РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (23 листопада 2012) 

  • Переїзди до зими готові. А під'їзди до них?

    Якщо запитати будь-якого громадянина, навіть неповнолітнього віку, хто відповідає за безпечний перетин автомобілями залізничних колій, відповідь буде однозначною - залізничники. Тому, що до цього вже звикли. Але для кого більша небезпека - для тих, хто їде у поїзді, чи - в автомобілях? Сумна статистика засвідчує, що набагато більше гине людей, які перетинають залізницю в автомобілях. Виходячи із таких даних, відомству, яке відповідає за безпечний рух автотранспорту, і варто було б більше опікуватись саме такими об'єктами. Але…


    На Південно-Західній спеціалісти успішно слідкують за порядком на залізничних переїздах.

    Чомусь, коли автомобільна дорога перетинає річку, навіть судноплавну, у тих, хто її будує і експлуатує, не виникає питання про те, що відомство річного флоту має забезпечити переправу через водну артерію. Просто через річку будують міст, причому такий, який не заважатиме судноплавству. А от на перетині сталевих магістралей із автошляхами вимоги зовсім інші - їх мають спорудити та утримувати залізничники...

    З цим на залізниці давно змирились, хоч мають від цього чимало збитків. Утримання одного залізничного переїзду, тим більше, регульованого, обходиться в кругленьку суму. Та за таких обставин спрацьовує ще одне неписане правило - хто везе, на того і навантажують.

    Для підтвердження вище сказаного, оскільки мова піде про компетентні органи, наведу витримки із офіційних документів. У поданні Жмеринської прокуратури з нагляду за додержанням законів на транспорті за №15/2688, від 03.10.2012 р. на ім’я начальника Вінницької дистанції колії зазначено: «Станом на 02.10.2012 р. охороняємий залізничний переїзд, який розташований на 1113 км п.9 перегону Браїлів - Гнівань (автомобільна дорога місцевого значення сполученням Браїлів - Потоки), експлуатується з порушенням технічних норм. А саме: автомобільна дорога в зоні обслуговування Вінницької дистанції колії на відстані 20 м від осі колії, на стику бетонного перекриття та асфальтного покриття місцевої дороги, - це ямковість покриття, що є порушенням пункту Інструкції ЦП-0174, що може створити аварійну ситуацію на самому переїзді та призвести до травмування працівників залізничного транспорту і пасажирів». Для читачів поясню, що за 20 метрів до переїзду, або осі крайньої колії, в асфальтному покритті утворилась виїмка, або, за народним висловом, доволі глибока вибоїна. А перед нею - ще декілька, трохи менших.

    Наведу цитату із листа-відповіді начальника Вінницької дистанції колії в. о. Жмеринського прокурора з нагляду за дотриманням законів на транспорті. Зокрема там зазначено: «На залізничному переїзді 1113 км перегону Браїлів - Гнівань, зі сторони переїзного поста, відстань від крайньої рейки до основного шлагбаума складає 6,6 м, а до запасного шлагбаума - 14,1 м, згідно з п. 5.1 Інструкції ЦП-0174, обслуговується Вінницькою дистанцією колії. Ямковість на стику бетонного покриття переїзду та асфальтного покриття місцевої дороги Браїлів - Потоки, а саме на відстані 20 м від осі крайньої колії, не є зоною обслуговування залізниці».

    Тут уже й коментарі зайві. Але зауважу, що подібні ситуації виникають не лише на згаданому вище, а на багатьох інших переїздах нашої залізниці. І деколи доходить до того, що залізниця ніби то мусить ремонтувати автомобільну дорогу за 50, а то і за 100 метрів до залізничного переїзду. А чому не навпаки?

    Декому таке запитання видається недоречним, а я ж наведу конкретні факти. На залізничному переїзді 81 км дільниці Вінниця - Гайсин з перетином дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам’янка було укладено спеціальне резиново-синтетичне покриття між коліями та обабіч них. Усе це заради комфортного проїзду автомобілів. Однак за рік, а то й менше, «завдяки» вантажівкам, в яких навантаження на одну вісь сягає десяти, а то і більше тонн, це «цивілізоване» покриття, яке мало б слугувати більше десятка років, перетворилось на мотлох. Реакція місцевої влади не заставила на себе довго очікувати. Керівництво Вінницької обласної адміністрації направило листа керівництву Південно-Західної залізниці. Після чого негайно розпочались ремонтні роботи. На згаданому вище переїзді вони обійшлись у 50 тис. грн. Дещо меншу суму - 45 тис. грн. - витрачено на ремонт переїзду того ж напрямку на 107-му кілометрі. І це на одноколійному напрямку, де немає інтенсивного руху поїздів. А скільки таких переїздів? Однак ніхто і не думає відшкодовувати збитки залізниці.

    Щодо підготовки залізничних переїздів до роботи у зимовий період, то вони, принаймні, у межах Жмеринської дирекції залізничних перевезень, повністю готові. На кожен із них вивезено достатній запас протиковзного підсипного матеріалу (суміш мілкого щебеню із сіллю). На кожному з постів безпеки руху є потрібний інвентар - лопати, шкребки, мітли… А чергові по переїздах забезпечені зимовим взуттям та одягом. Тож до зими готові. А щодо під’їздів до них, то тут чимало проблем. Біля них і виярки, і відсутність твердого покриття, і… Однак це проблеми не залізниці, а місцевих умільців з районних «автодорів», але ці недоліки можуть негативно вплинути на безпеку руху поїздів. Коло замкнулося. Проте проблема із гарантування безпеки руху турбує лише залізничників?!

    Никифор ЛИСИЦЯ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05