РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (23 листопада 2012) 

  • ТВОРЦІ технічного ПРОГРЕСУ

    На початку вересня нинішнього року Науково-технічне товариство залізничників України, яке очолює перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола СЕРГІЄНКО, підбило підсумки конкурсу «Краща раціоналізаторська пропозиція». Читач уже з-поміж рядків зрозумів, що на залізницях держави для творців технічного прогресу - необмежене поле діяльності. Так що і в задіяному конкурсі, що організовувався і тривав не один день, взяли участь кращі… А серед них - авторський колектив станції Шепетівка Південно-Західної залізниці у складі головного інженера Віталія ДИТИНЧУКА, начальника механізованої гірки Віктора ЦЕХАНОВСЬКОГО та начальника технічного відділу Анатолія БОГОМОЛЮКА.


    А.М. БОГОМОЛЮК, В.І. ЦЕХАНОВСЬКИЙ.


    В.О. ДИТИНЧУК.

    Передусім зауважимо, що до цього конкурсу, хоч він презентувався на досить-таки високому рівні, шепетівчани були готові будь-якої миті. Начальник техвідділу станції А. Богомолюк засвідчує це записами у журналі обліку раціоналізаторських пропозицій. Їх чимало.

    І результат не забарився. Організатори залізничного руху міста кращих стаханівських та кривоносівських традицій стали переможцями конкурсу, про що й засвідчив з усіма належними печатками і підписами диплом.

    Але на цьому крапку ставити не поспішаймо. 24 - 26 жовтня у Запоріжжі на базі одного з підрозділів Придніпровської магістралі Укрзалізниця провела семінар «НТІ як складова система інформаційного забезпечення діяльності галузі та розвитку інтелектуальної власності».

    Про важливість та актуальність сучасно піднятої теми свідчить хоча б той факт, що від керівництва Укрзалізниці у семінарі взяли безпосередню участь перший заступник генерального директора М. СЕРГІЄНКО, начальник головного управління розвитку і технічної політики В. ШИШ, головний інженер головного управління електрифікації та електропостачання І. ЛАГУТА та інші.

    У числі учасників інформаційного форуму були представники всіх залізниць України, а від Південно-Західної залізниці - заступник начальника технічної служби Г. П’ЯТИГОРСЬКИЙ, провідний інженер технічної служби Н. КОЧЕТОВА, головний технолог локомотивного депо Київ-Пасажирський С. ЗОЛОТАРЬОВ, головний інженер станції Шепетівка В. ДИТИНЧУК, інженер-технолог ст. Козятин А. ГОЛОВАТЮК та головний інженер дистанції сигналізації та зв’язку ст. Вінниця Г. ОСТРОВСЬКИЙ.

    Головний інженер станції Шепетівка В. Дитинчук на семінарі виступив на тему «Удосконалення роботи обладнання сортувального комплексу на станції Шепетівка Південно-Західної залізниці».

    А тепер - про головне. Учасникам семінару було представлено збірник кращих раціоналізаторських пропозицій та винаходів залізниць України за 2011 - 2012 рр. І серед них - досить-таки ґрунтовна та актуальна праця авторського колективу станції Шепетівка «Впровадження забезпечення стабільного регулювання тиску в гальмівних циліндрах уповільнювачів вагонів типу К3».

    Не вдаваймося до технічних деталей, бо вони знайомі фактично тільки залізничникам. Головна суть у тому, що в результаті проведення модернізації уповільнювачів при гальмуванні вагонів підвищується безпека руху при їх розпуску із сортувальної гірки та зменшується час на їх гальмування.

    Але ж зауважимо: сортувальною гіркою ст. Шепетівка у середньому розформовується немало-небагато на даний час - понад тисяча вагонів на добу. Адже вузол є одним із найпотужніших у державі. Звідси сталеві магістралі пролягають у п’яти напрямках. Проведеними замірами встановлено, що час на гальмування лише одного вагона завдяки раціоналізаторській пропозиції зменшився всього-на-всього на 6 секунд. Але якщо ретельно підрахувати, то за рік економічний ефект від модернізації становить у середньому понад 94 тисячі гривень. А це ж тільки одна сортувальна гірка. Але ж на те й такі конкурси і семінари, щоб досвід новаторів ширився, ідеї впроваджувалися у життя, а результати надихали на нові.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Робота у господарстві з організації залізничного руху накладає відбиток на характер людини. Активна життєва позиція - ось, що відрізняє таких людей, як В. ДИТИНЧУК, В. ЦЕХАНОВСЬКИЙ, А. БОГОМОЛЮК, які власним прикладом чимало позитиву приносять у галузеву скарбницю. І мова тут не лише про тисячі гривень. Такі люди перебувають у гармонії із собою та колегами, близькими та рідними. Вони - представники того покоління інтелігентів, яких, на жаль, все менше серед нас, і яких нам так сьогодні не вистачає. Попри все - життя продовжується. Редакція «Рабочего слова» бажає Віталію Олександровичу, Віктору Івановичу та Анатолію Миколайовичу нових успіхів, зустрічей із однодумцями, любові, турботи з боку дітей та онуків!

    Олександр ЦАРИК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05