотива без їх викочування з-під електровоза. Локомотив заганяється на спеціальні колії, під якими розташовано розумний верстат, єдиний за технологічною неповторністю, як наголошує Олег Юрійович, в Україні. Цікавий факт - робоче місце оператора теж перебуває нижче рівня підлоги цеху. Це дозволяє максимально наблизитись до поверхні колеса, аби спостерігати, як унікальні токарні різці із победитовими (металокерамічний сплав - ред.) накладками (кожен має геометрію під заточування чергового окремого колеса) обробляють поверхні по колу кочення. Як розповідає Олег Балаков, його завдання - налаштувати верстат, а далі машина буде працювати в автоматичному режимі, поки різець не забере всі напливи й нерівності із поверхні колеса, приведе його геометрію до оптимальних параметрів.

    - Мені моя робота дуже подобається, - ділиться роздумами Олег Юрійович. - Я - токар, і цим усе сказано. Уже, як кажуть, душею прикипів до свого верстата, знаю його характер, всі слабкі місця. До речі, він не єдиний, під моїм піклуванням є ще один фрезерний верстат з обробки поверхонь коліс. Технологія обробки та ж сама, але вимагає перед обточенням гребеня або бандажу коліс знімати за допомогою механізмів буксові вузли електровоза. Коли Олег Юрійович розповідає про свій «робочий комплекс», за яким він провів все своє трудове життя, в голосі робітника відчуваєш душевність - «...він (тобто верстат) хоч і старенький, проте зі своєю роботою справляється на відмінно!». Сторонній людині може здатись, що робота в Олега Юрійовича доволі проста, мовляв, стій собі та запускай у процес обробки комп’ютерну програму. Проте за роботою машини треба невпинно слідкувати та вносити потрібні поправки, адже на різних локомотивах колеса спрацьовуються неоднаково і тому потребують особливих режимів зняття металевого прошарку. Дві години йде зазвичай на цей процес для обробки однієї колісної пари.

    Від керівництва цеху довідався, що токар зарекомендував себе як умілий і відповідальний майстер своєї справи. «Якщо кожний трудівник грамотно підійде до організації власного робочого місця й часу, буде сумлінно виконувати свої обов’язки, то й весь колектив стане передовим», - вивів я нехитру формулу трудового успіху Олега Балакова.

    Віталій НОСАЧ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05