РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (23 листопада 2012) 

  • ВИЇЗНЕ ЗАСІДАННЯ ШТАБУ РЕФОРМ

    Залізничну галузь нашої країни вже найближчим часом чекають суттєві зміни. Галузь реформується. І про те, чого очікувати залізничникам від цього реформування, йшла розмова на виїзному засіданні штабу реформ, що відбувся днями у Козятині. До участі в його роботі було запрошено керівників Козятинської дирекції залізничних перевезень та структурних підрозділів залізниці Козятинського залізничного вузла, представників профспілкових комітетів трудових колективів, фахівців галузі.

    Начальник відділу з реформування Південно-Західної залізниці Георгій ЕЙТУТІС у своїй доповіді проінформував присутніх про суть та мету реформ, а також причини, що спонукали до проведення реформування на залізничному транспорті.

    - Перш за все, хотів би особливо наголосити, що реалізація Державної цільової програми реформування залізничного транспорту, виконання першого етапу якої розпочалося на нашій залізниці, це, передусім, вимоги сьогодення, - зазначив Георгій Дмитрович. - Укрзалізниця залишилася по суті єдиною галуззю у нашій країні, яка функціонує за вимогами законодавства ще радянських часів. Ми й досі мало не безкоштовно перевозимо пільговиків, бо держава нам компенсує за це, можна вважати, копійки. Надаємо й чимало інших безкоштовних послуг, хоча країна вже давно живе за ринковими законами, а більшість підприємств є приватними. Сьогодні Укрзалізниця виконує регулятивні та господарчі функції, хоча логічно було б їх роз’єднати. Правила гри повинні бути однаковими для всіх. На залізничному транспорті країни немає єдиного суб’єкта господарювання, існує монополія на перевезення. Тож виходить, що залізниці працюють поза межами правових відносин, бо у нормативних документах немає розподілу функцій державного та господарчого управління. Тому й потрібні зміни. Без них для галузі настануть важкі часи. Вже зараз спрацювання основних фондів рухомого складу становить 95%. На його оновлення необхідно 178 млрд. гривень, а на забезпечення, що очікується, - не більше 50 млрд. гривень. Лише минулого року від перевезення пасажирів на приміських та місцевих напрямках збитки склали по Укрзалізниці чотири з половиною млрд. гривень. Якщо не зробити корінних змін, то до 2020 р. дефіцит вантажних вагонів складатиме 111 тис. одиниць. Не кращим буде стан справ і з локомотивами та пасажирськими вагонами. Тож зміни конче необхідні, і назрівали вони роками.

    Що ж планується зробити у ході реалізації Державної цільової програми реформування залізничного транспорту країни?

    На першому її етапі необхідно удосконалити законодавчу та нормативно-правову базу стосовно залізничного транспорту, розмежувати функції державного і господарчого управління. Планується, що Укрзалізниця стане публічним акціонерним товариством залізничного транспорту загального користування. Південно-Західна залізниця, як і інші залізниці країни, стане філіалом цього акціонерного товариства. На базі дирекцій залізничних перевезень створюватимуться регіональні центри управління перевезеннями. Крім того, будуть формуватися вертикально інтегровані структури за видами діяльності: вантажні, пасажирські, приміські та інші. Інфраструктура залізниць та локомотивний парк 100% залишаться у державній власності.

    Будуть створюватися і привабливі умови для широкого залучення інвесторів.

    - Наша країна не є піонером у реформуванні свого залізничного транспорту, - зазначив Георгій Ейтутіс. - Подібним шляхом проходили всі провідні країни Європи і світу. Німеччина, наприклад, реформувала свою залізничну галузь п’ять разів. Ми уважно вивчаємо їхній досвід. Намагаємося уникнути помилок наших колег-росіян. Зрозуміло, що такий процес (реформування) завжди проходить болісно, не без проблем. Але він необхідний для нас та нашої країни. При цьому ми не повинні забувати про соціальний захист наших працівників, грамотно забезпечувати оптимізацію роботи на всіх дільницях, і не допустити автоматичне скорочення робочих місць.

    Реалізація програми реформування залізничного транспорту розрахована до 2020 року. До неї ще буде внесено чимало змін, уточнень та доповнень. Тож начальник відділу реформування Південно-Західної залізниці запропонував усім присутнім на виїзному засіданні штабу реформ, якщо ті мають свої слушні пропозиції та зауваження, надати їх в управління залізниці.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05