РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (23 листопада 2012) 

  • МАЙЖЕ 20 000 ВАГОНІВ - не межа?!

    Минулого року була нагода писати про трудові досягнення колективу ст. Гнівань, адже на той час щодоби станційні колії залишав повновантажний поїзд - півсотні вагонів. Це був своєрідний рекорд. Та нинішнього року його побито, причому із значним перевершенням. Тому є підстави для нової публікації.

    На початку зазначу, що ст. Гнівань віднесено до другого класу, таких у Жмеринській дирекції залізничних перевезень лише чотири. Її було створено ще у сімдесяті роки позаминулого століття, коли проклали залізничну колію Київ - Балта. Навколо станції, на базі невеликого подільського села, почало розростатись місто. У ньому звели декілька доволі великих підприємств, зокрема завод залізобетонних конструкцій, державний підшипниковий завод… Та найбільшим, за обсягами виробленої продукції, став місцевий гранітний кар’єр, де виготовляють щебінь різних фракцій. Тож у свій час залізниця посприяла утворенню цього міста із розвинутою промисловістю. А тепер його підприємства забезпечують роботу нашій галузі і, зокрема, невеличкому колективу, очолюваному Борисом МЕЛЬНИКОМ, в якому трудиться менше п’ятдесяти працівників. Та обсяг робіт вони виконують чималий.

    Для підтвердження наведу лише декілька показників. З початку року тут навантажено майже двадцять тисяч вагонів. Таким показником володіє далеко не кожна станція нашої залізниці, включаючи й ті, що віднесені до першого класу. А минулого року за такий же період майже на п’ять тисяч вагонів було менше. Це засвідчує динаміку значного зростання вантажної роботи на станції. Є й ще один важливий показник - це вага відправленого вантажу, а вона складає понад один з третиною мільйон тонн. Його перевезли у вказаній вище кількості вагонів, хоча плановим завданням передбачалось використати для цього на двісті вагонів більше. Це значить, що на станції зуміли ефективніше використати вантажний рухомий склад. Станцію не залишали недовантажені до норми вагони.

    За рахунок чого відбулось зростання вантажної роботи? Запитую у начальника станції.

    - Відчутно зросло відвантаження продукції гранітного кар’єру, - пояснює Борис Олегович. - Інтенсивніше працює завод залізобетонних конструкцій, вироби якого ми відправляємо замовникам. Також значний приріст у роботі нам забезпечує зведений новий елеватор. Із нього Вінницька продовольча група за десять місяців відправила 389 вагонів, у які завантажено майже 25 тисяч тонн зерна. З’явились у нас і нові клієнти, з якими ми активно співпрацюємо. При цьому постійно дбаємо й про те, щоб коло замовників на вантажні перевезення постійно розширювалось.

    У подальшій розмові керівник цього структурного підрозділу назвав тих, хто активно трудиться над виконанням планових завдань. Серед них - товарні касири Петро КОШЕНКО, Людмила КРОХМАЛЬ. Вони встигають вчасно підготовити всю необхідну документацію, якісно обслуговують клієнтів. Прийомоздавальники Олеся БАБІЙ, Тетяна МЕЛЬНИК та Олена БОЙКО дбають не лише про те, щоб кожен вагон був навантажений за усіми нормами безпеки руху поїздів, а й містив у собі максимально допустиму вагу вантажу. Уміло організовують перевізну та маневрову роботу чергові по станції Віктор ДЕМЯНОВ, Зінаїда КОВАЛЬСЬКА. Та й інші працівники станції активно трудяться на своїх робочих місцях. Це й забезпечує високий кінцевий результат.

    Втім не лише персонал станції докладає зусиль, щоб у Гнівані ритмічно здійснювалась поїзна та маневрова робота, вчасно подавались вагони під навантаження… Для цього фахівці Вінницької дистанції колії та Вінницької дистанції сигналізації і зв’язку нещодавно замінили на нові три стрілочних переводи, провели середній ремонт станційної колії, обновили деяке обладнання. А працівники пункту технічного огляду вагонів та підготовки їх під навантаження, який очолює Анатолій МАРУНІЧ, день і ніч трудяться над тим, щоб вантажний рухомий склад був технічно справним і придатним для безпечного перевезення вантажів не лише вітчизняними залізницями, а й за кордон. Адже чимало вантажів відправляються до Російської Федерації та інших країн. Це і є нові горизонти ст. Гнівань.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05