РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (9 листопада 2012) 

  • Не лише моральний стимул

    Колектив Другої дирекції залізничних перевезень (ДН2) може бути задоволеним результатами своєї роботи цьогоріч. Козятинці протягом всього року впевнено виконують усі показники експлуатаційної роботи. А за підсумками роботи першого півріччя увійшли до трійки кращих дирекцій галузі.

    - Звісно, приємно, що праця всього нашого колективу отримала таку високу оцінку, - говорить у розмові з нашим кореспондентом начальник дирекції Василь БУЦЕРОГА. - Однак і вимоги до нашої роботи відтепер зросли. Цей успіх ми повинні підтверджувати і надалі своєю щоденною роботою.

    - Які найважливіші завдання вирішували ваші підлеглі цього року?

    - Якщо говорити про перше півріччя, то одним із основних завдань у межах нашої дирекції безумовно були роботи з підготовки та модернізації залізничної інфраструктури до Євро-2012 та впровадження швидкісного руху на напрямку Київ - Львів. Загалом на виконання цієї програми на дирекції було надано та проведено понад 550 «вікон» загальним терміном понад 3,6 тисяч годин. А це майже на 30% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Погодьтесь, що навантаження для наших фахівців відділу перевезень та диспетчерів було чимале. Тому особливо хотів би відзначити всіх, хто був причетний до виконання цього завдання. Бо саме завдяки щоденній роботі штабу з координації проведення робіт у «вікна» не було допущено жодного відхилення руху поїздів від варіант-них графіків.

    Для раціонального використання колійної техніки та зменшення витрат від затримок поїздів при виконанні колійних робіт на деяких перегонах одночасно надавалася перевага «вікнам» тривалістю 10 - 12 годин. За цей час на перегоні Шепетівка - Здолбунів було модернізовано 2, 7 км колії, а також майже три км відремонтовано капітальним ремонтом, замінено та відремонтовано 60 комплектів стрілочних переводів. Крім того, для забезпечення якості обслуговування пасажирів на лінійних станціях та безперешкодного пропуску прискорених поїздів «Інтерсіті+» було демонтовано п’ять острівних пасажирських платформ, які перенесено на крайні приймально-відправні колії.

    Крім того виконували й чималий обсяг робіт для забезпечення зростаючих обсягів вантажних перевезень, зокрема на Фастівській та деяких інших дільницях. Бо ж відомо, що саме через нашу дирекцію здійснюється левова частка всіх вантажних перевезень залізниці.

    - До речі, а якими є здобутки Ваших колег саме у перевезенні вантажів?

    - Всі основні показники експлуатаційної роботи виконуємо. Так планове завдання півріччя з вантажообігу виконали на 101,6 %, з навантаження вагонів - на 110,5 %, збільшився обіг вантажних вагонів, дещо зменшили простій вагонів на одній технічній станції. Словом, показники обнадійливі. Це і дозволило нам у першому півріччі отримати виручку від вантажних перевезень - 103, 3 % від планового завдання.

    - У першому півріччі на дирекції проводився великий комплекс робіт з автоматизації робочих місць. Що тут вже вдалося зробити?

    - Так, ця робота ведеться вже декілька років. Цьогоріч, починаючи з березня на дирекції, вже впроваджено автоматизовану систему забезпечення комерційного огляду вагонів (АРМ ПКО), і вона успішно діє на станціях Миронівка, Козятин-1 та Козятин-2, Шепетівка. З травня на станції Біла Церква діє автоматизоване робоче місце контейнерного майданчика з використанням електронно-цифрового підпису (АРМ КП з ЕЦП). Ще раніше, з лютого, на 27 станціях дирекції, які мають право приймати готівкою кошти за перевезення вантажів залізничним транспортом, впроваджено в експлуатацію автоматизовану підсистему з обробки квитанцій різних зборів (АРМ ГУ-57). Все це значно покращує оперативність та ефективність роботи наших працівників. Тож така робота на дирекції продовжується.

    ВІД РЕДАКЦІЇ. Слідкуючи за діяльністю керівників станцій та підрозділів, що співпрацюють із апаратом Козятинської дирекції залізничних перевезень, ловив себе на думці: виробничих заслуг, передових технологій і напрацювань тут чимало. Сьогодні Козятинський, Шепетівський, Фастівський, Миронівський залізничні вузли - це сучасні комплекси колійних та вантажних пристроїв, технічних та службових приміщень, що слугують для виконання вантажних та комерційних операцій, приймання, розформування, формування, комерційного огляду, технічного обслуговування та відправлення вантажних та пасажирських поїздів.

    Виходячи із нових умов, стратегія реформи галузі визначає перехід на нові принципи взаємовідносин із вантажовідправниками. На часі - впровадження найбільш економічних технологій, значне підвищення продуктивності праці, розвиток ринкових принципів управління. У Козятинській дирекції, на чолі якої - досвідчений залізничник Василь Буцерога, є можливості для реалізації цих задач.

    Ще раз поздоровляємо працівників Козятинської дирекції із присудженням їхньому колективу одного з призових місць у галузевому змаганні! Є моральний стимул працювати і далі успішно.

    Анатолій САДОВЕНКО, Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05