РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (12 жовтня 2012) 

  • От вам і Шостка…

    Шостка - це не тільки місто, а й річечка, що бере початок біля села Горілого і через 56 кілометрів впадає у Десну. Хоч маленька вона, та мости на ній є. Між станціями Макове і Янпіль - залізничний. Збудували його ще у 1906 році. Надійно збудували. Якби не партизани, стояти б йому та стояти. Підірвали міст під час війни. В історичних матеріалах нашвидку не вдалося знайти, хто саме, але у кінці 1941-го та на початку 1942 рр. тут активно діяли глухівські партизани, якими командував Петро Кульбака.

    Капітально міст був відремонтований у рік Перемоги. Згодом поміняли прогонову споруду, уклали спеціальні плити і шпали. Та вже нинішнього березня спеціалісти мостовипробовувальної станції залізниці та Хутір-Михайлівської дистанції колії виявили, що на парній колії бетонна основа мосту дала тріщину, а прогонова споруда змістилася у бік станції Макове. Відразу ж було впроваджено обмеження швидкості руху до 60 кілометрів за годину для всіх поїздів.

    Партизани постаралися на славу. Ще один капітальний ремонт цього мосту вилився б нині у добру копієчку. Тому було ухвалене оптимальне рішення - будувати поряд новий. Сучасний, надійний.

    Зводити міст на дільниці з інтенсивним рухом - завдання не із простих, навіть на такій маленькій, як Шостка. Технологічним процесом будівництва передбачено два «вікна» по чотири години щодоби. Надаватимуться вони вдень, коли число поїздів тут в обох напрямках відносно невелике. Всі вони рухатимуться по непарній колії, де діє двостороннє автоблокування. Тобто транспортний потік не уповільниться.

    Щодо технології будівництва, то надскладних інженерних рішень вона, як здалося, не вимагала. Ставитимуться бетонні палі, на них покладуть таку ж бетонну основу, металеву прогонову споруду, шпали, рейки… Але заглиблення паль - до 28 метрів. Уявіть семиповерховий будинок - це саме стільки. Глибоко.

    Виконавці? Генеральним підрядником є містобудівельний поїзд №36. Також тут працюватимуть Старокостянтинівська і Конотопська колійні машинні станції. Підготовчі роботи вже розпочалися, і до міцних морозів будівництво має завершитися. От вам і Шостка, річечка шириною п’ять метрів. Турбот додає...

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05