РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41 (26 жовтня 2012) 

  • На МОРОЗИ чекати НЕДОВГО

    Станційне господарство - це поняття доволі змістовне. Воно включає усе, що розташовано і функціонує на території станції, від вхідного до вихідного стрілочних переводів. Але по кожному об’єкту можна визначити - який тут господар або господиня. І це як найкраще було видно під час щойно проведеного комісійно огляду у Жмеринській дирекції залізничних перевезень, який проходив під головуванням її начальника Анатолія ЛЮБІНІНА.

    Зауважу, що перевірено практично усі станції та й роз’їзди. І члени комісії, кожен за своїм напрямком, доволі прискіпливо цікавились станом справ у кожному із цих структурних підрозділів. Окремі із них, скажімо колійники чи зв’язківці, використовували спеціальні пристрої чи прилади.

    Однак у більшості випадків не потрібно було спеціального приладдя, щоб переконатись у тому, чи є порядок на станції, чи зроблена лише його видимість, або й того немає. І, на жаль, останнє теж траплялось. Як зазначено в наказі начальника дирекції, за підсумками осіннього огляду на станціях Комарівці, Немирів, Лісоводи, Богданівці виявлено незадовільний стан території, посадочних платформ та службових приміщень.

    Що ж криється за цією фразою? В окремих випадках зафіксовані відхилення від галузевих норм, усунення яких потребує певних матеріальних затрат та застосування спеціальної техніки. Скажімо, заміна зруйнованих бордюрів на посадочних платформах. Але здебільшого це такі, що потребують лише одного - бажання начальника станції навести порядок у довіреному йому господарстві.

    Втім звернемось до конкретних станцій. У «чорному» списку значаться Комарівці та Богданівці. Обидві вони функціонують на магістральному напрямку між Жмеринкою та Хмельницьким. Ними щодоби приходять понад сотня пар пасажирських поїздів. І у кожного із пасажирів, що у них проїжджають, складається доволі неприємне враження про станцію, яке відноситься на рахунок усієї столичної магістралі.

    І лише тому, що керівники цих колективів разом із залізничниками, які там працюють, не можуть навести лад у своїх господарствах. А це значить - повикошувати зайву поросль, яка буйно квітує на міжпутті, а то і поруч із коліями, прибрати сміття, яке накопичилось природнім та й іншим шляхом… Словом, навести лад, такий як у власному обійсті. Та на час огляду цього не було зроблено.

    Так склалось, що між цими двома станціями, окрім ст. Деражня, розташовано ще одну - Коржівці. Тут працівників менше, ніж на згаданих вище, але порядку на багато більше. Не так давно автор цих рядків підготував публікацію під назвою «Квітуча станція». І, дійсно, біля споруди, та й на усій території висаджено тисячі різноманітних квітів. І це милує око кожного, хто проїжджає нашою залізницею. А таких, у тому числі й зарубіжних гостей, чимало.

    Не впевнений, чи буде сприйнято мою пораду, однак скажу, що варто керівникам згаданих вище двох станцій завітати у Коржівці, аби перейняти досвід у Наталії КРАВЧУК. Можливо, тоді і їх станції стануть квітучими. А на сьогодні доводиться констатувати, що цих два підрозділи, разом із названими вище, пасуть останніх у Жмеринській дирекції залізничних перевезень.

    На щастя, таких менше, ніж тих, які визнані кращими, за результатами осіннього комісійного огляду. За проханням начальника дирекції та й членів комісії назву усіх начальників станцій: Скібнево - Олександр УТКІН, Хмільник - Андрій КАЛАЧИК, Ярмолинці - Наталія КОТЛИНСЬКА, Закупне - Тетяна БАЧИНСЬКА, Кам’янець-Подільський - Олена ГУМЕНЮК, Наркевичі - Любов ГУЛА, Волочиськ - Віктор СКРИПКОВСЬКИЙ, Самчинці - Тетяна МАЙДАНЮК, Юрківка - Інна КУДРЯВЦЕВА, Журавлівка - Іван ПОКЛЯЦЬКИЙ.

    Про більшість колективів цих станцій «Рабочее слово» уже розповідало. А от про керівників станцій Закупне та Юрківка варто зараз розповісти.

    Господарство Тетяни Бачинської чи не найвіддаленіше у Жмеринській дирекції. Цю станцію розташовано на межі із Львівською залізницею, до того ж не на магістральному напрямку. Тому й начальство сюди не часто навідується. Це, здавалось би, дає змогу працювати, як мовиться, без зайвих зусиль. Однак Тетяна Петрівна не дозволяє розслаблятись ні собі, ні підлеглим. Вона якісно організовує роботу станції на основі технологічного процесу. І за виробничими показниками цей колектив щорічно відзначається серед кращих. Тут раціонально використовуються технічні засоби, втілюється передовий досвід роботи.

    Опирається Тетяна Бачинська й на власний досвід, який у неї уже чималий. На залізниці вона трудиться з 1979 р. Розпочинала оператором при черговому по станції, згодом працювала черговою по станції, а з 2000 р. очолює колектив ст. Закупне. З того часу цей підрозділ числиться у передових. На станції завжди порядок, територію прибрано, в приміщеннях - чистота. За це та високі виробничі показники Тетяну Петрівну неодноразово заохочували. Їх нагороджено годинником від генерального директора Укрзалізниці, Почесною грамотою Міністерства транспорту України, знаком «За доблесну працю на Південно-Західній залізниці». І це цілком заслужено.

    Чимало заохочень й у Інни Кудрявцевої, яка очолює хоч і меншу за класом, але також передову ст. Юрківка. Тут також завжди порядок, чітко організовано поїзну роботу. Крім того, здійснюється постійний контроль за утриманням пристроїв та обладнання. А це завдяки тому, що начальник станції вимогливо ставиться до себе та підлеглих. Вона, як хороша господиня, дбає, щоб у всьому був лад. І це може помітити кожен, хто завітає на цю невеличку станцію. Помітили це й члени комісії під час осіннього огляду, відзначивши колектив серед кращих.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Під час осінніх об’їздів головна увага членів комісій на усіх залізничних дирекціях зосереджується зокрема на підготовці станційних господарств до зимового періоду. На морози чекати недовго. Потрібно якомога швидше виправити всі недопрацювання, звертаючи особливу увагу на обігрівальну апаратуру, службові приміщення тощо. Лише за умов активної позиції начальників станцій з точки зору наведення ладу у господарстві, ДееСів підтримуватимуть у всіх їхніх починаннях суміжні служби. Так має бути завжди. А якщо ні? Звертайтеся до «Рабочего слова».

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05