РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (16 листопада 2012) 

  • Порушення, які обертаються трагедією

    Нещодавно відбулося засідання Житомирської обласної комісії з безпеки дорожнього руху, яке провів заступник голови облдержадміністрації Віктор КУНИЦЬКИЙ. У роботі комісії брали участь представники контролюючих установ області, заступники голів райдержадміністрацій і міськвиконкомів, які координують питання транспорту, автоперевізники області, представники Коростенської дирекції залізничних перевезень.

    «Питання забезпечення безпеки руху на автомобільному транспорті в області залишається сьогодні особливо актуальним. Адже від цього залежить життя людей і нормальне функціонування соціально-економічного комплексу території. Людина, її життя, здоров’я і безпека - найвищі соціальні цінності в нашій державі. Однак порівняно з іншими європейськими країнами стан безпеки дорожнього руху в нашій державі характеризується високим рівнем смертності та дорожньо-транспортного травматизму», - сказав Віктор Куницький.

    Станом на 1 жовтня 2012 р. на автошляхах та вулицях Житомирської області скоєно 448 дорожньо-транспортних пригод, в яких загинула 151 особа та 481 осіб отримали тілесні ушкодження. Разом із тим, кількість ДТП та число травмованих учасників дорожнього руху зменшилося відповідно на 3,4% та 14,7%. Цьому сприяли заходи, спрямовані на активну боротьбу з аварійністю. Наприклад, кілька років тому штрафи за порушення правил дорожнього руху були підняті у десять разів. Згодом працівникам автоінспекції офіційно було дозволено використовувати для виявлення порушників «Візири» і алкотестери, також в Україні було відновлено роботу понад тридцяти стаціонарних постів автоінспекції, йшлося на засіданні комісії.

    - В обласній державній адміністрації для виконання законодавства у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху ведеться цілеспрямована систематична робота, - пояснив Віктор Куницький. Також посадовець зазначив, що наразі розробляється нова Програма підвищення безпеки дорожнього руху на 2013-2016 рр.

    Є в ній і положення щодо запобігання ДТП на залізничних переїздах. Стосуються вони спільної роботи різних служб з перевірки стану переїздів та низки профілактичних, роз’яснювальних заходів.

    Для залізничників тема ДТП на переїздах є доволі болісною. Здавалося б, нічого особливого - незначна частина залізничної інфраструктури, що перетинає полотно автомобільної дороги. І крім невеличкого дискомфорту, викликаного неакуратним проїздом на попередньо незниженій швидкості, цей шматочок залізниці нічим не загрожує. Тим не менше, саме таке перехрестя може призвести до значної трагедії.

    У своїй більшості водії з якихось міркувань не просто забувають про обережність, але й свідомо порушують чинні для автомобілістів правила проїзду залізничних переїздів. І даремно. Оскільки дорожньо-транспортні пригоди, які стаються на переїздах, вважаються найтяжчими за своїми наслідками. Адже після зіткнення з багатотонним локомотивом відбутися легким переляком доволі важко.

    Потрібні приклади? 4 лютого 2012 р. у селі Гальчин Бердичівського району на залізничному переїзді легковий автомобіль зіткнувся з локомотивом. Внаслідок ДТП водій легковика, 1978 р.н., загинув на місці пригоди. 29 грудня 2011 р. на 5 км перегону Житомир - Фастів на переїзді електропоїзд Житомир - Київ зіткнувся з легковим автомобілем ГАЗ-24, який завмер на переїзді. Водій автомобіля встиг втекти незадовго до зіткнення. Постраждалих серед пасажирів електрички, на щастя, не було. Водій у даному випадку дійсно відбувся переляком. Проте ще й чималими клопотами, пов’язаними з розслідуваннями випадку і завданої матеріальної шкоди залізниці. Але ж наслідки могли бути й сумнішими.

    Недивлячись на нагадування, водії та й пішоходи продовжують порушувати правила руху. Перші, особливо в годину пік, можуть навіть намагатися самостійно підняти шлагбаум. А ті, хто ходить пішки, іноді геть на нього не зважають.

    Як бачимо з вищенаведеного, проблемою аварійності, пов’язаної з автомобільним транспортом, займаються і органи місцевої влади, і залізничники, які ведуть роботу з підвищення безпеки руху на перетинах залізничних колій з автомобільними шляхами. Посилена увага - до дільниць із впровадження швидкісного руху, переїздів з інтенсивним автотранспортним рухом. Особливо тих, де залізничні колії перетинають автобусні маршрути.

    Зрушити ж кардинально розв’язання проблеми можуть либонь запровадження жорсткіших заходів до порушників-автомобілістів. Адже саме через їхню вину стаються аварії на залізничних переїздах.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05