РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41 (26 жовтня 2012) 

  • Нова вулиця столиці. У пошуках назви

    Як ми повідомляли, 17 жовтня 2012 р. відкрито автомобільний рух від зупинної платформи Лівий берег до Харківського шляхопроводу з виїздом на вул. Привокзальну.

    Перед запуском автошляху начальник залізниці Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН ознайомив Прем'єр-міністра України Миколу Яновича АЗАРОВА, представників Міністерства інфраструктури України та Київської міської державної адміністрації з новобудовою, розповів про подальші перспективи розбудови транспортної розв'язки та будівництва Дарницького вокзалу.


    Начальник Південно-Західної залізниці О.М. КРИВОПІШИН знайомить Прем’єр-міністра України М.Я. АЗАРОВА
    з перспективами розбудови транспортної розв’язки.

    - Для реалізації повноцінної проектної потужності залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві, ми найближчим часом плануємо завершити будівництво розв’язки з Дніпровською набережною та реконструкцію Харківського шляхопроводу, що забезпечить пропускну спроможність у кількості 35 тисяч автомобілів на добу. Ці роботи заплановано провести у 2013 році, - сказав начальник столичної магістралі О.М. Кривопішин.

    Проект будівництва автомобільної дороги від зупинної платформи Лівий берег до Харківського шляхопроводу (довжина якої 1480 м) є однією зі складових будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (з підходами) на перегоні Київ-Московський - Дарниця, яка дозволить найкоротшим шляхом з’єднати Дарницький та Дніпровський райони з правобережною частиною міста та центром Києва. Сучасна естакада значно зменшить потік автотранспорту у бік проспекту Возз’єднання і на дільниці від Ленінградської площі до Харківського шляхопроводу, тим самим допоможе ліквідувати постійні затори автотранспорту для жителів цих районів.

    Таким чином, у столиці з’явилася нова вулиця. Вона, поки що, без назви. Сподіваємось, що фахівці з топонімії найближчим часом виправлять становище. А ще особливістю нової автодороги є те, що вона пройшла через заболочену місцевість з перетином річки Дарничанка - невеличкої, але непередбачуваної з точки зору гідрології. Тут залізничним будівельникам довелось докласти чималих зусиль для її приборкання. А загалом під час будівництва відсипано 520400 т грунту для насипу, відсипано та сплановано 42240 м3 щебеню; укладено 39700 м2 асфальтобетону; встановлено 91 опору для зовнішнього освітлення тощо.

    У цілому проект автодорожніх підходів залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в місті Києві - автодорожня розв’язка з Наддніпрянським шосе на правому березі (виконано сьогодні на 100%) і відповідно на лівому березі - розв’язка з Дніпровською набережною, а також автодорога вздовж залізничних колій через Харківський шляхопровід у напрямку станції Дарниця, з черговим з’єднанням траси автодороги з вулицями Березняківською, Сортувальною та Здолбунівською. Загальна довжина автодорожніх підходів - 15,1 км.

    Сергій ГУК, Фото надано прес-службою Південно-Західної залізниці
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05