РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (19 жовтня 2012) 

  • Про ТУНЕЛЬ, що не має аналогів В УКРАЇНІ

    - Давня ідея про об’єднання двох частин міста Хмельницький, які розділяє залізнична колія, має реальне впровадження в життя, - сказав у розмові з кореспондентами головний інженер - перший заступник начальника Південно-Західної залізниці Володимир ОСОВИК (на фото). - Усі роботи, про які я сьогодні розповім, ведуться за кошти Південно-Західної залізниці. Завдяки побудованому тунелю, що «проколов» колійну призму біля платформи Кам’янецький переїзд (1226 км 5 пікет перегону Хмельницький - Гречани), зроблено сучасний підземний пішохідний перехід. Незабаром - його відкриття.

    - Володимире Миколайовичу, розкажіть, будь ласка, докладніше про основні етапи будівництва цієї складної інженерної споруди.

    - Варто наголосити на тому, що, розпочинаючи це масштабне будівництво у липні поточного року, Південно-Західна залізниця пішла на зустріч зверненням з боку місцевого населення та обласної і міської влади. Величезні потоки людей, які перетинають щодоби залізничні колії у небезпечних місцях в районі станції Гречани, - це потенційні жертви власної неуваги. Колію розташовано на пагорбі, тому потрібно піднятися по східцях, де проходить залізниця, а потім знову спуститися вниз. Хтось з місцевих назвав цей перехід «серпантином». Як не є, а це дуже незручний і небезпечний спосіб переходу через колії. Як убезпечити мешканців Хмельницького та приїжджий на місцевий ринок люд від непередбачуваних наслідків?! Давно стало зрозумілим: тут має діяти саме підземний перехід. У будні через колію переходить три тисячі осіб, у вихідні - п’ять-сім тисяч громадян. Інтенсивний рух у цьому місці виник через те, що неподалік розташовані підприємства, гаражні масиви та речовий ринок

    Наголошую, цей складний з інженерної точки зору об’єкт побудовано за нетиповим проектом, який до сьогодні не має аналогів в Україні. Очевидно, вас цікавлять об’єктивні труднощі під час будівництва споруди? Ми застосували нові технології. Для зручності монтажу залізобетонних конструкцій при будівництві тунелю знадобилось демонтувати частину колій. Проте для безперервного курсування поїздів було встановлено допоміжну колію, яка дала можливість проводити усі земляні роботи. Геометричні габарити великої колійної призми, яку прокладено в районі підземного переходу, змусили будівельників монтувати монолітні підпірні стіни, загальною довжиною 60 метрів з обох боків приколійних підйомів. Це значно зміцнить складну інженерну конструкцію На будівництві використано, між іншим, понад дев’ять тисяч тонн будівельного піску, гранітного відсіву та щебеню.

    - Варто розповісти і про «секрети» будівництва.

    - Підземний перехід, що вже зведено на понад 80%, будувався зі збірних залізобетонних об’ємних блоків. Ширина споруди складає чотири метри, висота - 2,75 метра, а довжина тунелю - 30 метрів. Комплекс робіт ведеться згідно із графіком. Платформи Кам’янецький переїзд у парному і непарному напрямках перенесено ближче до речового ринку, що розташований поруч із перегоном Хмельницький - Гречани. Тут укладено понад 1900 м2 залізобетонних конструкцій. Потурбувались залізничні будівельники і про освітлення пасажирських платформ, встановивши десять опор для монтажу 20 світлодіодних світильників. 400 метрів магістрального та 150 місцевого кабелів забезпечуватимуть надійне електропостачання інфраструктури. Тут діятимуть 16 динаміків для гучномовного оповіщення. Згідно із розвитком сучасних технологій, що застосовуються у пасажирському господарстві, на платформах найближчим часом діятиме турнікетна система для входу і виходу пасажирів на приміські поїзди. До послуг - сучасні квиткові каси. Побудовано приміщення для серверної, яка обслуговуватиме місцеву електроніку. Для зручностей подорожуючих змонтовано по два шестиметрових навіси.



    ВІД РЕДАКЦІЇ

    За повідомленням місцевої преси, підприємці із Хмельницького пояснюють, що після появи ринків на вулиці Геологів цей перехід назвали стихійним. Кількість людей, які користуються ним значно зросла, а у вихідні дні більше семи тисяч чоловік йде з ринку в Гречани саме цим шляхом. З появою підземного переходу з’явиться можливість убезпечити мешканців Хмельницького та гостей міста від транспортних інцидентів. Отже, прощавай, стихійний «серпантине»! На зміну прийшов підземний перехід та зручні пасажирські платформи.

    P.S. Коли номер готувався до друку, надійшло повідомлення, що перехід впроваджено в експлуатацію.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05