РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (9 листопада 2012) 

  • Наказано - блищати!

    Журналісти «Рабочего слова» нещодавно взяли участь у нараді-семінарі щодо організації роботи локомотивних бригад узимку 2012 - 2013 рр., яку спільно організували галузеві локомотивна та служба приміських перевезень і яка розпочалася з ознайомлення з роботою мийного комплексу.

    Яке не є, а місцевий «мийдодир» - запорука роботи всіх електропоїздів, які приписані до столичної магістралі, в усі періоди року. В якості екскурсоводів - перший заступник начальника галузевої служби приміських перевезень Юлій ВАСЬКОВСЬКИЙ та нещодавно призначений начальник цього депо Євген ПИЛИПЕНКО.

    Перед в’їздом на мийку опинився «замурзаний» состав, який нещодавно повернувся із далеких мандрів. Ворота відкрито, і десятивагонний «зчеп» поступово займає позицію у мийному цеху. Тільки-но головний вагон перетнув стартову смугу, як почала роботу перша лінія обладнання. На вагон через спеціальні форсунки надходить очищена вода. Це початкова стадія - ополіскування. Підвагонні візки, які за допомогою системи потужних тросів протягують вагони далі, до другого етапу, діють, як одне ціле, з датчиками, що відповідають за чітке виконання другої операції - подавання реагентів для безпосереднього чищення корпусів вагонів. У цей же час, наче через помах чарівної палички, починають швидко обертатися навколо своєї осі багатометрові щітки. Їх призначення - натирання вагонних корпусів до блиску. Згодом - нові процедури. Чергові форсунки подають теплу воду для обмивання корпусів від миючих засобів. Останній етап - сушіння.

    Усе обладнання діє в автоматичному режимі. Персонал мийного комплексу (два оператори працюють протягом виробничої зміни) відслідковує увесь технологічний процес, кожний його етап за допомогою спеціальних моніторів. В окремому приміщенні встановлено машинне відділення мийного комплексу. Воно схоже на величезний цех, де в одному технологічному тандемі працюють промислова гідравліка, потужні електродвигуни та система редукторів. Технічна вода тут «функціонує» у замкненому циклі.

    Кожний електропоїзд після 30 - 40-хвилинної «лазні» виходить чистесеньким та блискучим. Незалежно від пори року.

    - Парк електропоїздів трьох українських залізниць обслуговує саме Фастівське моторвагонне депо, - наголошує Ю. Васьковський. - А це означає, що блиск та чистота переважної більшості приміського рухомого складу народжується саме тут.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05