РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (19 жовтня 2012) 

  • ІСПИТИ НА «СТАРИГАНАХ»

    …Цього разу в локомотивному депо Київ-Пасажирський змагалися бригади, які керують пасажирськими електровозами. Крім господарів заходу в ньому взяли участь представники локомотивних депо із Конотопа, Козятина, Жмеринки, Гречан, Коростеня та Шепетівки.

    Спочатку - теоретична частина. Після цього практичні іспити - необхідно усунути несправність, яка буцімто виникла на перегоні. На це, відповідно до інструкції, відводиться 20 хвилин. Якщо за цей час не впорались - за «легендою» змагань викликається допоміжний локомотив і вправа не зараховується, а якщо вдалося відновити рух, то ще плюс 50 балів.

    На самому початку конкурсу члени комісії попередили, що серед запитань будуть і досить несподівані. І, як не дивно, одним з таких каверзних «сюрпризів» виявилась достатньо проста тема: «Термін перевірки вуглекислотних вогнегасників вентильного типу». Більшість дала відповідь: «Три місяці». Але це виявилося невірною версією. Відповідно до останніх галузевих документів цей строк збільшено до одного року. До речі, саме це запитання викликало суперечки серед членів комісії - довелось телефонувати фахівцям з пожежної безпеки й уточнювати конкретні факти.

    Кращий результат у цій вправі показали Дмитро УСИК і Костянтин САВИЦЬКИЙ з локомотивного депо Київ-Пасажирський. Вони набрали по 47,5 бала кожен.

    Перед початком другого етапу провели жеребкування. Своєрідна інтрига: кому шукати несправність на ЧС-4, а кому на ЧС-8. Члени комісії відверто співчували тим, кому «випав» ЧС-8, оскільки цей електровоз вважається більш складним з точки зору конструктивних рішень в електричній схемі. А це означає, що спектр заходів з метою усунення несправностей значно більший. А ще треба брати до уваги, що ця техніка переживає вже не «першу» молодість. Маємо на увазі, що і ЧС-4, і ЧС-4т, і ЧС-8 неодноразово перебували на планових і позапланових ремонтах у депо. Тут про «характер» і «здоров’я» кожного електровоза має знати і досвідчений помічник машиніста, і молодий машиніст. «Чехам», як їх називають локомотивники, судилося ще працювати і працювати, бо на розрекламовані свого часу електровози серії ДС-3 надії мало… Тому іспити локомотивних бригад проводяться на «стариганах» ЧС-4 та ЧС-8.

    ПЕРШЕ МІСЦЕ - У КИЯН

    На практиці все виявилося інакше - три бригади, яким дістався більш потужний локомотив ЧС-8, у відведений час змогли зрушити з місця машину. І навпаки - на ЧС-4 трьом бригадам з чотирьох довелось «викликати допомогу». А взагалі у цій вправі знову кращими стали київські локомотивники. Вони й посіли перше місце. Другими були шепетівчани, третіми - представники Гречан.

    Підбиваючи підсумки конкурсу, заступник начальника локомотивного депо Київ-Пасажирський з експлуатації Сергій МУРЕНКО сказав: - Це в деяких інших країнах машиністу у випадку зупинки на перегоні достатньо відправити сигнал «SOS» і негайно прийде допомога. У нас же машиністи та їхні помічники мають знати не лише правила водіння електровозів, а ще й бути слюсарями-ремонтниками, володіти суміжними залізничними професіями.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05