РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 42-43 (2 листопада 2012) 

  • Навчатися почесно і перспективно

    Із серпня 2011 р. триває спорудження комплексу технічного обслуговування швидкісних міжрегіональних електропоїздів. Він будується згідно з програмою, затвердженою розпорядженням Кабінету Міністрів України №388-р від 17 червня 2004 р. «Про заходи щодо будівництва комплексу технічної пасажирської станції Київського залізничного вузла в районі станції Дарниця» на базі технічної пасажирської станції (ТПС) «Дарниця». Цей проект зорієнтовано на застосування сучасних технологій. Уже сьогодні першу чергу проекту виконано, і вона запрацювала на повну потужність. Серед об’єктів, що діють: вагономийний комплекс та ремонтно-екіпірувальний цех технічного обслуговування довжиною 240 м і шириною - 48 м. А от будівництво цеху капітальних ремонтів мають завершити у 2014 р.


    Це сучасний, модерний комплекс, як нині кажуть, європейського рівня. І хоча сьогодні цим мало кого вразиш, бо все, що споруджується в галузі, має високий рівень, згадана інженерна система з технічного обслуговування сучасних експресів має особливу відмінність - подібної інфраструктури немає в Україні. А ще потрібно врахувати, що її збудовано у надзвичайно стислий термін - за один рік. Тож спеціалісти Південно-Західної магістралі на чолі із О.М. КРИВОПІШИНИМ продемонстрували на практиці свій високий клас і прагнення втілити задум залізничників працювати на такому високотехнологічному комплексі. На цьому наголосив генеральний директор Володимир КОЗАК під час відкриття об’єкта. Як завершення всього цього - прилегла територія - дизайнерське оформлення ландшафту.

    - Це зовсім нова для залізничного транспорту України технологія обслуговування електропоїздів, яка дозволить прискорювати виконання процесів, необхідних для підготовки їх у рейс зі збереженням найвищої якості, - розповідає технічний директор ДП «Українська залізнична швидкісна компанія» Анатолій СІЧКАР. - Перевірка усіх систем електропоїзда, його екіпіровка здійснюватиметься на одній колії, в одному місці, до того ж вперше створено можливість одночасно оглядати на різних рівнях підвагонне, внутрішнє та дахове обладнання електропоїзда. Загалом технічне обслуговування поїздів займає дві години.

    Фахівці, з якими довелося спілкуватися в депо, з гордістю відзначили, що у багатьох випадках можна застосовувати вираз «у перший раз» щодо нового комплексу. Зокрема, те, що не потрібно ніякого маневрового локомотива, поїзд самостійно заїжджає - виїжджає на технічне обслуговування. Завдяки чому заощаджуватимуться енергоресурси, окрім того буде зменшено час на кожну операцію до 20-25 хв.

    На ТПС «Дарниця» використовуватиметься нове сучасне обладнання закордонного та вітчизняного виробництва. Зокрема, вже змонтовано мобільну установку екіпірування поїзда піском, висувна платформа для роботи на даху поїзда (для будь-якого габариту рухомого складу), що забезпечує охорону праці при виконанні робіт на висоті. Встановлено рухомі платформи німецького виробництва для огляду підвагонного обладнання та бокових вузлів електропоїзда.

    Для зменшення витрат часу в цеху, де здійснюється технічне обслуговування, колії обладнано установками для заміни колісних пар без відчеплення вагона зі складу поїзда. «На ТПС «Дарниця» створено можливість замінити колісну пару безпосередньо під час технічного обслуговування поїзда, не потрібно буде витрачати додатковий час. Окрім того, без відчеплення вагона зі складу поїзда та без підняття його на домкратах можливо буде замінити і візок. Такий технологічний процес є новим для існуючих в Україні депо», - зазначив Анатолій Січкар.

    Кілька слів про мийний комплекс, де за час експлуатації помито понад 3000 вагонів. Перш за все, тут «відзначилося» з кращого боку фінське обладнання, яке дозволяє виконувати всі операції в автоматичному режимі. Потрібно затратити не більше 15 хв. і мінімальну кількість обслуговуючого персоналу. Оператор лише натискає кнопку - заїжджає состав і, в міру просування поїзда, поступово миються вагони. Тут замкнутий цикл, вода не зливається в каналізацію, а збирається, очищується і знову подається для використання.

    Поряд із технічним оснащенням станції створюються і належні санітарно-побутові умови для персоналу, локомотивних та поїздних бригад. Облаштовуються їдальня, медичний пункт, душові та гардеробні кімнати, корпуси для відпочинку та навчання персоналу.

    Залізничники, які перебувають на об’єкті, практично з першого дня до сьогодні дивуються, як можна було зробити такий сучасний виробничий цех. Неменше задоволення отримують українські залізничники і від того, що за короткий термін часу вони почали розбиратися в унікальних системах і технологіях. Варто наголосити, що технологія функціонування устаткування тут ґрунтується на новітніх досягненнях технічного прогресу, якими так славляться іноземні компанії. Щоправда, на перших порах спеціально навчений персонал працює під контролем іноземних фахівців. Та бути в ролі учня в даному разі почесно і перспективно.

    ПРЯМА МОВА

    Юрій ЄЛИСЄЄВ, машиніст-інструктор локомотивних бригад УЗШК:

    - Ми належно оцінюємо переваги нового комплексу. Погодьтеся, що тут приємно працювати. До того ж, на твоїх очах використовується нове сучасне обладнання закордонного та вітчизняного виробництва. Головне, що ми безпосередньо є учасниками таких приємних для залізничників подій.

    Віталій МАЦЮК, заступник начальника Дарницької дистанції електропостачання:

    - Приємно усвідомлювати, що ми, енергетики, і не лише нашої, а й інших дистанцій Південно-Західної, маємо до цього комплексу пряме відношення. Бо починали, ще коли тут був пустир, так би мовити, з нуля. Завдання наші були непрості. Ми монтували контактну мережу, як змінного, так і постійного струму, яка дозволяє перевірити всі системи електропоїзда в цеху. До того ж встановлювали контактну мережу в цеху.

    ДОВІДКОВО

    У 2012 р. ремонтно-будівельні роботи тривали на 255 залізничних вокзалах та вокзальних комплексах.

    Окрім цього, за 9 місяців залізничники України оновили 269 пасажирських платформ, з яких збудували та реконструювали 134 платформи, відремонтували 135 платформ, - за повідомленням прес-центру Укрзалізниці.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05