РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (16 листопада 2012) 

  • Замкнене коло навколо зайвих споруд

    Оновлення споруд як на вузлових, так і на лінійних невеликих станціях - це прикмета нашого часу. Засяяли новими фарбами відремонтовані вокзали та інші будівлі, і це милує око кожного подорожуючого Південно-Західною залізницею. Однак, на жаль, пасажири, і не тільки вони, помічають також занедбані, а то й напівзруйновані споруди, що стоять обабіч колій і справляють неприємне враження. Одна з них знаходиться поруч із залізничним переїздом та зупинною платформою у с. Селище, що на Вінниччині (1097 км на перегоні Тюшки - Гнівань). Що ж це за будівля?

    У Вінницькій дистанції колії (ПЧ-8) вдалось з’ясувати, що це - колишня будка колійного обходчика, яку було зведено ще у 80-і рр. позаминулого століття, в той час, коли прокладали залізницю від Києва до Балти. Тривалий час вона використовувалась за прямим призначенням. А коли посади обходчиків скоротили, цей будиночок слугував тимчасовим житлом для працівників залізниці. Однак і для цієї цілі він уже не використовується - останній мешканець пішов у кращі світи, і більше немає бажаючих сюди вселятись. Тож будівля під негативним впливом природних явищ та за «допомогою» мешканців села поступово зазнає руйнації і дедалі набуває непривабливого вигляду.

    В такій ситуації доречним було б довести цей процес до логічного завершення - знести цей будиночок. Однак не все так просто. За документами він перебуває на балансі нашої залізниці і числиться у Вінницькій дистанції колії як лінійно-колійна будівля загальною площею 21,7 кв. м. Тож перед тим, як спрямувати на цю будку бульдозер, необхідно оформити певні документи. А це в наш час зробити не дуже просто.

    У ПЧ-8 числиться більше десятка таких споруд. Зокрема і біля демонтованої колії, яка пролягала від ст. Калинівка до ст. Погребище, тут на 118 км розташовано колишню казарму, яку було переобладнано під житловий будинок, а також пункт обігріву працівників. Обидві ці споруди вже не використовуються за призначенням, тому зазнають руйнування. Подібні будівлі зі схожою долею є й на 122 кілометрах уже колишньої колії. Можна побачити непридатні для використання споруди й на діючих напрямках, причому не лише Вінницької, а й інших дистанцій колії.

    В наказі начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень Анатолія Любініна, за результатами осіннього комісійного огляду, зокрема зазначено, що не проведено демонтаж колишніх колійних будівель та переїзних постів на 115 та 119 км на напрямку Калинівка-2 - Старокостянтинів-2, які перебувають на балансі Старокостянтинівської дистанції колії.

    Причина і тут полягає в тому, що немає відповідного рішення, яке має ґрунтуватись згідно із певним пакетом необхідних документів. Який же вихід із цієї ситуації? Схоже, його вже знайшли у Вінницькій дистанції колії.

    - Ми розпочали співпрацю із відповідною фірмою, - розповідає головний інженер ПЧ-8 Микола ПОДОЛЯН. - Її фахівці проводять експертну оцінку будівель, без якої неможливо підготувати документи на знесення тієї чи іншої споруди. Щоправда, на ці роботи потрібні певні суми коштів, а їх не вистачає.

    Кошти, причому значно більші, ніж необхідні на експертну оцінку, можна було б отримати від реалізації будівельних матеріалів, зокрема цегли, з якої зведено більшість згаданих вище споруд. Але для цього їх потрібно спочатку розібрати. А демонтувати не можна через відсутність необхідних документів. Тож утворюється замкнене коло. І доки його не розірвуть, обабіч залізничних колій будуть стояти зайві споруди, які своїм занедбаним виглядом псують імідж столичної магістралі.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05