РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (19 жовтня 2012) 

  • ЖИТТЄВІ ГОРИЗОНТИ ВІДКРИТО У ЖМЕРИНЦІ

    На базі локомотивного депо Жмеринка пройшов конкурс професійної майстерності серед локомотивних бригад, які керують тепловозами, під орудою головного інженера галузевої служби локомотивного господарства Олександра ЛЕМЕШЕВА. В ньому взяли участь машиністи та їхні помічники, які були визнані кращими у «своїх» локомотивних депо, тобто вісім фахівців.


    Учасники змагання. Локомотивне депо Жмеринка.

    Конкурс проходив у два етапи. На першому, практичному, локомотивним бригадам належало виявити та усунути несправності в електричній схемі на діючому локомотиві, після чого - «запустити» в роботу двигун та розпочати рух. Причому зробити це потрібно було якомога швидше, але не довше ніж за 20 хвилин. Крім того учасникам надавалась можливість вибирати один із трьох марок тепловозів. Несправності, за словами організаторів та суддів конкурсу - машиністів-інструкторів з навчання локомотивного депо Жмеринка Віктора МАЛАНЧУКА та локомотивного депо Конотоп Сергія САЗОНОВА, у всіх машинах були однакові й такі, що можуть трапитись у повсякденній роботі. Тож для конкурсантів створили рівні умови. А от знання та практичні навички виявились різними. Менше чотирьох хвилин знадобилось машиністу Володимиру МИКИТЮКУ та його помічнику Сергію ПОЛІВАНЧУКУ із Шепетівки, щоб усунути усі несправності та привести в дію тепловоз. Це найкращий результат. А були й такі «умільці», що вичерпали майже увесь ліміт часу, так і не визначивши «сюрприз» від прискіпливого журі.

    На другому етапі, теоретичному, перевірялись знання нормативних документів з безпеки руху, автогальм, електричних схем тепловозів. Конкурсантам належало дати вірну відповідь на три десятки запитань. За кожну вірну відповідь нараховувалась певна сума балів. Запитання включали в себе лише те, що повинен знати кожен машиніст чи помічник перед відправленням в рейс. Тож нічого складного і на цьому етапі ніби не було. Однак і тут показники були доволі різними.

    Якщо машиніст Ігор МОКРОВ із локомотивного депо Жмеринка здобув 94 бали, а помічник машиніста Юрій КОВАЛЕНКО із Конотопа - 96 балів, то були й такі, що й до півсотні не дотягнули.

    А загальні результати розподілились наступним чином: серед машиністів тепловоза перше місце дісталось Віктору КОБРІСЮ (ТЧ-11 Конотоп), друге - Ігорю МОКРОВУ (ТЧ-4 Жмеринка), третє - Володимиру МИКИТЮКУ (ТЧ-6 Шепетівка). Серед помічників машиніста тепловоза перше місце здобув Юрій КОВАЛЕНКО (ТЧ-11 Конотоп), друге дісталось Сергію ПОЛІВАНЧУКУ (ТЧ-6 Шепетівка), а третє Роману ГОРЯЧКІНУ (ТЧ-4 Жмеринка).

    Щодо організації заходу, то жодного нарікання від учасників не було. Усе проходило чітко та організовано. А щодо конкурсантів, та у декого був песимістичний настрій. Мовляв, я приїхав сюди не перемагати, а відбути «для галочки» цей захід. За цим, напевне, криється недопрацювання у депо. Там мали б відібрати дійсно найкращих фахівців, які готові боротись за перемогу, а не лише брати участь. Тоді й показники були б вищими.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Ясна річ, переможцям тепер серед їхніх колег не соромно. І справа не лише у преміях від керівництва галузевої служби. Для багатьох із них перемога може стати трампліном для кар’єрного зростання. А це вже прекрасний горизонт на все життя.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05