РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 47 (30 листопада 2012) 

  • Інновації - це просто?!

    Тема швидкісного руху на столичній залізниці - одна із найактуальніших у нашій газеті. І не випадково, адже це напряму пов’язано із майбутнім нашої галузі. Тому й регулярно на шпальтах залізничного видання з’являються публікації під вказаною вище рубрикою. Однак ця тема далеко не вичерпана, і є нагода в черговий раз до неї повернутись.

    А спричинив її наказ начальника столичної магістралі О.М. КРИВОПІШИНА про заохочення тих працівників, які зробили найбільший внесок у створення інфраструктури для впровадження швидкісного руху поїздів сталевими магістралями нашої країни.

    Тож, у відповідності до цього наказу, найбільше заохочено працівників Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392, який очолює Петро ШУЛЬГАН. Серед них, окрім керівника, подяки від начальника Південно-Західної отримали старший виконавець робіт Віталій КЛЕКОЦЮК, виконавці робіт Андрій ЗАДАЧІН, Олексій КЛОПОТУН, майстри будівельно-монтажних робіт Сергій БОРЛЮК, Віктор ШАКУЛА, електромонтери-лінійники з монтажу повітряних ліній високої напруги та контактної мережі Ігор КЛІЩАР, Сергій ЛЕВЧЕНКО, Ігор РЕЧМАН, машиністи автомотриси Сергій СЄРІКОВ та Андрій ПАЛЕВСЬКИЙ. За що ж їх та багатьох інших фахівців цього відокремленого структурного підрозділу заохочено.

    - Протягом поточного та й значного періоду минулого року, - пояснює Петро Григорович, - ми активно трудились над забезпеченням швидкісного руху поїздами фірми «Хюндай» сталевими шляхами нашої залізниці. Найбільший обсяг робіт було виконано на ст. Дарниця при спорудженні комплексу з технічного обслуговування та ремонту швидкісних поїздів. Коли сказати в цілому про виконані роботи, то нам практично довелось демонтувати стару контактну мережу і створити нову. Для цього встановлювали нові опори біля колій, що прокладались, проводили монтаж нової контактної мережі. Підвели її і до споруди, в якій проводиться технічне обслуговування швид-кісних поїздів. А усе, що було зайвим, ми прибрали.

    Однак, як з’ясувалось із подальшої розмови із начальником БМП-392, це далеко не усе, що зробив трудовий колектив, який нагороджено перехідним прапором Укрзалізниці (втретє поспіль), для забезпечення швидкісного руху. Доволі великі обсяги робіт виконано на напряму Яготин - Київ - Коростень - Шепетівка - Здолбунів. Проведено реконструкцію усіх нейтральних вставок у контактній мережі. А зі станції Славута її перенесено на перегін, що пролягає до ст. Кривин. Це зумовлено тим, що поїзди на електричній тязі часто «зависали» чи зупинялись на цій нейтральній вставці, тому що, виходячи із станції на малій швидкості, не могли за рахунок інерції подолати дільницю, на якій не було живлення від контактної мережі. Тож тут вирішили проблему не лише швидкісних, а й звичайних поїздів - вантажних та пасажирських, які рухаються цим напрямком. Виконано й інші роботи з удосконалення контактної мережі для швидкісного руху поїздів. І вони достойно оцінені вже і на вищому рівні. Відповідним наказом генерального директора Укрзалізниці Володимира КОЗАКА також заохочено працівників БМП-392. Зокрема оголошено подяку старшому виконавцю робіт Анатолію ЄЛІСЄЄВУ, а заступника начальника БМП-392 Владислава МАЄВСЬКОГО, головного інженера Василя ГУЛЬКА, головного механіка цього відокремленого структурного підрозділу Миколу БАЛАНЮКА нагороджено годинниками від генерального директора Укрзалізниці. Ці та інші заохочення засвідчують, що вінницькі енергетики йдуть в авангарді тих, хто забезпечує швидкісний рух на столичній магістралі.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Передові технології не народжуються за відриву від виробництва. Інноваційні розробки, які впроваджують вінницькі залізничні енергетики не лише на столичній магістралі, - частина щоденного рутинного «робочого процесу». Очевидно, таку роботу організовувати нелегко. Однак, як стверджує керівник БМП №392 Петро Шульган, все йде як належить за умов, якщо у колективі працюють люди, які турбуються про те, наскільки комфортним та технологічно досконалим є виконання виробничих завдань. Це не може не радувати як керівника підрозділу, так і його колег.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05