РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41 (26 жовтня 2012) 

  • Зважаючи на перспективи розвитку

    За підсумками роботи у першому півріччі цього року вагонне депо Козятин вибороло почесне друге місце серед галузевих підрозділів Укрзалізниці. Безперечно, це можна вважати значним успіхом роботи трудового колективу, хоча 2012 р. видався для деповчан непростим. А все через ті зміни, що відбуваються у підрозділі у зв'язку з реорганізацією галузі. До того ж з початку року козятинцям довелося опановувати й нові види ремонту вагонів, що, у свою чергу, зумовило й додаткові виробничі навантаження. Однак впоралися. І цілком гідно.


    Бригадир з ремонту роликових підшипників Сергій СУШКО перевіряє якість ремонту на пристрої «Робокон».


    Ремонт кришки буксового вузла проводить слюсар Олег СЛОБОДЯНИК.


    Бригадир Дмитро КОНЧЕВСЬКИЙ проводить транспортування колісних пар.


    Фарбування фітингової платформи поводить маляр Володимир ЩЕРБІЦЬКИЙ.

    - Завойовувати призові місця за підсумками роботи за півріччя чи цілий рік у масштабах Південно-Західної залізниці, а то й Укрзалізниці - для нас не новина, - говорить головний інженер вагонного депо Сергій ВАСИЛЯКА. - Славу провідного підрозділу на залізничному транспорті козятинці підтверджують вже не одне десятиліття завдяки результатам своєї праці. Тож і цьогорічний успіх підтверджує це. Ми маємо добрі показники експлуатаційної роботи кожної нашої дільниці. На належному рівні й продуктивність праці ремонтних цехів та цеху експлуатації. Тож цілком закономірним стало регулярне щомісячне виконання планового завдання.

    Мій співрозмовник назвав однією зі складових успіху колективу роботу раціоналізаторів. За останні роки ними розроблено та впроваджено на виробництві майже двадцять раціоналізаторських винаходів і пропозицій, що суттєво зменшили роль фізичної праці у ході виконання тих чи інших робіт, дозволили економити електроенергію, та й взагалі значно зменшили виробничі витрати. Пристрій для механічного зняття п’ятника вагона або пристрій для зняття чи постановки поглинальних апаратів вже не один рік дозволяє й електроенергію заощаджувати. Тут відмовилися від використання стислого повітря при виконанні цих робіт, що є досить таки енергозатратним. Та й умови праці для ремонтних бригад стали набагато легшими та безпечнішими. А винайдений місцевими «кулібіними» пристрій для відкручування болтів підтримуючої плити дозволяє не лише швидко виконувати цю операцію, а й робити її якісно, не пошкоджуючи самих болтів, які можна ще не раз використати при ремонті вагонів. І скажіть, що це не є економією тих самих запчастин?

    «Батьками» всіх цих раціоналізаторських розробок у депо у першу чергу вважаються інженер технічного відділу Анатолій ГОЛОВАТЮК та майстер електроцеху Віктор ДАНКЕВИЧ. Проте співавторами тут сміливо можна вважати багатьох слюсарів, токарів, електриків, тих працівників депо, які безпосередньо працювали над виготовленням цих пристроїв і не раз вносили свої пропозиції та побажання для покращення їхньої роботи. І таких спеціалістів за словами головного інженера у їхньому трудовому колективі чимало.

    Наявність висококваліфікованих фахівців дозволила козятинським вагонниками у стислі терміни опанувати нову для них технологію робіт з ремонту фітингових платформ. А ще у депо значно підвищили свої потужності з модернізації візків вагонів з встановленням елементів, виготовлених за іноземними технологіями С 03.04 «ASTUCKI».

    До свого професійного свята вагонники Козятина підходять з новими трудовими здобутками. Успішно виконані планові завдання місяця та й всього кварталу. Колектив працює, як добре відлагоджений механізм. І єдине, що турбує сьогодні вагонників - це завантаженість роботою. А буде робота - будуть й нові трудові успіхи. Тут не раз доводили, що працювати вміють.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    У кадровій політиці, яку впроваджує начальник Південно-Західної залізниці О.М. КРИВОПІШИН, діє ідеологія «ставити акценти» на людях технічно та економічно грамотних, розумних, старанних, вимогливих. Жорсткий відбір - гарантія якісної роботи, а головне - безпеки на колії, контактній мережі, у локомотиві тощо. Якомога рідше помилятися у призначенні байдужих до справи людей на відповідальні посади. «Відсів» має відбуватися постійно. Залізничник - це більше ніж професія, це образ життя. Це не є перебільшенням. Південно-Західна залізниця завжди була попереду у сфері технічних інновацій, розвитку виробництва, активності при впровадженні нових технологій. Так було і буде, зважаючи на перспективи розвитку галузі.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05