РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41 (26 жовтня 2012) 

  • Жодної затримки не повинно бути

    Простий подорожній навряд чи звертає увагу, коли за станцією Макове поїзд уповільнює хід. Як і не помітить, що під мостом через річечку Шостка працюють люди. Насип тут високий, тому крана й будівельного майданчика із вікна вагона зовсім не видно. А будівництво йде повним ходом.


    Будівельники забивають шпунт. Йому судилося утримувати величезну конструкцію.

    Щосереди тут же відбуваються наради, під час яких обговорюються десятки нагальних питань. І не тільки нагальних. На одній з останніх йшлося, наприклад, про відкриття руху по новому мосту, точніше, про той день, коли пройде перший поїзд. Конкретну дату не називатиму, але чекати довго не доведеться.

    Не знаючи основ містобудівельної справи, відразу збагнути все, про що говорять спеціалісти, важкувато. Та попередній висновок автора, що будівництво мосту не вимагатиме надскладних інженерних рішень, був до певної міри дилетантським. Річечка справді маленька, поклали три труби - і вода вся сходить. Та коли стали забивати шпунт, метал наткнувся на перешкоду. Що це, ніхто сказати не береться. Може бути і камінь, і великий шматок заліза, присипаний землею у сорок п’ятому, коли відновлювали міст. Роботи ведуться обережно. «Ми не знаємо, що там у ґрунті, - говорять будівельники. - Станемо бурити, тоді все й проясниться».

    А ґрунт на берегах Шостки торф’янистий, з пливунами. Та ще височіє насип, де не припиняється рух поїздів і поряд забиватимуться труби нової опори. Тому буде постійний контроль за ґрунтом з боку спеціалістів геобази залізниці.

    І врешті - тіснота. Міст зводиться між двома діючими старими, а вгорі - контактна мережа. І на будівельному майданчику може працювати лише один кран. Виходить, що не все так просто, як здавалося на перший погляд.

    Але є матеріали, є потужна техніка, досвідчені люди, які звели не одну подібну споруду. Та й погода нинішньої осені ще милостива - ні довгочасних дощів, ні морозів. Тобто затримки не повинно бути ніяк.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05