РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (19 жовтня 2012) 

  • НАЙНАДІЙНІШИЙ ПОМІЧНИК В ДОРОЗІ

    Позмагатися у професійній майстерності до Коростеня прибули локомотивні бригади з обслуговування дизель-поїздів, які приписані до шести депо, і, звісно, взяли участь у конкурсі й господарі. Своєрідний 20-хвилинний іспит для учасників був досить відповідальним моментом, тож вони поставилися до нього серйозно. Червоніти за відповіді не довелося, сказав після перевірки один із членів комісії машиніст-інструктор локомотивного депо Коростень Юрій КАЛІНКО. Підбиваючи підсумки, Юрій Григорович зауважив, що у машиністів кількість правильних відповідей більша, ніж у помічників. Проте є й такі учасники, які, мабуть, «зачепившись» за складні питання, забули про обмежений час для роздумів і не встигли відповісти на останні запитання. Загалом же теми для письмового тестування стосувалися безпеки руху, виконання своїх посадових обов’язків, «секретів» з охорони праці, пожежної безпеки тощо.


    Машиніст Дмитро КЛИМЕНКО та його помічник Віктор ДАНЮК з локомотивного депо Коростень.

    Не було багато часу для обдумувань і під час практичної частини конкурсу, де потрібно було виявити несправність в дизель-поїзді і привести його в рух. Першими пішли «в бій» коростенці. Їм вдалося відшукати несправності, «завести» дизель-поїзд і рушити за чотири хвилини. Цей час виявився найкращим. Локомотивна бригада з Гречан справилася з завданням за чотири хвилини 50 секунд, жмеринчани - за п’ять хвилин 37 секунд.

    Як правило, по закінченню заходу конкурсанти жваво обговорюють між собою особливості тієї нестандартної ситуації, з якої їм доводилося виходити. Я ж тим часом запитую у членів комісії машиніста-інструктора з Козятина Анатолія БУРАВСЬКОГО і машиніста-інструктора з Гречан Олександра ХАРЧЕНКА про їхні враження від практичних дій локомотивних бригад. З їх слів зрозуміла, що з тієї змодельованої ситуації всі виходили швидко, хоч і в «аварійному» режимі. В усякому разі дії бригад свідчать, якби це сталося в дорозі, дизель-поїзд на перегоні не стояв би, запевнили машиністи-інструктори.

    Стосовно переможців, то серед машиністів першість у Дмитра КЛИМЕНКА з локомотивного депо Коростень, другим став Сергій КРАВЧЕНКО зі Щорса, і третім - Володимир ДИГАС з Гречан. Серед помічників сильнішим виявився Віктор ДАНЮК з Коростеня, другу сходинку зайняв Роман БИША зі Щорса, «бронза» дісталася Андрію КЛЕВАКУ з локомотивного депо Конотоп.

    «Те, що коростенська бригада показала високі результати - зовсім не випадково. Адже депо вважається базовим з ремонту дизель-поїздів, тут гарна навчальна база з обладнаними усім необхідним кабінетами, і відповідно, висококваліфіковані кадри, які проводять навчання», - сказав у розмові член комісії Анатолій Буравський.

    Від себе додам, відрадно, що саме поповнення знань ставлять за основу й «учні», тобто локомотивні бригади. Серед них машиніст Дмитро Клименко, який має вже чимало літ досвіду, і його напарник Віктор Данюк. Вони розуміють, що надійнішого помічника в дорозі, як знання, годі й шукати.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05